BigPapa 28.05.2006 20:21:27 | |
---|
Ei IsoJussi oo pelkkä OMB vaan se iso torvi kanss. Tää OMB kusee bändien keikkoja... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Tankero 28.05.2006 20:32:19 | |
---|
Ei IsoJussi oo pelkkä OMB vaan se iso torvi kanss. No eikä oo Varmasti, vissiin. |
Ukko 28.05.2006 20:35:11 | |
---|
Tää OMB kusee bändien keikkoja... Vähän kaksipiippuinen juttu. Jos bändi soittaa kyllästyneen näköisenä ja vähät yleisöstään piitaten ohjelmistonsa liukuhihnatyö tyylillä niin silloin esiintymisensä osaava omb on tietty parempi. Mutta jos omb ja bändi lähtevät viihdyttävyyden puolesta samalta viivalta niin silloin omb vois pakata kamansa. Tää nyt koskee vain tiettyjä musa genrejä. Tietyissä musatyyleissä ei omb ole mikään vaihtoehto. |
R.Syke 28.05.2006 20:47:06 | |
---|
Sähän toistat itseäsi, kuin alttofonisti konsanaan. HOHO. Levysoittimessani ei ole mitään vikaa, vikaaa, vikaa.... Onneksi OMB:t on kaikki hyväntahtoisen naljailun kestäviä paksunahkoja :D |
R.Syke 28.05.2006 20:50:26 (muokattu 28.05.2006 20:52:44) | |
---|
Niin, sitä se kateus teettää - ei kuitenkaan kannata itteä ampua sen takia jos ei itse kykene omb-keikalle, vaatiihan se aikalailla enemmän taitoa ja rohkeutta kuin piileskellä stunttina bändissä. Heh. Joo. Pelkään. Katsoin yhtä paria hetken. Kone savusi, hyppi ja tärisi. Konemies nyökkäsi ja laulaja rupesi laulamaan. Siitä vaan harjoittelemaan ja esiintymiskokemusta hankkimaan - pienet naapuri- tai sukujuhlat on kiva ja turvallinen tapa aloittaa yksin esiintyminen, tsemppiä! Soitin kerran hautajaisissa pianoa. Hyvä treeni. Olo oli surkea. Jännitin kaikkien mollien puolesta. |
isojussi 28.05.2006 21:43:00 | |
---|
...Mutta jos omb ja bändi lähtevät viihdyttävyyden puolesta samalta viivalta niin silloin omb vois pakata kamansa.... Riippuu kyllä hitosti bändistä ja OMB:stä Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
baron 28.05.2006 21:47:19 | |
---|
Mutta ne voi soittaa yhdellä sormella,jos ei ole molleja seassa...ai niin...taitaa ne mollitkin saada kun painaa kahta vierekkäistä kosketinta,HOHO!Vai miten se meni...kertokaa,te oiwat OMB-taiteilijat,eiks se näin mene KARUIMMILLAAN!!?? Kun sä aloitat OMB-urasi, mä voin antaa alkeisopetuksen: Niistä saa duuri, molli, seiska ja molliseiskasoinnut, mutta joskus tarvitaan jopa kolme sormea. Onnistuuko sulta? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Tää OMB kusee bändien keikkoja... Jos viittaat muhun, niin et tiedä mistä puhut. Bändit kusee mun keikkoja polkemalla hintoja. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
DVD 28.05.2006 22:24:04 | |
---|
No eikä oo No ompas! Katoppa sen omakuvaa. Siinä on ainakin kolmemetriä messinkitorvea. |
BigPapa 28.05.2006 22:29:57 | |
---|
Jos viittaat muhun, niin et tiedä mistä puhut. Bändit kusee mun keikkoja polkemalla hintoja. Tarkootin yleisesti....ja kun on omb niin silloon ei oo montaa vaan yksi ja onhan sekin pois osaavien soittajien keikoista... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
BigPapa 28.05.2006 22:30:19 | |
---|
Kun sä aloitat OMB-urasi, mä voin antaa alkeisopetuksen: Niistä saa duuri, molli, seiska ja molliseiskasoinnut, mutta joskus tarvitaan jopa kolme sormea. Onnistuuko sulta? Treenaa vaan sitä fraseerausta.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
baron 28.05.2006 22:48:15 | |
---|
