kuunsirppi 26.05.2006 17:56:03 | |
---|
Eli umpilappi alkaa Padasjoelta. Mua kysyttiin just sinne teillepäin laulaan kirkkoon pari biisiä (Raahesta Ouluun päin kuulemma 25 km). Vois tulla turhan kalliiks tilaajalle, joten en luvannu :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
KoskPaavo 26.05.2006 18:03:41 | |
---|
Mua taas pyydettiin johonkin pikkupaattiin Hesaan soittamaan synttäreitä, en mene kun olis tullu liian kalliiksi,heh. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
kuunsirppi 26.05.2006 18:19:06 | |
---|
Mua taas pyydettiin johonkin pikkupaattiin Hesaan soittamaan synttäreitä, en mene kun olis tullu liian kalliiksi,heh. Mä annoin yhdelle morsiamelle mun äidin avokin yhteystiedot, kun olis tarvinnu haitarinsoittajan soittaan häihin muutamia biisejä. Matkaa olis ollu reilu kolkyt kilsaa. Tyttö oli sanonut, että on liian kallista, kun tää soittaja oli pyytänyt satasen + matkat :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
vesku.ka 26.05.2006 18:24:11 | |
---|
Tyttö oli sanonut, että on liian kallista, kun tää soittaja oli pyytänyt satasen + matkat :o/ Kaikki on suhteellista....ei varmaan kovin helpolla soittajaa löydy jos tuota kalliina pitää. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
kuunsirppi 26.05.2006 18:32:12 | |
---|
Kaikki on suhteellista....ei varmaan kovin helpolla soittajaa löydy jos tuota kalliina pitää. No näin juuri! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
steelin 28.05.2006 06:28:36 | |
---|
Näin. Tästä voi ottaa mallia ja jättää kapakit elävälle musakille. Näin on, ja kun Teoston mielestä karaåke on elävää musiikkia, olkaamme kuuliaisia. Mutta kun totta on, että kassakone on se lopullinen määrääjä, ja kun kassakone sanoo, että: "Vaikka kuinka haluaisit kuulla helmikussa oikeinlaulettuna "Lapin Kesän", ET SAA!!", niin kassakonettahan on kuunneltava. Meidän kaikkien. Moltas komia pari jos sua ei laskettaas. |
jon lord 28.05.2006 11:44:28 | |
---|
Mua taas pyydettiin johonkin pikkupaattiin Hesaan soittamaan synttäreitä,heh. Oltiin pari vuotta sitten showkeikalla pienellä risteilyllä Hesan ympäristössä. Prk......5 tuntia ajelivat pääkaupungin edustalla ja meillä oli show jossain puolessaväliä iltaa. 5 tuntia ja semmoisesta pikkupaatista kun ei pääse edes pois tai mihinkään edes pitkälleen. No lopuksi keksittiin pistää yksi meidän esiripuista ( meillä on sellaisia erikokoisia aina mukana ) erään looshin eteen ja siinä sitten nukuttiin penkeillä pari kolme tuntia kun jengi mesosi ympärillä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 28.05.2006 11:50:29 | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa pois paikalta. Maksan toki laskun ennen lähtöä. |
isojussi 28.05.2006 13:01:11 (muokattu 28.05.2006 13:01:18) | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa pois paikalta. Maksan toki laskun ennen lähtöä. Sähän toistat itseäsi, kuin alttofonisti konsanaan. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
EP 28.05.2006 13:05:59 | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa pois paikalta. Maksan toki laskun ennen lähtöä. HOHO! Mä muistan jo tän aina kun nään jomman kumman.. 8)) |
KoskPaavo 28.05.2006 13:38:07 (muokattu 28.05.2006 13:39:30) | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa pois paikalta. Maksan toki laskun ennen lähtöä. Minäkin voin toistaa: "Aina kun näen kaivinkoneen, sydämeni itkee verta kunnon lapiomiesten puolesta" Toki näytän keskaria lähtiessäni. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Kara-Åke vie meidän naiset. siis eihän mulla mitään asiaa ole. lauloin viikonloppuna. Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään. |
