Aihe: Mikä on tuomionne?
1
oo-p
26.05.2006 22:33:40

Eli tarkoitus olisi ostaa tässä piakkoin itselleni sellainen "näpräily"basso jota voisi kotona pumputella aikansa kuluksi. Olen itse kitaristi enkä täten tarvi mitään huippulaadukasta/hinnakasta bassoa vaan jonkun ihan perusvehkeen.
Tämmöinen basso iski silmään tässä jokin aika sitten, näyttää hyvältä eikä ole kovin kallis, luulen että koti soitossa hoitaisi hommansa.

Onko kokemusta tai tietoa vastaavista bassoista?

http://musicstorekoeln.de/en/Bass/7 … 16-002/0/0/0/detail/musicstore.html
Terve, ja kiitos kaloista!
oo-p
27.05.2006 22:38:39

Ei ole tietoa tuosta bassosta mutta kokeilen sen sijaan vaikka näitä legendarisia ehdotuksia kuten Ibanez GSR200. Hinta about sama.

Juu, ibanezithan on ihan hyviä bassoja, mutta minä olen vahvasti niitä vastaan, en niinkään jos muut käyttävät niitä mutta minä vain en tahdo kulkea massojen mukana... bändini basistilla muuten on vissiin tuommonen ehdottamasi iba.. :P
Terve, ja kiitos kaloista!
Larmer
27.05.2006 22:42:10
Tuo peaveyn passon nuppi on suorastaan huvittava
Hieman tanakka yksilö
Karlsson
27.05.2006 22:43:06
Tuo peaveyn passon nuppi on suorastaan huvittava

Mikä niistä? Kaikki kyllä näyttää ihan normaaleilta kromisilta potikan nupeilta.
Skividöveinau
DVD
28.05.2006 07:01:20
Mikä niistä? Kaikki kyllä näyttää ihan normaaleilta kromisilta potikan nupeilta.

Ehkä tarkoittaa niitä viritysnuppeja siinä Peaveyn lavassa.
Riku Rotten
28.05.2006 10:41:03 (muokattu 28.05.2006 10:41:36)
Osta käytetty. Tuolla budjetilla saa paremmin vastinetta siten rahoilleen.
willie
28.05.2006 16:40:56
Ei ole tietoa tuosta bassosta mutta kokeilen sen sijaan vaikka näitä legendarisia ehdotuksia kuten Ibanez GSR200. Hinta about sama.

Eipä ole mullakaan kokemuksia Peavey - bassoista, vaikka olenkin käyttänyt lähes yksinomaan Peaveyn nuppeja ja comboja yli 20 vuotta..

Ehkä tuo Ibanezin GSR200 olisi varmempi valinta, jos kokeilematta pitäisi ostaa. Sitä on kuitenkin kehuttu hyväksi hinta/laatusuhteeltaan. Myös Squierin -halpisbassoja kannattaa tsekata, vaikka jotkut ovat ottaneet asiakseen arvioida ne täysin kehnoiksi..

Itselläni on yksi Squier Affinity P-Bass, jonka hankin 90-luvun alussa Aron-Soittimesta viimisen päälle säädettynä. Varsin hyvä 1500markan (250e) työkalu. Nythän noitakin saa jo paljon halvemmalla.
Bassoa vuodesta 1972.
Carol Kaye Fan Club
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)