Treenaa vaan sitä fraseerausta.... Kui? Se on jo nyt persoonallinen ja tunnistettava. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
EP 28.05.2006 22:48:39 | |
---|
Mä ainakin mieluumin kuuntelen/ katselen bändiä! Mutta, pari tuttua tekee omb: nä ja yksi on jo lopettanutkin, sanovat, että yksinäistä hommaa ja rankkaa siksi, että siinä joutuu koko ajan itse olemaan "äänessä" ja roudatakin yksin. Silti ajattelen niin, että tuossakin voisi nyt soittaa bändi (usealle soittajalle keikka), eikä omb (yhdellä soittajalla keikka). |
baron 28.05.2006 22:54:14 | |
---|
Mä ainakin mieluumin kuuntelen/ katselen bändiä! Mutta, pari tuttua tekee omb: nä ja yksi on jo lopettanutkin, sanovat, että yksinäistä hommaa ja rankkaa siksi, että siinä joutuu koko ajan itse olemaan "äänessä" ja roudatakin yksin. Silti ajattelen niin, että tuossakin voisi nyt soittaa bändi (usealle soittajalle keikka), eikä omb (yhdellä soittajalla keikka). No joo, mä teen satunnaisesti soolopianokeikkaa ja on se selvästi sekä fyysisesti että henkisesti rasittavampaa, lisäksi kun soittaa bändissä (mullakin 6 äijää) niin häpeä jakaantuu useammalle! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
BigPapa 28.05.2006 22:57:27 (muokattu 28.05.2006 22:58:37) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
WanhaWetäjä 28.05.2006 23:02:26 | |
---|
Kun sä aloitat OMB-urasi, mä voin antaa alkeisopetuksen: Niistä saa duuri, molli, seiska ja molliseiskasoinnut, mutta joskus tarvitaan jopa kolme sormea. Onnistuuko sulta? No en tiedä....vaikeeltahan tuo varmaan aluksi tuntuu,mutta yritetään!!! HOHO!! Ostan Casion kun täytän 50v... |
baron 28.05.2006 23:02:40 | |
---|
Onlo tää Baronin mielestä todellakin blues? http://www.mikseri.net/music/play.php?id=189129&type=hi No joo, kovasti mun musanäytteitä näytetään mainostettavan. Mutta tunnetko: Duke Ellington: C Jam Blues Charlie Parker: Now's The Time Miles Davis: Solar Thelonious Monk: Straight, No Chaser John Coltrane: Mr P.C. Blues on laaja käsite, mutta ylläolevat sanoo, mihin mä oon pyrkinyt, enemmmän tai vähemmän onnistuen. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
BigPapa 28.05.2006 23:04:06 (muokattu 28.05.2006 23:20:37) | |
---|
No joo, kovasti mun musanäytteitä näytetään mainostettavan. Mutta tunnetko: Duke Ellington: C Jam Blues Charlie Parker: Now's The Time Miles Davis: Solar Thelonious Monk: Straight, No Chaser John Coltrane: Mr P.C. Blues on laaja käsite, mutta ylläolevat sanoo, mihin mä oon pyrkinyt, enemmmän tai vähemmän onnistuen. Kyllä minä nuo tunnen ja kun soitat niin kuin noilla niin olet todella hyvä. Tossa on mun soittamaa bluesia vuodelta -85 kaikki soittimet itse neliraiturilla väännettyjä... http://www.mikseri.net/music/play.php?id=205054&type=hi Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
DVD 28.05.2006 23:05:31 | |
---|
Onlo tää Baronin mielestä todellakin blues?... No ei ole! Se on jotain boogie woogien tapaista. Surulliseksi se kyllä tekee. Sikäli voisi kyllä viitata blyyyssiin. Mikä helvetin leikkitamburiini siellä muuten hakkaa... |
isojussi 28.05.2006 23:11:20 (muokattu 28.05.2006 23:11:42) | |
---|
...yksinäistä hommaa ja rankkaa siksi, että siinä joutuu koko ajan itse olemaan "äänessä" ja roudatakin yksin... Toi on helevetin totta. Bändikeikat on huomattavasti helpompia. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |