Aihe: Lordi lavalla
1 2 3 4 5 6 7
gulfstream650
27.05.2006 13:51:30

Kiitokset Eastwaylle upeasta livetuotannosta. Niillä on nappulat hanskassa...
Svengaa kuin kauris.
LHU
27.05.2006 14:07:32
Kiitokset Eastwaylle upeasta livetuotannosta. Niillä on nappulat hanskassa...

Kannattaa varmaan lukea tämän päivän Ilta-Sanomista toimittaja Anne Ruotsalaisen kommentti, löytyy sivulta 15.
Eccentr1c
27.05.2006 14:55:20
Porukkaa oli kyllä ihan kiitettävästi.
Tosin pistin merkille, että Yle 24:n puolella saundit oli huonot. Tuntui, että joku piuha olis ollut vähän huonosti kiinni. TV 2:n puolella kaikki oli kuitenkin kunnossa.
Ei...
Boltsa
27.05.2006 15:25:07
Vetikö Kilpi playbackina? Käsittämättömän hyvin vetivät, jos se ihan livenä tuli.

En tiiä, oisko ollu singback.
Kitaristi teki soolossa sellaisen jännän floikkatempun - tune-o-maticilla :)

Heh joo. Hyvin se floikkakikkailu näytti onnistuvan kitaraa lyömällä. No, ei se oo niin vaarallista.
Mua itteä ärsytti Pelkosen "tunnelman nostot" ennen lordin esitystä. Joka välissä huusi "tiedätte varmaan minkä aika on seuraavaksi? LORDI. Mutta ennen sitä, näytämme _hienon_ euroviisutunnarin. Haluatteko nähdä sen? Ja nyt on vuorossa LORDI! Mutta sitä ennen on..." Jotenkin ei jaksanut kuunnella sitä.
sitä demoa koskaan tuu...
Y3J
27.05.2006 15:37:33
Se "hieno euroviisutunnari"han oli kuin suoraan kasikyt-luvun ekoista tietokoneanimaatioista. Suomalaista osaamista :P
"Kilvellä on kova kitaristi: vetää kampisoolot ilman kampea :D"
Rattata
27.05.2006 16:14:53
Mikä se rauhallisempi biisi oli? Se oli yllättävän hyvä.
Tympee Huttunen
27.05.2006 16:16:16
Minustakin se oli kyllä huono ja hieman ihmettelinkin tuota. :/

Häh? Eikö se muka ollutkaan vitsi?
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Mika Antero
27.05.2006 16:24:05
Ei sattunut heti silmiini muuta keskustelua tuosta eilisestä kansanjuhlasta, joten narisenpa sitten täällä:

Kertokaa nyt minulle huumorintajuttomalle pösilölle, että minkä helevetin takia "Tervasaaren kesäteatteri" piti raahata sotkemaan tuokin ns. juhla. Suomessa on esim. kymmenittäin hyviä stand-up -koomikkoja, jotka ovat oikeasti hauskoja ja osa heistä pystyisi varmaan viihdyttämään isojakin yleisömassoja, mutta eikös nämä yhdet ääliöt raahata aina lavalle kun tarvitaan ohjelma-ajan täytettä. Minua siis ihan oikeasti inhottaa tuommoinen päämäärätön hölmöily.

Lordin konsertti oli hyvä, yllätyin ihan miten hyviä 80-lukulaisia hevibiisejä bändillä on. En ole nääs bändin imagon takia viitsinyt orkesteriin sen kummemmin tutustua. Laulajanahan Mr. Lordi ei alan parhaimmistolle pärjää, mutta musiikki oli mukavan leppoisaa hevirokkia. Sanottakoon sitä sitten vaikka iskelmäksi rokin valepuvussa, mutta hyvää viihdettä joka tapauksesa. Tulin Lordin musiikista -en niinkään aikuiseen makuun hieman liian mauttomasta showsta- hyvälle mielelle, tosin nuo kaksi ns. koomikkoa inhottivat niin paljon, että se haittasi itse konsertista nauttimistakin...
petrutsi
27.05.2006 16:38:34
Mikä se rauhallisempi biisi oli? Se oli yllättävän hyvä.

Tarkoitat varmaan It snows in helliä? Biisi jossa oli pianointro.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
Juugeli
27.05.2006 16:47:12
Kertokaa nyt minulle huumorintajuttomalle pösilölle, että minkä helevetin takia "Tervasaaren kesäteatteri" piti raahata sotkemaan tuokin ns. juhla. Suomessa on esim. kymmenittäin hyviä stand-up -koomikkoja, jotka ovat oikeasti hauskoja ja osa heistä pystyisi varmaan viihdyttämään isojakin yleisömassoja, mutta eikös nämä yhdet ääliöt raahata aina lavalle kun tarvitaan ohjelma-ajan täytettä. Minua siis ihan oikeasti inhottaa tuommoinen päämäärätön hölmöily.

Musta nuo kesäteatterit on yleensä Vintiöiden huonoimpia juttuja, mutta eilen kyllä nauroin sille.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
petrutsi
27.05.2006 19:38:13
Musta nuo kesäteatterit on yleensä Vintiöiden huonoimpia juttuja, mutta eilen kyllä nauroin sille.

