Veikko 28.05.2006 20:32:18 | |
---|
Tänään tulee mielenkiintoinen dokkari ykköseltä kello 21.15. "Uusnatsien liike tänään on hyvin organisoitunut, kansainvälinen ja tehokkaasti verkottunut Keski-Euroopasta pohjoismaihin, Yhdysvalloista Venäjälle. Ohjaus Daniel Schweizer. Tuotanto Dschoint Ventschr, Sveitsi ja Making Movies Oy. 16:9. Stereo." telkku.com "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
greshgurt 28.05.2006 22:56:40 | |
---|
Tää oli kyllä kauheeta katsottavaa. Yäk. Mutta ihan hyvin tehty, ei siinä mitään. Taas sai ajattelemista, noh, ihan niinkuin näitä ei olisi jo ajatellut. "Ettekö tekin haluaisi elää vapaassa, turvallisessa maassa, jossa neekeri ei tule teitä puukottamaan?" Minä ainakin haluaisin asua sellaisessa mestassa, missä ei tarvitsisi aina vetää johtopäätöksiä puukottajien ihonväristä, ja jossa ei tarvitsisi pelätä valkoistenkaan puukkoja. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Helvetinpartaterä 28.05.2006 23:42:20 | |
---|
Pisti vähän jo pelottamaankin. Onneksi Suomessa tuo järjestäytyneisyys onkin sitten tasoa "Sieg Heil Suomi" ja Pekka Siitoin. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
nikomati 29.05.2006 12:33:12 | |
---|
eipä juuri sytyttänyt tämä dokumentti. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
eipä juuri sytyttänyt tämä dokumentti. Mulla sytytti v*tutuksen ihmisen loppumattoman tyhmyyden vuoksi ja lopetin katsomisen kesken. Menin nukkumaan, unessa maailma oli hyvä paikka. "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
Definhel 29.05.2006 13:59:01 (muokattu 29.05.2006 13:59:42) | |
---|
Menin nukkumaan, unessa maailma oli hyvä paikka. Yön hetken utopia. Niisk. EDIT: perkele, ei se bändi. |
KooAa 29.05.2006 22:13:24 | |
---|
Minkähänlainen dokkari tulisi nahkapäiden tekemästä juutalaisuudesta kertovasta dokumentista. Olihan siinä niitä mallipätkiä nähtävillä. Eikä siinä mun nähdäkseni ollu mitään keksittyä vaan kaikki perustui faktoihin, sama se siis kenen tekemä. Ei mene natsien maailma mun kaaliin mitenkään päin, saavat aikaan ainoastaan varmaankin vastaanlaista vihan tunnetta kuin itse harrastavat, kuitenkin itseään kohtaan. Ihmisen kehityshän on historiasta ja virheistä oppimista, natsit vievät kehitysta taaksepäin. Se ei vaadi aivoja. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |