waldemarx 05.10.2003 20:41:52 | |
---|
Onkohan tää jo keskusteltu joskus. No mutta tässä mun mielipiteet: 1.Christus (voiko tosta tyhmempää enää olla) 2.Antti Anatomy 3.Larry Love 4.Jay Slammer Mitä ton nimisistä ukoista voi oikeesti ajatella. Yrittiköhän ne keksii yhtä hyvät nimet kun Hanoi Rocks ukoilla oli? OMG!! joo, mäkin voisin yhtyy noihin. waldemarx |
tenpo 05.10.2003 21:11:28 | |
---|
Onkohan tää jo keskusteltu joskus. No mutta tässä mun mielipiteet: 1.Christus (voiko tosta tyhmempää enää olla) 2.Antti Anatomy 3.Larry Love 4.Jay Slammer Mitä ton nimisistä ukoista voi oikeesti ajatella. Yrittiköhän ne keksii yhtä hyvät nimet kun Hanoi Rocks ukoilla oli? OMG!! yhdyn näihin. tilatkaa tytöt taksi. |
Mouhi 05.10.2003 21:34:54 | |
---|
Itse olen ajatellut taiteilijanimeksi joskus seuraavaa: Tapani Pötkylä. Jostain syystä se on herättänyt kanssaihmisissä pilkallista hilpeyttä, joten olen pidättäytynyt toistaiseksi sen käytöstä. It's not the speed that kills you. |
Sebastian 05.10.2003 21:48:10 | |
---|
Prince on aika paha. Ja sit se symbolihomma siihen perään. Ei saakuta. Mielenköyhää. Paitsi että Herran nimi on Prince Roger Nelson. Mun mielestä urpoja on ne ketkä koittaa kehittää jotain ulkomaan hässäkkää omalla supisuomalaisella nimellään. Ketä kiinnostaa joku Ville Laihiala? |
Npixel 05.10.2003 21:48:21 | |
---|
Pikku-G ? Ja sehän ei ole ainoastaan naurettavin taiteilijanimi... |
Miekkonen 05.10.2003 21:49:39 | |
---|
Ron Jeremy ja The Rock. |
Nimismies 05.10.2003 22:01:49 | |
---|
Toi Christus on imho yks mauttomimmista taiteilijanimistä. No äläpä muuta virka. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
jannu 05.10.2003 22:07:40 | |
---|
Prince on aika paha. Ja sit se symbolihomma siihen perään. Ei saakuta. Mielenköyhää. Tuliko koskaan mieleen, että se nimenvaihto johtui sopimusteknisistä syistä? Levy-yhtiö ei suostunut julkaisemaan kaikkea miehen suoltamaa musiikkia joten hän vaihtoi nimeä. |
Jani The Rock 05.10.2003 22:18:05 | |
---|
The Rock. Höh! Butcher baby - they`re gonna put you away! |
Sellaset on perseestä joissa on lainattu toinen puoli joltain kuuluisuudelta. Esim. Marilyn Manson. Siinä tosin on molemmat puolet enemmän tai vähemmän kuuluisaa. Marilyn Monroe meets Charles Manson. Axl Bundy |
Jormaz 05.10.2003 22:30:12 | |
---|
Axl Bundy Sylvester Chikatilo Back to the 80's |
Super-Jari 05.10.2003 22:33:47 | |
---|
joo, mäkin voisin yhtyy noihin. Pidät outoa nimeä käyttävistä miehistä? "Tänään mä etsin pientä tyttöä, jota mä voin raiskata niin kauan, että tyttö ei enää pysy jaloillaan."
- Heavy rokkari - |
Super-Jari 05.10.2003 22:34:17 | |
---|
Voisin tähän listata kaikki mustikka bändien soittajat mutta en jaksa. "Tänään mä etsin pientä tyttöä, jota mä voin raiskata niin kauan, että tyttö ei enää pysy jaloillaan."
- Heavy rokkari - |
Jokunen 06.10.2003 00:22:06 | |
---|
Joel Hallikainen taisi joskus kauan sitten kutsua itseään Jesus Ceasariksi. Jesus on nimi siinä missä Joelkin. Siis mie en ymmärrä! |
kassper 06.10.2003 08:21:43 | |
---|
No Opinionin jätkillä on aika mauttomat nimet: -Rodney Bone -Johnny Homewine -Handy Andy Parempaa saa hakea... Lehmien pitäisi saada kulkea vapaana ja rakentaa omat pesät -kettutyttö- |
Tympee Huttunen 06.10.2003 08:49:08 | |
---|
joo, mäkin voisin yhtyy noihin. Niin moni pikkutyttökin... Pakko myöntää, että minullakin tuli Larry Lovet ensimmäisenä mieleen, mutta osaahan ne ulkomaillakin; Running Wild-laulaja Rock'n'Rolf! Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE! |
Jani The Rock 06.10.2003 10:25:09 | |
---|
Laitetaan nyt vaikka Mr. Badwrenchin (psyko-rokkenroll) kokoonpano: Buster Kretin - laulu Chopper Von Franklinstein - kitara Pitstop Tragedy - kitara Nick O`Teen - rummut G.G. Allenwrench - pystybasso Helvetin rankkoja jätkiä, jotka tekevät helvetin rankkaa musiikkia - taiteilijanimistään huolimatta. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
D Guerrero 06.10.2003 13:44:26 | |
---|
Negative pärjää tässä vertailussa aika hyvin. Asia erikseen on nämä maamme mainiot räppärit. Elastinen ja Iso-H eivät paljoa pahenisi jos muuttavisivat itsensä - Autistinen ja Iso-Pää. Tähän perään voisi lyödä tukun muita räppäreitä joiden nimillä pyyhkisin mieluiten takapuoleni. Eks hanoi Nasty Suicide on jo niin huono että alkaa olla hyvä. Gas Lipstick etoo myös...en muutenkaan välitä taiteilija nimistä, varsinkaan niinkuin ylenpänäkin mainittiin kun suomalainen tango prinssi esiintyy nimellä Jack Nicholson tai Rubens Barrichello ei voi välttyä laksatiivisilta vaikutuksilta. Suomi suomalaisille. |
aikavaikea 06.10.2003 13:47:14 | |
---|
Iskelmälaulaja Tony Montana. Varsinainen aivomyrsky käynyt nimeä valitessa. Don't you ever fuck with Tony! There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Chemo 06.10.2003 13:51:49 | |
---|
Iskelmälaulaja Tony Montana. Mä en yleensä vastaa tämäntyyppisiin kyselyihin, mutta tuosta on niin kovin vaikeaa olla olematta samaa mieltä, ja olla kertomatta sitä ääneen. Paskin taiteilijanimi on ehkä... Paska? |