-|-|- |
Fortune 27.05.2006 23:33:18 | |
---|
Look behind you, a three-necked guitar! |
Helvetinpartaterä 28.05.2006 00:44:16 | |
---|
Hyvältä näyttää, sanon ma. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Zieberheim 28.05.2006 11:13:46 | |
---|
Juu hyvältä näyttää kyllä : Milloinhan se lopullinen tilaustopic on tulossa? Tuommoinen paita on kyllä ihan pakkohankinta, tosi hienoa työtä! Born free to be
powerless to change the world |
Twist 28.05.2006 11:31:59 (muokattu 28.05.2006 11:32:23) | |
---|
Juu hyvältä näyttää kyllä : Milloinhan se lopullinen tilaustopic on tulossa? Tuommoinen paita on kyllä ihan pakkohankinta, tosi hienoa työtä! TIETÄÄKSENI.. ensi viikolla pitäisi tulla. Mitä mä ny muistaisin että täällä puhuttiin jotain ensi viikosta. Oops, I twisted again... |
Mikho89 28.05.2006 11:51:20 | |
---|
Johan heräsi minunkin kiinnostus, oli sen verran näyttävä painatus, että voisi liittyä mukaan tilaukseen. Onhan se vielä mahdollista? Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
Hnry 28.05.2006 12:36:01 | |
---|
Onhan se vielä mahdollista? Onse, kuten huomaat otsikosta tämä oli vain suunnittelua. Death arrives with a smile. |
-jonne- 28.05.2006 12:52:28 | |
---|
kyllähän tollanen paita menee sinne pakkohankintoihin! |
McNulty 28.05.2006 13:10:36 | |
---|
Noniin tytöt! Fortune toimitti minulle vektoroidut designit ja nyt päästään vauhtiin. Eli ensiviikolla alkaa sitten sitovat ilmoittautumiset. Tsekkaan designin vielä lävitse, keskustelen painattajan kanssa hinnoista hupparien ja muiden osalta, sekä avaan sitovien tilauksien threadin viimeistään perjantaina 2.6.2006 kun tiedetään hupparien ja muiden hinnat myöskin. Stay tuned! :) -Tero Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
re infecta 28.05.2006 13:13:23 | |
---|
Noniin tytöt! Fortune toimitti minulle vektoroidut designit ja nyt päästään vauhtiin. Eli ensiviikolla alkaa sitten sitovat ilmoittautumiset. Tsekkaan designin vielä lävitse, keskustelen painattajan kanssa hinnoista hupparien ja muiden osalta, sekä avaan sitovien tilauksien threadin viimeistään perjantaina 2.6.2006 kun tiedetään hupparien ja muiden hinnat myöskin. Stay tuned! :) -Tero Saisko painattajalta mitään listaa referenssiksi, josta näkisi että mikä koko kannattaa milläkin pituudella/rinnan ympäryksellä tilata? Se olisi näppärää. |
McNulty 28.05.2006 13:15:46 | |
---|
Saisko painattajalta mitään listaa referenssiksi, josta näkisi että mikä koko kannattaa milläkin pituudella/rinnan ympäryksellä tilata? Se olisi näppärää. Kyllä, käväsen taas huomenna siellä ja koitan saada mukaani paidoista printtiä, missä näkyisi niiden kokoja ja muuta. Hyvä huomio kyllä... pistetään "hoidetaan"-listalle :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
sus 29.05.2006 00:21:36 | |
---|
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
SiwamieS 29.05.2006 01:58:00 | |
---|
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni." |
Milkop 29.05.2006 13:09:19 | |
---|
|
aarghto 29.05.2006 13:17:40 | |
---|
Umm.. kai sitä voisi itsekin tuollaisen ottaa kunhan hinta ei mikään kovin älytön ole. Pirun tyylikäs paita. en ehkä ole niin kova jätkä mitä luulet |
sus 29.05.2006 15:17:23 | |
---|
Pelkäsin jo että täällä aletaan imppaamaan hernehiä. Mutta onneksi löytyi huumorintajuista porukkaa :) Iso kiitos plussista! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
McNulty 29.05.2006 15:53:47 | |
---|
PIENI DRAWBACK! Eli... koska paidan design ei ole meidän oma (koskien lähinnä siluettia) ja koska oikeudet Dimebag-paitojen painattamiseen on jollain muulla taholla kuin minulla, niin meidän täytyy selvittää tekijänoikeudellisia asioita hivenen ennenkö päästään jatkamaan. Panteran levy-yhtiötä Atlantic/Warneria Suomessa edustaa Warner Music Finland ja olen ollut tänään yhteyksissä sinne. Sieltä kyllä sanottiin että "ei näitä ennenkään ole kyselty, sen kun ovat vain painattaneet... mutta hienoa että joku vaivautui kysymään". Eli pelataan mielummin varmanpäälle kuin että meikäläinen saa karhukirjeen jossain yhteydessä Dimebag-paitojen painatusoikeudet omaavalta taholta (joka on varmaankin Dimebagin perikunta... luulisin). Olen siis ollut yhteydessä Warner Finlandiin ja sitä kautta Warneriin/Atlanticiin jenkeissä. Olen myös lähestynyt sähköpostitse Big Vin Recordsia jolla on myös Vinnie Paulin muodossa oikeuksia Dimebagin tuotteisiin. Mitä tähän nyt sanoisi... odotellaan. En halua riskeerata mitään. -Tero Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Jormaz 29.05.2006 16:01:04 | |
---|
Johtuuko se siitä että hommaat isommalle porukalle? Saisiko itselleen kuitenkin yksittäiskappaleen tilattua? Ihan tolleen teoriassa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
McNulty 29.05.2006 16:09:30 (muokattu 29.05.2006 16:10:10) | |
---|
Johtuuko se siitä että hommaat isommalle porukalle? Saisiko itselleen kuitenkin yksittäiskappaleen tilattua? Ihan tolleen teoriassa. Veikkaan että itselle tehdyt on eri asia kuin se, että lain mukaan "kauppaan" paitaa muille. Eli jos minun ei tarvitsisi puljata rahan kanssa lainkaan, niin uskoisin homman olevan ok. Nyt kuitenkin kun tässä diilissä liikkuu muutama tuhat euroa, niin homma on eri kuin pelkät "omat painatukset". Tekijänoikeudet kun koskevat lähinnä tuota siluettia, eli kenen tekemä se on alkuperäisesti. Samoin Dimebag/Pantera/Damageplan jne. paitojen painatus on tekijänoikeudellista touhua, eli joku omistaa oikeudet ko. paitojen painattamiseen. Tietäis vain kuka :) Eli sen verran jarrua että saadaan tämä selvitettyä ainakin Warner Music Finlandin osalta. Jos he näyttävät vihreätä valoa niin paidat painoon. Mikäli taas Jenkeistä tulee jotain lisenssijuttuja niin pitää katsoa ne läpi ja ottaa selvää mitä se tulee kustantamaan. Veikkaisin kuitenkin että 200-300 paidan erä ei kiinnosta ketään, sillä tässä puhutaan about 2500-3000 EUR diilistä. Mutta kuten sanottua... pelataan mielummin varman päälle kuin että lähdetään kaiveleen verta nenästä :) -Tero Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Marshallga 29.05.2006 16:46:31 (muokattu 29.05.2006 17:04:30) | |
---|
Iso plussa bonecrusherille! Kun kerta noin paljon tarvitsee vaivaa nähdä tuon kanssa, niin on kyllä mies plussansa ansainnut! Hevi on paskimmillaankin parasta. |