Fortune 15.09.2003 21:26:18 | |
---|
Eikä välttämättä tule koskaan tarvitsemaankaan mihinkään (vrt. Les Paul).Tosin on sillä kiva pelleillä. Jos kampea joskus innostut käyttämään niin ostat toisen kitaran missä on kampi, mutta älä myy ekaa pois jos hyvän olet löytänyt. Näin juuri. Itse kyllä olen kuitenkin vähän katunut sen RG:n myyntiä, vaikka se Lo-trs oli hanurista. Kyllä sillä sentään hätätilassa nauhoitti fluttereita ja viritti joka välissä vaikka. Nooooooh, en valita, nykyinen tilanteeni on ihan mukiinmenevä. |
Quu 16.09.2003 10:30:31 | |
---|
Epiphone Les Paul, siinä on niin toimiva perusskitta, että oksat pois. Minä tykkään, muiden ei tarvi. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
makoskela 23.09.2003 15:10:47 | |
---|
Ei sillä merkillä ole oikeastaan mitään väliä tuossa vaiheessa. Toki kannattaa ostaa puinen (eikä vanerinen) soitin. Se, mikä tuntuu käsissä kivalta, on hyvä. Hyviä on paljon. On niissa tremolot tai ei. GAS = Guitar Auction Syndrome |
Kiitos kaikille ehdotuksista. Nyt on oma kitara ostettu! =) Ibanez-merkkinen tuli hankittua. |
makoskela 05.10.2003 23:25:22 | |
---|
Kiitos kaikille ehdotuksista. Nyt on oma kitara ostettu! =) Ibanez-merkkinen tuli hankittua. Siitä se lähtee! Ja tuo Ibanez-merkki tulee varmaan vuosien varrella vielä hyvinkin tutuksi. Suoritan pienimuotoista soitinkorjausta Tampereella. Kysy lisää. |
Master of reality 06.10.2003 10:51:14 | |
---|
Kyllä 15 w riittää kotikäyttöön. Tehoja melkein liikaa. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
skebajaba 09.10.2003 12:49:04 | |
---|
Kiitos kaikille ehdotuksista. Nyt on oma kitara ostettu! =) Ibanez-merkkinen tuli hankittua. ethän mitään kelluvalla tallalla varustettua ostanu??? olin itekin aivan kyrpääntyny sen monimutkaisuudesta, ja neljän vuoden soiton jälkeen hommasin ,ja säätäny aika paljon skittoja kuitenkin ja muuta semmosta... hirvee laitos loppujen lopuksi...onhan se kiva "leikkikalu" mut ei vitjat ku kieli napsuu niin alkaa hirvee operointi sen vaihdon kanssa... onnea uudelle kitaralle muuten=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
JulGubbe 09.10.2003 23:24:29 (muokattu 09.10.2003 23:25:54) | |
---|
Ota joku kaveri joukkoon musaliikkeeseen, mieluiten siis sellainen kaveri joka tietää kitaroista. Sitten osoitat sormella sellaista kitaraa, joka miellyttää silmää. Sitten se kaveri rämpyttää sillä 5 minuuttia, jonka jälkeen se sanoo kannattaako se ostaa. Älä mistään merkeistä välitä. Ja pidä huoli siitä, että se kaveri ei soita heviä. Jos näin on se vetää kaikki vahvistimen nupit yhteentoista ja soittaa himonussijasäröllä Enter Sandmaniä. Siinä kaikki kitarat kuulostaa samalta (jos multa kysytään kaikki sähkökitarat kuulostaa itsessään samalta). Tärkein sääntö: Älä ostaa rumaa kitaraa. Se rupeaa ajan myötä vituttamaan. Vähän sama kuin jos hommaisit ruman poikaystävän. Ei myöskään kannata hommata hyvännäköstä poikaystävä, joka on vitun tyhmä. Kiitos. EDIT: jaahas. Kitara olikin jo ostettu. No, ei se mitään. Pukin neuvot elävät ikuisesti. Aamen. Minä olen tie, totuus ja elämä. Ja elämä on parasta hyymetta. Gyllä puggi tietää! |
Niskamies 10.10.2003 06:49:08 | |
---|
Siitä se lähtee! Ja tuo Ibanez-merkki tulee varmaan vuosien varrella vielä hyvinkin tutuksi. minkäs iban hommasit? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Guitargirl1 10.10.2003 21:34:58 (muokattu 10.10.2003 21:56:13) | |
---|
. . . |
juhist 11.10.2003 12:27:07 (muokattu 11.10.2003 12:30:44) | |
---|
Hyvä juttu! Edit: Moka www.depressio.tk |
Niskamies 11.10.2003 22:09:33 | |
---|
. . . miks sä muokkasit ton tyhjäksi? etkä kehtaa tunnustaa että sulla on iban gax70? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Lord of the strings 11.10.2003 23:51:16 (muokattu 11.10.2003 23:52:35) | |
---|
Kyllä 15 w riittää kotikäyttöön. Tehoja melkein liikaa. Mul on kotona 100wattinen Lab Series L7. "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Antti1 12.10.2003 15:27:12 | |
---|
Mul on kotona 100wattinen Lab Series L7. Miten tää nyt liittyy mitenkään mihinkään? Vai tarkoititko, että kyllä tehokastakin vahvaria voi käyttää kotona? Mullakin on kotivekottimessani 2x80W RMS tehoa 8 ohmiin. Saa ainakin revitellä ja lujaa, jos haluttaa. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Guitargirl1 12.10.2003 23:34:54 | |
---|
miks sä muokkasit ton tyhjäksi? etkä kehtaa tunnustaa että sulla on iban gax70? Hups, joo ei ollu tarkotus muokata sitä tyhjäks. Näköjään onnistuin söhläämään jotain niin että se jutska siitä katos.... Joo, eli Iban GAX70 tuli ostettua. :) |
Antti1 13.10.2003 01:08:08 | |
---|
Hups, joo ei ollu tarkotus muokata sitä tyhjäks. Näköjään onnistuin söhläämään jotain niin että se jutska siitä katos.... Joo, eli Iban GAX70 tuli ostettua. :) Onnea kitaralle vaan. Tuo on ihan hyvä peruskeppi, jolla pärjää kyllä hiukan pitemmällekin. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
fox 13.10.2003 01:49:54 | |
---|
Joo, eli Iban GAX70 tuli ostettua. :) Uudelle kitaralle onnea myös täältäpäin. Reipasta "sisäänsoittelua" nyt sitten vaan! =) |
steelin 13.10.2003 02:11:13 | |
---|
Onnea !!!! Ibanezissa on yleensä kiva kaula, ei huono valinta. "They gonna plug You, Big River. And I´m gonna sit right here until I die." |
Booligan 14.10.2003 14:47:50 | |
---|
Hups, joo ei ollu tarkotus muokata sitä tyhjäks. Näköjään onnistuin söhläämään jotain niin että se jutska siitä katos.... Joo, eli Iban GAX70 tuli ostettua. :) Onnea vaan munki puolesta! :D Oon iteki kokeillu tollasta ja oli todella miellyttävä soittaa, mutta tykkäsin kyllä RG:stä enemmän ja sellaiseen sitten päädyinkin. Mun kokemusten mukaan toi on todella "kevyt" soittaa, kielet on lähellä kaulaa, kaula ei oo mikään takkahalko jne.. siitä vahvistimesta: Rolandin Cube 15 voi olla ja onkin aloittelijalle tosi hyvä. Siinä on mm. 4 sisäänrakennettua BOSS efektiä. Ja tehot riittää kotiin, ja vaikka olohuonekeikalle ;) Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Volle 14.10.2003 21:06:05 | |
---|
...etkä kehtaa tunnustaa että sulla on iban gax70? Vaikka lainattu pätkä ei ollutkaan tarkoitettu mulle, niin uskallan helposti tunnustaa, että mulla on Iban gax70. Hyvä skeba. Ainakin halpa. Mikit, ainakin tallamikki, vaihtuu kohta. Elvis on mun faija. |