Noh, sain sitten torstaina uuden virvelini. Hinta 400 €. Odotin virveliä jo varmaan yhdeksättä viikkoa (kommunikointi häiriö kaupan ja maahantuojan välillä ynm.). Otin mukaan vielä 20€ kalvon eli summa olisi 420€, ja sain 350€. Thomannilla virveli olis vissii joku 330 tai jotai + kalvo + 30 postikuluja. Että näin Edit: Torstaina sain uuden virvelin. Virvelin oikea hinta oli 400€. Ostin myös kalvon, joka maksoi 20 €. Mutta pitkän odotusaijan hyvitykseksi sain koko paketin 350 eurolla. Saksassa virveli olisi maksanut n. 330€, siihen kalvon 20€ ja postimaksut 30€ eli 380€. Näin ollen sain virvelini Suomesta kolmekymppiä halvemmalla mitä olisin Saksasta saanut. Clear? |
Paas 05.10.2003 21:10:30 | |
---|
Olenkohan mä väsynyt tai jotain ku mä en nyt oikein ymmärrä tätä kirjoitusta. tarkoitatko että sait siis tavarat halvemmalla kun oli tarkoitus vai mitä ihmettä? Takatukat kunniaan! |
Jaska 05.10.2003 22:09:12 | |
---|
nimenomaan sitä |
Mikko A 05.10.2003 23:20:30 | |
---|
Siis... Onko tuossa nyt pieni ristiriita otsikon ja tekstin välillä? Vai siis mitä ihmettä? Jään (varmaan moni muukin) odottelemaan suomennosta. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Liver-Box 06.10.2003 00:00:03 | |
---|
9 viikkoa myöhässä .. ja saat 30 e halvemmalla.. WOW eipä ny nii hyvältä kaupalta kuullosta "Space Monkey´s Cosmos" |
isengard 06.10.2003 00:25:02 | |
---|
Noh, sain sitten torstaina uuden virvelini. Hinta 400 ?. Odotin virveliä jo varmaan yhdeksättä viikkoa (kommunikointi häiriö kaupan ja maahantuojan välillä ynm.). Otin mukaan vielä 20? kalvon eli summa olisi 420?, ja sain 350?. Thomannilla virveli olis vissii joku 330 tai jotai + kalvo + 30 postikuluja. Että näin Edit: Torstaina sain uuden virvelin. Virvelin oikea hinta oli 400?. Ostin myös kalvon, joka maksoi 20 ?. Mutta pitkän odotusaijan hyvitykseksi sain koko paketin 350 eurolla. Saksassa virveli olisi maksanut n. 330?, siihen kalvon 20? ja postimaksut 30? eli 380?. Näin ollen sain virvelini Suomesta kolmekymppiä halvemmalla mitä olisin Saksasta saanut. Clear? Oli varmaan kiva odottaa 9 viikkoa ja saada 30e? halvemmalla. Et ole tainnut varmaan aiemmin tilata Thomannilta? Heidän toimitusaika on about viikko. Olisi varmaan ollut kiva soittaa sitä virveliä 2 kk aikaisemmin :-) Taitaa olla, että käyttämäsi suomalainen kauppa ei oikein tajua bisneksen tekoa, kun noin kauan toimitukset kestää tai se on pydessä maahantuojalle eikä saa tavaraa! Kyllä kauppiaan pitäisi tietää että nopea euro on parempi kuin hidas vitonen :-) Taannoin tiedustellessani suomalaisesta kaupasta ja maahantuojalta hintaa ja toimitusaikaa Gibsonin varaosalle, kesti vastauksen saaminen 3 viikkoa, eli saman ajan kun amerikkalaiselta kaupalta tilata varaosa Gibsonilta, lähettää se minulle ja tavaran tulla perille. Suosi suomalaista, osta ulkomailta. Ainakin minä teen niin, jos palvelu on sieltä itsestään. |
lateq 06.10.2003 00:41:44 | |
---|
Nyt vasta tuosta Liver-Boxin vastauksesta itsekin tajusin mistä on kyse, aika ikävä varmaan odotella noin pitkään tavaroita. Itelläni kesti viime tilauksessa vähän alle 4viikkoa (?) kun niillä kesti saada tuotteet tavaratoimittajilta. Sekin tuntu jo luvattoman pitkältä :) Laavassa on ikävä saatanaa. |
skanky 06.10.2003 09:33:51 | |
---|
Vähän menee aiheen vierestä kamojen suhteen mutta basisti odotteli vahvistinta 6kk. Että ei toi 9 viikkoa niin paha ole vielä. Mulla ei ole ollut ongelmia kyseisen lafkan kanssa. Monesti toimitusajan pituus riippuu siitä, onko Thomannilla varastossa tavaraa vai joutuvatko tilaamaan valmistajilta suoraan. Ja noi viivästykset johtuivat keväällä siitä, että Japanista tulevat laivat joutuivat kiertämään Afrikan Irakin sodan vuoksi eikä päässeet Suezin kanavan kautta suoraan Välimerelle -> toimitusaikoihin 4 viikkoa lisää. "Jesus built my hotrod!" |
-K- 06.10.2003 11:00:28 | |
---|
Jos sen ovh nyt oli 400e ja sait kalvon kanssa 350 niin ethän sinä ole saanut kuin ne ns. perusalennukset eli 15%. Anteeksi palautukseni maan pinnalle. Ei suotta elämys. |
jussiohman 06.10.2003 12:29:54 | |
---|
Minä odotin Thomannilta congaa ja virvelikalvoa kanssa about 7-8 viikkoa ja jouduin maksamaan täyden hinnan. Katkeruus oli käsinkosketeltavaa olinhan pyytänyt sentään kohteliaasti sähköpostilla alennusta tuon myöhästymisen johdosta. "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
Jaska 06.10.2003 12:34:55 | |
---|
noh, onhan se vähän, mutta köyhälle vähän on paljon. nii ja tilasin vielä die cast vanteen siihen päälle eli tämä säästetty 30 käytetää nyt siihen. Vanteeseen ei olis ollu varaa jos olisin ihmekaupasta tilannut |
drummer 07.10.2003 12:41:43 | |
---|
Vähän menee aiheen vierestä kamojen suhteen mutta basisti odotteli vahvistinta 6kk. Että ei toi 9 viikkoa niin paha ole vielä. Mulla ei ole ollut ongelmia kyseisen lafkan kanssa. Monesti toimitusajan pituus riippuu siitä, onko Thomannilla varastossa tavaraa vai joutuvatko tilaamaan valmistajilta suoraan. Ja noi viivästykset johtuivat keväällä siitä, että Japanista tulevat laivat joutuivat kiertämään Afrikan Irakin sodan vuoksi eikä päässeet Suezin kanavan kautta suoraan Välimerelle -> toimitusaikoihin 4 viikkoa lisää.
Vuonna 1987 basistimme soitin kaatui lattialle ja viritysnuppi katkesi. Tamperelaisesta musiikkiliikkeestä tilattiin uusi suoraan Japaniasta. Kaukaa ne laivat kiertää, kun viritysnuppia ei ole vieläkään tullut... :o) Sauna paloi poroksi ja maattiin vaan... |
skanky 07.10.2003 17:55:19 | |
---|
Joskus ne laivat eksyy...liekkö oikaissut Bermudan kolmion kautta? :) "Jesus built my hotrod!" |
paikkakunta 08.10.2003 19:21:55 | |
---|
mä oon mie |
U.F.O 08.10.2003 19:26:59 | |
---|
Joo elä enää edes ajattele mitää millennium :D Oikeesti... Suoraan sieltä ja syvältä Free your mind and your ass will follow!!. |
Terok 08.10.2003 19:50:54 (muokattu 08.10.2003 19:51:50) | |
---|
Nämä on siis ensimmäiset omat rummut, mitä olen tilaamassa, eli kannattaako noista kalliimmista rummuista maksaa se yli sata euroa enemmän vai toimiiko noi halvemmatkin ihan yhtä hyvin? Osta mielummin kaikista halvin setti niin ei synny vahinkoa: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=35b77ff3618233b484feb3101e09887d Setti on todennäkoisesti aika paska etkä tule niistä paljoa saaman takaisin myynnissä, mutta aloitus setiksi varmaan kelpaa, kun on pellitkin mukana ja varsinkin jos ei ole aivan varma innostuksen kestävyydestä.. MYYDÄÄN LAPIN NOPEIMMAT RUMMUT!! |
Speedy 08.10.2003 21:27:34 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
-K- 08.10.2003 23:59:45 | |
---|
Osta tommoset.. Ziljoona kertaa paremmat, eikä paljoa kalliimmat..=I http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154469.html Tahi http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-157617.html Et varmasti ainakaan kadu osto päätöstä.. Ja onhan tommosella setillä aloittelijankin ihan eri vedellä, ku jollain Milleniumin "aromipesä" astiastolla..=I Joo 16" basari ekas setis. Eikös tuolla ole sellaiset jotkut yamahat joiden hinta on siinä n.500e. Entisessä lukiossani oli sellaiset jammut ja eipä olleet pöllömmät hintsaisekseen. Toki peltejä ei ole mutta nuo milleniumin mukana tulevat pellit eivät kestä soittoa eli reunat lommoille ja kaverin crashi muljahti ympäri. Rock. Ei suotta elämys. |
miän vain 09.10.2003 09:28:46 | |
---|
Eipä noissa milleniumeissa taida olla muuta eroa kuin pintakäsittely. Jos tahdot välttämättä oppia kantapään kautta mikä on paskaa, osta pois. Myyt ne sitten jollekin pällille huuto.netissä |
Speedy 09.10.2003 10:33:12 | |
---|
Joo 16" basari ekas setis. Nii'in?? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |