superfly 28.05.2006 16:39:19 | |
---|
Menee yhä yli hilseen.. Krice ilmeisesti jyrää soitollaan kaikki sähköopin-, sekä ajan ja avaruuden lait. Milloin on keikkaa Kricellä? Minun on aivan pakko päästä tämä todistamaan.. Krice ei ole tältä planeetalta. Mulla on myös V-Amp 2, mutta ei tuossa mun yksilössä korvin kuultavia viiveitä ole. Jos saundi on puuroinen niin kannattaisi varmaan ottaa säröä pois... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
kimurantti1 28.05.2006 17:09:14 | |
---|
Näkee kyllä, että et ole ollut köyhä. Ei, kyllä mä olen köyhä - opiskelijaelämä verottaa. Mutta mä en vaan näe mitään järkeä ostaa mitään sellaista mikä ei oikeasti toimi mun tarpeisiini, olkoonkin että se vähän halvempi vaihtoehto olisi. Sehän se vasta rahanhukkaa olisi! Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
ch LL 28.05.2006 18:08:43 | |
---|
Krice ei ole tältä planeetalta. Mulla on myös V-Amp 2, mutta ei tuossa mun yksilössä korvin kuultavia viiveitä ole. Jos saundi on puuroinen niin kannattaisi varmaan ottaa säröä pois... Kyllä niissä vaan viivettä on! Olet ehkä vain tottunut siihen. Soitappas Piiiitkään jollain oikealla hyvällä vahvistimella ja palaat sen jälkeen tuohon vamppiin, niin huomaat viiveen. Ei todellakaan iso, mutta huomattava. |
Jucciz 28.05.2006 18:21:25 | |
---|