Wyrok 26.05.2006 13:03:21 | |
---|
Uudessa Rhythm lehdessä iso juttu Danny Careystä. Suosittelen. Mikä myy tuota lehteä Suomessa; R-Kipsa tms? -:mr "When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked! I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart!" -Bill Hicks |
dictatorsh*t 26.05.2006 14:43:46 | |
---|
Mikä myy tuota lehteä Suomessa; R-Kipsa tms? -:mr Sokoksella ainakin on ollut, Suomalaisessakin vois olla. |
KoRn88. 26.05.2006 14:55:06 | |
---|
Mikä myy tuota lehteä Suomessa; R-Kipsa tms? -:mr Kyllä tuota tietääkseni aika monessakin paikassa on myynnissä. Itse olen pari kertaa Euro Marketista tuon ostanut. |
LaKu 26.05.2006 16:30:50 | |
---|
Voisin vaikka laittaa tähän muutaman mielenkiintoisen jutun mitä Danny miettii rumpaloinnista yleensä, äänittämisestä ja setistään. Tämä siis Rhythm-lehdestä June 2006: "I'm just glad we never do anything to a click. Like I said, my tempos are all over the place, but it works, and you don't really notice it". Virvelistä... "I like starting with the snares off because when it gets to the chorus and I flip them on it suddenly just goes somewhere and it means something, rather than just having it there all the time" Musiikista yleensä.... "Nothing can be heavy unless there are soft parts" |
fish-eye 27.05.2006 10:56:22 | |
---|
onko teistä monet menossa katsomaan kesällä Toolia esim ruis rockkiin? There is only one way to Heaven.. you should know it! |
dictatorsh*t 27.05.2006 17:59:25 | |
---|
onko teistä monet menossa katsomaan kesällä Toolia esim ruis rockkiin? Menisin ellen olisi Saksassa soittamassa. |
Kulkunen 27.05.2006 18:38:49 | |
---|
onko teistä monet menossa katsomaan kesällä Toolia esim ruis rockkiin? Menisin, jos vaan olis rahaa. Ehkä reissu vielä jotenkin onnistuu. Toivottavasti bändi kiertää syksyllä/talvella Eurooppaa sitten ihan omalla kiertueellaan ja päätyy Suomeenkin asti. The downward spiral never ends. |
fish-eye 27.05.2006 18:54:28 | |
---|
hah mä pääsen ilmatteeks molempiin:P There is only one way to Heaven.. you should know it! |
Migo 27.05.2006 18:57:57 | |
---|
Pitäisi jo vihdoin tähänkin bändiin tutustua. Monesti olen levyliikkeessä pyöritellyt sitä uutta levyä, mutta aina sieltä tarttuu käteen jotain muuta. Sen verran hyvää palautetta olen kuullut ko. bändistä, että pakkohan se on ainakin yksi levy hommata. Niinpä.. |
fish-eye 27.05.2006 18:59:02 | |
---|
on kyllä ihan sairaan monipuolista musaa... There is only one way to Heaven.. you should know it! |
dictatorsh*t 27.05.2006 19:40:05 | |
---|
Pitäisi jo vihdoin tähänkin bändiin tutustua. Monesti olen levyliikkeessä pyöritellyt sitä uutta levyä, mutta aina sieltä tarttuu käteen jotain muuta. Sen verran hyvää palautetta olen kuullut ko. bändistä, että pakkohan se on ainakin yksi levy hommata. Hommaa sitten ekaksi mieluummin vaikka Lateralus tai Undertow kuin se uusi 10,000 Days. |
Hommaa sitten ekaksi mieluummin vaikka Lateralus tai Undertow kuin se uusi 10,000 Days. Eipäs kun Aenima ;) |
Migo 27.05.2006 20:25:29 | |
---|
Hommaa sitten ekaksi mieluummin vaikka Lateralus tai Undertow kuin se uusi 10,000 Days. Ok, täytyy käydä ne läpi ensin. Kiitos vinkistä. Niinpä.. |
Bacchus 30.05.2006 22:45:34 | |
---|
Ok, täytyy käydä ne läpi ensin. Kiitos vinkistä. Ænema avautuu varmaan helpoiten, joten sitä suosittelisin ensimmäiseksi Tool-hankinnaksi. Siitä sitten Lateralukseen, Undertowhun ja 10 000 Daysiin. |
miscage 30.05.2006 23:48:31 | |
---|
Ænema avautuu varmaan helpoiten, joten sitä suosittelisin ensimmäiseksi Tool-hankinnaksi. Siitä sitten Lateralukseen, Undertowhun ja 10 000 Daysiin. Vähän öff-töpiikkiä, mutta kuitenkin....minun mielestäni Undertow on todella tylsä albumi. Ei huono, mutta verrattuina muihin yhtyeen levyihin, selvästi heikoin lenkki. Undertowilla yhtyeeltä on hävinnyt räkäisyys ja raivo joka teki Opiatesta klassikon, mutta biisit eivät ole lähelläkään sitä taso mitä Aenimalla. Levy on jollain tavalla "väliinputoaja". Hyvää matskuahan tuo on kuitenkin. |
dictatorsh*t 31.05.2006 08:44:41 | |
---|
Vähän öff-töpiikkiä, mutta kuitenkin....minun mielestäni Undertow on todella tylsä albumi... No höpsistä, Undertow tuntuu olevan ehkä jopa paras levy. Enkä muuten perustele. |
Rockster 31.05.2006 10:37:39 (muokattu 31.05.2006 10:38:11) | |
---|
Menisin ellen olisi Saksassa soittamassa. En menisi vaikka maksettaisiin. Kerran näin livenä ja paskaa oli :) "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Jaska 31.05.2006 11:53:38 | |
---|
Kaveri kirjotti eilen Toolista hauskasti, ajattelin jakaa: tykkään niiden hiipivästä raivokkuudesta , kehräävästä kuulat syyhyttävästä tulisuudesta , joka purkautuu ei suinkaan holtittomasti sinne tänne kuten useimmilla kitaran rämpyttäjillä vaan juuri oikealla hetkellä , antaen kuulijalle tunteen että HEI ; näinhän tämän pitikin mennä ja "symbioosi" kuulijan ja tuotannon välillä on valmis just se tunne , kun itse haluais kappaleen jo räjähtävän , mutta se venyttääkin sitä vielä kutkuttavasti sen tietyn hetken verran , on niin miellyttävä , koska niinko jo kirjoitin se saa tuntemaan sen toimivaksi huomaa kuinka pändi olikin oikeassa kun se poikkesi kaavasta tällästä |