kimurantti1 28.05.2006 14:37:34 | |
---|
Te ette oo pojat tainnu nähdä Ibanezin RG:tä tai Jacksonin sekä LTD:n hevikirveitä. :) Höpö höpö. Tuo Methenyn neronleimaus on kuin kitaroiden Quasimodo... Vai voiko tuota enää sanoa edes kitaraksi? Epämuodostunut harppu sen minun silmissäni on... Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
ollikainen 28.05.2006 14:41:10 | |
---|
Te ette oo pojat tainnu nähdä Ibanezin RG:tä tai Jacksonin sekä LTD:n hevikirveitä. :) Millä perusteella kitarani on ruma? Ei mitään... |
Rumuudella tai kauneudella ei ole mitään väliä kun se Metheny teki Imaginary Daylle niin helvetiiiiin hyviä biisejä. "MacGyver. His mind is an ultimate weapon." |
PekkaM 28.05.2006 15:13:01 | |
---|
Te ette oo pojat tainnu nähdä Ibanezin RG:tä tai Jacksonin sekä LTD:n hevikirveitä. :) Jucciz hei, sun trollaus alkaa olemaan liian ennalta arvattavaa. Kun näin viestisi lainattuna tuolla tokalla sivulla, tiesin katsomatta, kuka sen on kirjoittanut :p Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta. |
Pnctocn 28.05.2006 15:26:44 | |
---|
Te ette oo pojat tainnu nähdä Ibanezin RG:tä tai Jacksonin sekä LTD:n hevikirveitä. :) sä olet pettämätön. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
Jucciz 28.05.2006 15:31:59 | |
---|
Millä perusteella kitarani on ruma? Lähinnä ulkonäön. |
saastara 28.05.2006 15:33:32 | |
---|
Älkää nyt pojat.. Yrittäkää ymmärtää juccizta. Lisää middleä. |
kimurantti1 28.05.2006 15:40:46 | |
---|
Mä voin kuvitella jos Jucciz joskus vaikka viikoksi lopettaa sen provoilun niin joku vielä aloittaa topicin jossa kysyy: "Onko Jucciksella kaikki hyvin?" Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Jucciz 28.05.2006 15:52:11 | |
---|
Mä voin kuvitella jos Jucciz joskus vaikka viikoksi lopettaa sen provoilun niin joku vielä aloittaa topicin jossa kysyy: "Onko Jucciksella kaikki hyvin?" Vähän tuontyylinen topic itse asiassa aukesi jo hetki sitten soittopalstan puolelle. Tuntuu kuin joku olisi pystyttänyt patsaan suurkaupungin keskustaan kunniakseni. |
Bald Anus 28.05.2006 16:03:40 | |
---|
Huh, millaista tuskaa tuota olisi virittää... Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
kimurantti1 28.05.2006 16:05:22 (muokattu 28.05.2006 16:12:39) | |
---|
Vähän tuontyylinen topic itse asiassa aukesi jo hetki sitten soittopalstan puolelle. Tuntuu kuin joku olisi pystyttänyt patsaan suurkaupungin keskustaan kunniakseni. Joo, huomasin. Aika hupaisa :-) Edit: Ei mutta vakavasti. Onhan sun vähän provokatiiviseen sävyyn kirjoitetut viestit ollet viimeaikoina vähän normaalia tarkemman syynin alla. Ehkä olisi hyvä jättää kirjoittamatta esim. floikkaa käsitteleviin topiceihin? Vaikket sä niitä alunperin provoina tarkottaisikaan, niin joku kuitenkin käsittään niin ja siinähän meillä on soppa valmis. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Jemo 28.05.2006 22:02:39 | |
---|
"Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä."
-Jaska |
PekkaM 28.05.2006 22:08:16 | |
---|
Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta. |
ollikainen 28.05.2006 22:38:58 (muokattu 28.05.2006 22:43:07) | |
---|
Lähinnä ulkonäön. Et ole nähnyt kitaraani. UGH!!!!!!!!!! |
Freya 28.05.2006 22:48:26 | |
---|
0_o Holy Jesus! What are these god damn... guitars?! Loppu on lähellä, veljet. Sanokaa minun sanoneen. Nuo ja aloittajan linkin hirvitys ovat jotenkin omituisen häiritseviä. Tulee lähes paha olo ja tuntuu siltä, että silmissä viiraa, kun noita katselee. :| ..If you don't see, I'll remain unseen..
Romantikkoitkijät #35 |
Peter Spiegelmann 28.05.2006 22:56:12 | |
---|
Kiva soitin, vielä kun ois muutama käsiparia niin kuin intialaisella jumalolennella, niin voisi soittaa samaan aikaan ton 12-kielisen kitaran/luutun, kitaran, basson ja harpun. "Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done."
Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla. |
migreeni 28.05.2006 23:27:17 | |
---|
Te ette oo pojat tainnu nähdä Ibanezin RG:tä tai Jacksonin sekä LTD:n hevikirveitä. :) Ylläri kun näin nimimerkin :D |
Aki 29.05.2006 02:41:25 | |
---|
"We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
benny 29.05.2006 09:31:50 | |
---|
Pakko kyl todeta, että ei oo kaunista lukkokammellista kitaraa olemassakaan. shitfuck inc. |
Jemo 29.05.2006 09:33:44 | |
---|
... Nyt saamari jucciz suu soukemmalle! RG on kitara ja kitarannäköinenkin vielä! Ei se nyt missikisoja voittaisi, mutta ei sitä saa verrata vänkyröihin, sehän on sentään Ibanez! Mur! Horror horror. "Synassa on 600 soundia, ja ne on kaikki paskoja. Sähkökitarassa on 2 soundia, ja ne on kummatkin hyviä."
-Jaska |