Ihan täysin räjähdin sille "KUOLE PASKA!!!" jutulle!
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
ozmo
27.05.2006 19:50:37

Mitämitä vieläkös nuo tyypit jaksaa sitä samaa vanhaa vitsiään tehdä?? On kai Vintiöiden kulta-ajasta jo jotain kymmenen vuotta..?
Hoho, muistan kun ala-asteella teimme parin kaverin kanssa siitä Asiaa-CD:ltä löytyvästä jutskasta sketsin jonka esitimme jossain hiton juhlassa parille rinnakkaisluokalle. Opettajien ilmeet oli aika vekkuleita kun tuli se kohta:
-Olen Lasse Mårtensson ja olen säveltänyt tuon kappaleen, piditkö siitä?
-En, se oli mielestäni ihan paska!
Taisi olla seuraava vuosi jolloin teimme samaisessa tilaisuudessa vastaavanlaisen näytelmäproduktion, tällä kertaa upouutukaisen Kummelin Kultakuume-leffan mustavalkeista pätkistä... Sitä näytelmää taisi moljottaa rehtorikin, ainakaan sen jälkeen ei kavereiden kanssa saatukaan mitään sinä vuonna juuri tehdäkään. Nimimerkillä "Perkeleenperkeleenhelevetinperse!. Mitä helvetin perkelettä..?"
Niin se siitä offtopicista, jatkakaa...
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
Starlia
27.05.2006 19:53:45
Mr. Lordi voisi jatkaa biisien tekoa, mutta voisi vaikkapa se Thunderstonen laulaja siirtyä Lordin laulajaksi.

Ai että kun noissa biiseissä olisi joku Dee Snider tai Blackie Lawless laulamassa....
anttipi
27.05.2006 20:43:37 (muokattu 27.05.2006 20:44:03)

Ai että kun noissa biiseissä olisi joku Dee Snider tai Blackie Lawless laulamassa....

Sauna Open Airissa noiden kaikkien kolmen laulutaitoa pääsee saman päivän aikana kätsysti vertaamaan :). Snider ja Lawless ovat kyllä hevilaulajien ehdotonta parhaimmistoa, Mr. Lordi taas...
"Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine, Funiculì, funiculà.
bastardo
27.05.2006 20:54:46 (muokattu 27.05.2006 20:56:00)
En tiedä millä vehkeillä te tuota keikkaa kuuntelitte, mutta minusta soundit olivat hyvin kohdillaan. Ja jumalauta mikä shöy!
Ensimmäistä kertaa näin Lordin livenä ja meininki oli todella paljon rankempi kuin mitä kuvittelin. Se viisu-biisi oli tuolla keikalla heitetyistä selkeästi huonoin.
Ensimmäinen (Bringing the balls back to rock?) lähti ainakin niin saatanan komeasti käyntiin, että olin jo siinä vaiheessa aika myyty.

On se kyllä ihan varteenotettava rock-pumppu.

EDIT: Ja sen verran vielä, että alun 'lämppärit' skippasin suosilla, kun arvasin, että ne on tapahtuman henkeen sopimattomia Sony-BMG:n listajyriä.
"It's good to be with you here. This a very prestigious festival, we are glad to be part of it. This song is therefore about fucking." - J. Homme
Hirvi
27.05.2006 21:06:47

Snider ja Lawless ovat kyllä hevilaulajien ehdotonta parhaimmistoa, Mr. Lordi taas...

En nyt lähde noita järjestykseen laittamaan, mutta eikö tollanen möreämpi ääni sovi paremmin hirviölle? Lordikin on kyllä mielestäni kehittynyt huomattavasti näinä vuosina.
Svengaan kuin hirvi!
Columbo
27.05.2006 21:43:25
Siis melkein koko showhan oli kammottava. Kuten täällä on mainittukin, esim. Kilpi esiintyi täytenä pleikkarina! Autoradiosta vitun monta kertaa kuultu "hei älä koskaan ikinä.. " meni pahemmin pieleen kuin paikalliselta erkiltä mäyräkoiran pohjien jälkeen + rohkaisuryypyt. Jaana Pelkonen, joka oli nätin naamansa ja kireän paitansa kanssa kiva ilmestys aikoinaan on nykyisin aivan uskomaton tyrkky ankeämään joka paikkaan.

Entä se Lordi? En ole ollut fani, Kissin kylläkin vuodesta 1976 Destroyer-levystä. Euroviisuissa Lordi räjäytti pankin silikonitisumirrien nokan edestä ansaitustikin. Douce poeng! HRH! Dynamite!

Mutta ei se kauhean kummoinen bändi ole muuten kuin shownsa ansiosta. Enkä nyt huomioi esim. sitä, että kitaristi ei ole mikään super-shredded. Eikä tietysti tarvitsekaan olla. Bandin soittohan toimii erittäin hyvin. Substanssi vaan on hyvin rajoittunut. Minusta, älkää vaan sanoko tätä kenellekään..., niin vaikka Indica on parempi ja jopa näyttävämpi (Jonsu...) bandi kuin Lordi.
Rattata
27.05.2006 21:48:39
Tarkoitat varmaan It snows in helliä? Biisi jossa oli pianointro.

Joo justiinsa se.
Roger
28.05.2006 01:14:33

Kertokaa nyt minulle huumorintajuttomalle pösilölle, että minkä helevetin takia "Tervasaaren kesäteatteri" piti raahata sotkemaan tuokin ns. juhla.

No jos tuontantotiimissä on mukana Markus Selin, niin täytyyhän herran kavereille keikka järkätä... Ehkä Tervis on parasta maailmassa, Selinin mielestä.
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)