markkuv 28.05.2006 14:28:44 | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen... Niin, sitä se kateus teettää - ei kuitenkaan kannata itteä ampua sen takia jos ei itse kykene omb-keikalle, vaatiihan se aikalailla enemmän taitoa ja rohkeutta kuin piileskellä stunttina bändissä. Siitä vaan harjoittelemaan ja esiintymiskokemusta hankkimaan - pienet naapuri- tai sukujuhlat on kiva ja turvallinen tapa aloittaa yksin esiintyminen, tsemppiä! |
Tankero 28.05.2006 14:49:56 | |
---|
Aina, kun näen karaoken tai OMB:n, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa pois paikalta. Maksan toki laskun ennen lähtöä. Jälleen kerran komppaan Boldista tässä asiassa. Varmasti, vissiin. |
WanhaWetäjä 28.05.2006 18:46:48 | |
---|
Niin, sitä se kateus teettää - ei kuitenkaan kannata itteä ampua sen takia jos ei itse kykene omb-keikalle, vaatiihan se aikalailla enemmän taitoa ja rohkeutta kuin piileskellä stunttina bändissä. Siitä vaan harjoittelemaan ja esiintymiskokemusta hankkimaan - pienet naapuri- tai sukujuhlat on kiva ja turvallinen tapa aloittaa yksin esiintyminen, tsemppiä! Noh noh...älähän innostu! Näistä on väännetty ties kuinka monesti! Mä olin pari viikkoo sitten duo-keikalla tollasen ombin kaa,kaveri osas soittaa tasan d-mollista tai c-duurista,eli transpose-nappi sai kyytiä! Suuri osa biiseistä tuli kuitenkin disketiltä,sillä myllyn kompeilla/tyyleillä tehdyillä taustoilla tai midifaileina!Mutta...toinen puoli totuutta;homma toimi yllättävän hyvin,toki oma osuutensa oli mun hienolla kitaroinnillani ja stemmalaululla,jotka molemmat putoilivat ns kuin tallin katolta,HOHO!Yhdestäkään biisistä ei ollut lappuja,ei tietoa sävellajeista,oli vaan 3 alas tai viis ylös etc...mutta mitä sitten?Kun on korvat,niin voi kuunnella???Äkkiä ne löytyy:-) Kaveri oon myös ns wanha wetäjä,eli sitä kokemusta on ja sen myötä tyylitajua,laulaa erittäin hyvin,kaikenmoista musaa,eikä ole ns Eikka-Topi Yli-Venytin,ja yllättävän hyvin käytää tuota myllyä,vaikka ei juuri soittaa osaa. Mielenkiinnosta koitin ennen keikaa sitä moulinexia,mulla meni n. 10min opetellessa sen peruskäyttö,että se siitä ja omb-soittamisen vaikeudesta :-) Korvat omaavalla soittajalla ei ole takuulla mitään ongelmia alkaa omb-uralle,ainoastaan itsekritiikki voi olla esteenä,mikä on pelkästään ok.Omb vaatii ihan oman luonteensa. Mä odotan vielä reilun vuoden...HOHO!Ja w....t,ei ikinä!!!! Ostan Casion kun täytän 50v... |
DVD 28.05.2006 19:13:20 | |
---|
..Mä olin pari viikkoo sitten duo-keikalla tollasen ombin kaa,kaveri osas soittaa tasan d-mollista tai c-duurista,eli transpose-nappi sai kyytiä... Ookko aivan varma ettei osannut soittaa lisäks A mollista ja F duurista? |
EP 28.05.2006 19:18:09 | |
---|
Ookko aivan varma ettei osannut soittaa lisäks A mollista ja F duurista? Mulle tuli ihan sama miäleen.. |
WanhaWetäjä 28.05.2006 20:07:49 | |
---|
Ookko aivan varma ettei osannut soittaa lisäks A mollista ja F duurista? Juu ei... Itse mulle kertoi hän tämän,d-molli on ainoa josta taittuu...no,ehkä tosiaan sitten duuribiisit äffästä... Mutta ne voi soittaa yhdellä sormella,jos ei ole molleja seassa...ai niin...taitaa ne mollitkin saada kun painaa kahta vierekkäistä kosketinta,HOHO!Vai miten se meni...kertokaa,te oiwat OMB-taiteilijat,eiks se näin mene KARUIMMILLAAN!!?? Ostan Casion kun täytän 50v... |
BigPapa 28.05.2006 20:12:59 | |
---|
Juu ei... Itse mulle kertoi hän tämän,d-molli on ainoa josta taittuu...no,ehkä tosiaan sitten duuribiisit äffästä... Mutta ne voi soittaa yhdellä sormella,jos ei ole molleja seassa...ai niin...taitaa ne mollitkin saada kun painaa kahta vierekkäistä kosketinta,HOHO!Vai miten se meni...kertokaa,te oiwat OMB-taiteilijat,eiks se näin mene KARUIMMILLAAN!!?? Mikähän se on tämä Isojussin pudottelukyky.. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
DVD 28.05.2006 20:17:42 | |
---|
Mikähän se on tämä Isojussin pudottelukyky.. Ei IsoJussi oo pelkkä OMB vaan se iso torvi kanss. |