..niin. Näitä vikoja tuntuu olevan joka vermeessä mitä omistan. Kaikua lisätessä yli 5:sen (1-12) kaappi alkaa hiljalleen humista/kiertää ja voimistuu todella kovaksi vaikka mitään ei oo siihen kytkettynä. Onko vika putkissa, ne on kertaalleen vaihdettu ja sovitetuin parein hankittu, tosin sana vika oli jo edellisilläkin putkilla. Bias säätimiä ei o. Putket näyttäis silmään hehkuvan suunnilleen samalla tavalla. |
janik 27.05.2006 21:15:28 | |
---|
Tarkista se johto mikä menee vahvarista kaikutankkiin. |
perkules 28.05.2006 17:42:33 | |
---|
Ongelma tuli ratkaistua, kun otin kaikuboxin suojapussista pois ja kiinnitin sen itsekseen kopan pohjaan. Boxi oli joko hieman väärässä asennossa tai ei riittävän napakasti kiinnitettynä, jolloin jouset alkoivat värähtelemään itsekseen. |
Magic Bullet 28.05.2006 17:50:35 (muokattu 28.05.2006 17:51:06) | |
---|
Oon vähän kateellinen, että edes saat kiertoa aikaiseksi. Itse haluasin sillä leikkiä mutta Voxi ei vaan taivu siihen. Mutta joo liika kierto voi haitata aikalailla. Mutta jos muu ei auta niin Noise Gate pedaalin pitäisi auttaa E:Ai se ratkesi jo.....ei mulla sitte mitään.... |
M.F. 28.05.2006 18:00:02 | |
---|
Ongelma tuli ratkaistua, kun otin kaikuboxin suojapussista pois ja kiinnitin sen itsekseen kopan pohjaan. Boxi oli joko hieman väärässä asennossa tai ei riittävän napakasti kiinnitettynä, jolloin jouset alkoivat värähtelemään itsekseen. Kannattaa muuten taivutella sille kaikutankille jostain metallista suojakotelo niin saa sen brummitason laskemaan jonkin verran. Mikä on kun ei taidot riitä? |