Aihe: Paksujen hiusten kasvatus
1 2
Dunga
07.05.2004 13:30:01
Tee elämäsi ratkaisu ja jätä ne pitkät hiukset naisille.

Tee elämäsi ratkaisu ja jätä kommentoimatta.
It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
outo_O
07.05.2004 15:21:55
Hermanni ja sen diskokulttuuri..
Kohta alkaa hermo pettää, pitää varmaan käydä leikkaamassa joku muotitukka, kun tulee silmille pahasti, nää perkele eteensä enää. Ihmiset nauraa.
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
Sintti
07.05.2004 20:02:30
Voihan leikata vaikka piilokaljun. Ohentaa aikas paljon pehkoa. Itsellänikin ihan helvetin paksut nämä hiukset... Alkaa nenään asti ehkä ulottua... puoli vuotta tullu kasvateltua...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
Warheart
09.05.2004 19:38:48
No mullakin on suht paksut hiukset, kaljusta kasvatan hevilettiä. Nyt on siinä vähän reilut 5 cm.

Hyvä. Otit neuvosta vaarin.
Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta.
KTR
09.05.2004 20:43:45
Pitkä tukka ei välttämättä ole heviletti.Se voi myös olla progeletti.
Bassballs
10.05.2004 12:24:07

Pitkä tukka ei välttämättä ole heviletti.Se voi myös olla progeletti.

Minä luonnehtisin omaa kuontaloani rokkiletiksi. Paksut ovat hiukset ja välivaihe oli aika nolon näkönen. Nyt on jo useamman vuoden ollut ihan miehekäs tukka.
Se joka pieruaan pidättellöö, tekköö muutaki vilpillistä.
Kassu
19.05.2004 11:53:39

Haistappa sinä paska.
leather rebel
19.05.2004 13:45:40

Ihan hiljaa kuule...
Pitkä reuhka parantaa soittotaitoa.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Zarmo
25.05.2006 18:05:19

välimallit on kyllä ikäviä, mutta kyllä se siitä kasvaa. Pipon alle voi piilottaa toki
Guitar Hero
25.05.2006 21:13:56
välimallit on kyllä ikäviä, mutta kyllä se siitä kasvaa. Pipon alle voi piilottaa toki

senpäs takia kelasta saa sitä rahaa, että voi käydä parturoimassa sitä tukkaa mukavammaksi. itse toiset "hiukset" juuri kasvatin, eikä pahemmin missään vaiheessa ruman näköinen revohka päässä kasvanut. ohentaminen ja tasaaminen on varmoja valintoja.
Come to the dark side. We have cookies
Bonesaw
25.05.2006 21:48:39
Paksut hiukset,lainehtivat ja korkkiruuvia edessä. Edestä nuo hiukset ovat tuohon reilusti leuan alle,mutta se ei paljon vaikuta,kun kihartaa niin pirusti. Takana aivan hillitön pensas. Hyi vittu,että on ruma:)
-|-|-
The Boss
29.05.2006 00:27:59 (muokattu 29.05.2006 00:28:20)
Juu paksut hiukset löytyy.

Kasvatus alkoi tossa yläasteen lopussa ja nyt oon puol vuotta ikäluokkani abeja myöhässä oleva.

Eli pituutta on ja paksuutta. Alkoi ihan normisti, sitten alkoi kihartaa tai feminiinisemmin laineilla. Sitte lisää pituutta, ei muuta ku kiharaa, ei takkua ei mitään. Sitte joku raja ylitty, vittu takkuu tuli, vähän aikaa jaksoin, sitte päätös antaa mennä. Eli rastat tässä päässä, ainakin yli 3/4 hiuksista ja paksua hiusta on silti.

Antaa kasvaa vaan. Kyllä se siitä ku saa ponnarille jos muuten vituttaa..
"Herra paroni kuului Westfalenin kaikkein mahtavimpien herrojen joukkoon, sillä hänen linnassaan oli portti ja ikkunoita." -Voltaire
Matjardo
30.05.2006 14:26:23 (muokattu 30.05.2006 14:30:18)
No minä ainakin vaan annan tukan kasvaa. Tosin sen verran pidän huolta tukasta että ainakin hoitoainetta käytän ja aina suihkun jälkeen ja joskus muutenkin kampaan pahimmat takut pois, meinaan tää mun tukka on sitä sorttia että jos jättäisin hoitoaineen ja kampailun pois, niin mulla olis pää täynnä rastoja ennen kuin huomaankaan. Nyt on letti sen verta pitkä että saa koko pään kätkettyä sen taakse. Takatukka yltää jo tonne ristiselkään melkein. Omassakuvassa tuo tukkani on juuri sellainen ärsyttävä välimuoto, sellanen semipitkä mikä on koko ajan tiellä mut ei ihan yllä kunnolla ponkkarille. Noh, kuva on otettu jo kauan aikaa sitten. Eli anna vaan sen tukan kasvaa, ei siinä sen kummempaa ;D. Ja jos alkaa tukka häirittee ja et jaksa koko aikaa syödä hiuksiasi, niin ponnarihan on keksitty.
Two beers or not two beers?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)