Aihe: Karaoke kuriin?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
isojussi
28.05.2006 23:12:39
Jazz- ja rock-puolen blues voi olla hyvinkin kaukana toisistaan.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
DVD
28.05.2006 23:13:54
Kyllä minä nuo tunnen ja kun soitan niin kuin noilla niin olet todella hyvä.

Tossa on mun soittamaa bluesia vuodelta -85 kaikki soittimet itse neliraiturilla väännettyjä...

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=205054&type=hi

Big Papa voittaa 6-0 tuon bluesskaban.

nimimerkki: "John Mayall and The Bluesbreakers with Eric Clapton" vinyylillä kasvatettu
BigPapa
28.05.2006 23:14:34

Jazz- ja rock-puolen blues voi olla hyvinkin kaukana toisistaan.

Ei välttämättä ja fraseeraustahan minä peräänkuulutin...prkl ...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
isojussi
28.05.2006 23:15:20
Ei välttämättä ja fraseeraustahan minä peräänkuulutin...prkl ...

No sekin voi olla niissä hyvinkin erilainen.
baron
28.05.2006 23:19:52

Kyllä minä nuo tunnen ja kun soitan niin kuin noilla niin olet todella hyvä.

Tossa on mun soittamaa bluesia vuodelta -85 kaikki soittimet itse neliraiturilla väännettyjä...

Ei kuulostanut tippaakaan Monkin fraseeraukselta!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
BigPapa
28.05.2006 23:21:20 (muokattu 28.05.2006 23:22:34)

Kyllä minä nuo tunnen ja kun soitat niin kuin noilla niin olet todella hyvä.

Sulla taas puuttuu koko fraseeraus...olipas kirjoitusvirhe..."soitat" se pitää olla niinkuin tässä......
EP
28.05.2006 23:23:24
Sulla taas puuttuu koko fraseeraus...

Soittakaa tanssimusiikkia!
BigPapa
28.05.2006 23:24:14

Soittakaa tanssimusiikkia!

Soita ite....
baron
28.05.2006 23:25:07

Sulla taas puuttuu koko fraseeraus...olipas kirjoitusvirhe..."soitat" se pitää olla niinkuin tässä......

Hauku nyt kunnolla niin voit itsetuntoasi nostaa.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
BigPapa
28.05.2006 23:26:31

En minä mitään hauku, treenaa vaan sitä fraseerausta siihen bluesiin jos kerran haluat bluesia soittaa...ja jazziin....
isojussi
28.05.2006 23:26:50

HOHO - tää on muuten säälittävä paikka olla sen takia, että nostaisi itsetuntoaan.
R.Syke
29.05.2006 06:55:50
HOHO - tää on muuten säälittävä paikka olla sen takia, että nostaisi itsetuntoaan.

Houmenta. Pelottava paikka. Baron ja OMB:t sai siipeensä ja me -ketkut- sen kun piileskelemme fonistien selän takana räksyttämässä...

Ei vaan aloitan samanlaiset aamutreenit kuin baron ja lisäksi bluussiränttätäntän harjoittelun.

WW, joko hankit sen Casion kohta? Tulen paineleen nappeja, niin voit keskittyä lauluun ja tamburiiniin. TOMB?

Täytyy tästä oikeisiin töihin...
isojussi
29.05.2006 07:00:00
Houmenta. Pelottava paikka. Baron ja OMB:t sai siipeensä ja me -ketkut- sen kun piileskelemme fonistien selän takana räksyttämässä...

Huomenta!

Toi on vaan yks tulkinta asiasta.

WW, joko hankit sen Casion kohta? Tulen paineleen nappeja, niin voit keskittyä lauluun ja tamburiiniin. TOMB?

Hyvään OMB:hen tarvitaan muutakin, kuin loistava (?) menneisyys. Huonoja jo on muutenkin tarpeeks.

Samma här.
baron
29.05.2006 07:10:32

Ei vaan aloitan samanlaiset aamutreenit kuin baron ja lisäksi bluussiränttätäntän harjoittelun.

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5261861
isojussi
29.05.2006 07:19:20
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5261861

Ei Barska kaikki - ei onneksi läheskään kaikki.
kuunsirppi
29.05.2006 08:00:11
Ei Barska kaikki - ei onneksi läheskään kaikki.

Tuntuu kyllä vähän ilkeeltä lukea näitä negatiivisia arvosteluja, joita täällä annetaan. Usein (= melkein aina) on vielä niin, ettei arvostelija oo tainnut nähdä, tai kuulla sitä, ketä arvostelee. Jos joku on jossain hyvä, niin olkoot hiljaa tyytyväinen itseensä ja jos joku toinen taas ei oo yhtä hyvä, niin annetaan hänenkin olla tyytyväinen omaan osaamiseensa. Jokaisella meistä taitaa olla ihan erilaiset tasovaatimuksetkin oman osaamisensa suhteen ja kaikilla meillä on luultavasti myös keikkoja sen verran kuin halutaan tehdä. Ainakin suurinpiirtein.

Jos joku haluaa tehdä omb-keikkaa ja vielä onnistuu siinä niin, että elättää sillä perheensä, niin ei se niin huono juttu mun mielestä oo. Luulisin, ettei täällä ees oo montaa "isoojussia", joka haluaa ja osaa tehdä esim. tota stand-up-komiikkaa.
Ja jos keikkaa kerran riittää vuodesta toiseen, niin ei voi olla ihan mahdottoman huono!!!! Tai jos joku haluaa tehdä "blues"-keikkoja, niin onko se monelta täällä kirjoittavalta pois?

Luulen, ettei esim. Jussi ja baron (enkä minäkään) vie niiltä ns. ammattibändeiltä, tai isommiltä bändeiltä, joista täällä on ollut puhetta, keikkoja. Kuka ammattibändeistä kerkiää ja haluaa vetää jotain firma- ja hääkeikkaa kaiken aikaa. Eiköhän ne ole soittamassa tuolla lavoilla, eikä näissä kämäsissä kuppiloissa, tai perssilmän kokosissa hääpaikoissa, joissa kokoajan känniläiset örisee vieressä, että soita HRH:aa ja kaatuilee soittimien päälle.

Minä en ainakaan arvostele kenenkään tekemisiä ja ratkaisuja. Itellä on keikkaa sen verran, kun haluan ja on mahdollista tehdä. Ei mun tarvi omaa osaamistani hehkuttaa kotona koneen vieressä. Sen tekee sitten asiakkaat, kun katsovat sen aiheelliseksi. Enkä usko, että täällä on yhtään, joka olis multa joskus vienyt keikan. Päinvastoin, joku on saattanut sanoa, että ei ite pääse jonnekin ja sitten onkin keikka tullut meille.

Mä luulen, että jos me täällä kirjottelevat oltaisiin niin huonoja, kun mitä täältä toisten arvosteluista saa välillä lukea, niin meillä ei olis yhtään keikkaa. Kuitenkin niitä keikkoja olis jopa tarjolla enemmän meikäläisellekin, mitä on mahdollista tehdä.

Annettais kaikkien tehdä musiikkia oman taitonsa ja kykynsä mukaan. Rakentavaa palautetta mun mielestä voi antaa, mutta jos sanotaan suoraan, että oot perseestä ja et osaa pätkääkään soittaa, niin millä ihmeellä kukaan on oikeutettu semmosia sanomaan.

No, nyt pitää mennä, joten eipä tässä sen enempää.....let's rock!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
DVD
29.05.2006 10:24:27 (muokattu 29.05.2006 10:24:52)
...Minä en ainakaan arvostele kenenkään tekemisiä ja ratkaisuja. ...

Mutta mehän elämme tässä samassa maailmassa kaikki, eikö? Maailmassa joka näkyy (ja kuuluu) suurinpiirtein samanlaisena meille kaikille. On hyviä ja huonoja asioita. On hyvää ja huonoa musaa. On hyvin ja huonosti esitettyä musaa. Joskus tuntuu että joiltakin m.nettiläisiltä puuttuu itsekritiikki täydellisesti. Ei se että on keikkoja vielä takaa mitään. Joka päivä kuulee kaikenlaisia esityksiä livenä, radiosta tai jopa TV'stä. Joskus ei voi kuin pyöritellä päätä ja mutista itsekseen että voiko tämä olla totta? Vaikka tämä m.net ja varsinkin tanssimusiikki onkin tällainen "sisäpiiri" niin ei sen tarvitse olla mikään suojatyömaa. Luulisin että on kaikkien etu kun rehellisesti tiedostetaan missä oikeesti mennään. Silloin ei ole kuin yksi suunta. Eteenpäin ja yläviistoon.
baron
29.05.2006 10:35:41 (muokattu 29.05.2006 10:48:23)

m.nettiläisiltä puuttuu itsekritiikki täydellisesti

Ja joillekin suotu jumalainen valta jakaa oikeutta ja tuomioita erehtymättä.
DVD
29.05.2006 11:39:12
Ja joillekin suotu jumalainen valta jakaa oikeutta ja tuomioita erehtymättä.

Kyllä siihen riittää ihan inhimillisetkin kyvyt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)