Aihe: Line6 Variax - onnellisia omistajia ?
1
sihvoh
04.10.2003 00:36:25
Katselin Harmony Centralista vähän Variax-arvosteluja ja ne näyttävät vähän turhankin hyviltä:

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Line-6/Variax-01.html

Onkos täällä ketään, joka olisi tuollaisen ostanut, ja mitkä ovat fiilikset nyt ?
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
PuNkKi
04.10.2003 03:30:33
en omista, enkä todellakaan halua =)
kerran testasin noin tunnin, toista kertaa en!
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Veli
04.10.2003 08:11:41
Katselin Harmony Centralista vähän Variax-arvosteluja ja ne näyttävät vähän turhankin hyviltä

Niinpä niin, toisinaan Harmony Centralissa arvostelut korreloivat suoraan omistajan halukkuuden kanssa päästä laitteestaan äkkiä hyvällä hinnalla eroon...
Myynnissä: Parker Fly Deluxe
sihvoh
04.10.2003 13:20:33
Lueskelin noita juttuja vähän lisää ajan kanssa. Näyttää siltä, että arvostelijoissa on muutamia perustyyppejä:

1) Maailman paras kitara ja korvaa kaikki edelliset
2) Aivan paska kitara vaikka en ole nähnytkään
3) Realistinen näkemys testien jälkeen - soittaahan tuollakin
4) Kiva lelu, mutta ei kiitos

Itse testasin tuollaista, kun se tuli myyntiin ja vertasin samaan aikaan oikeaa Gibsonia ja Fenderiä. Ei se kyllä päässyt mielestäni lähellekään niitä, tai sitten en vain jaksanut ruuvata nuppeja tarpeeksi. Demppaus ei onnistunut oikeastaan ollenkaan, mikä on melkoinen puute sähkökitaralle. Kaula on joillekin sopiva, mutta esim. itse en pidä tuon tyylisestä. Ei luulisi olevan vaikeaa myydä paria erilaista kaulamallia. Kauloja ei vielä pystytä mallintamaan :-)

Mallinnuksia on paljon, mutta jos tuollaisen ostaa niin kaikki aika, mikä pitäisi käyttää soittamisen opiskeluun menisi nuppien ruuvaamiseen.

Eikö kukaan tunnusta ostaneensa tällaista ? Rohkeasti sieltä kaapista vaan ulos...
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
Jormaz
04.10.2003 16:56:00
Olihan tossa joskus sellainen otsikko kun "Ostin sitten variaxin."

Eli tässä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=25603
Back to the 80's
Oz
05.10.2003 13:01:11

mä en ainakaan tykänny tuosta ku testasin, se on vähän semmonen että jos ois ihan sikana rahaa ja keräilis kitaroita niin oishan semmonen ihan hassu kokoelmassa mutta en kyllä muuten ostais
mongoloidi
05.10.2003 13:14:02
En oikein pitänyt kyseisestä vekottimesta testailun jälkeen.
En myöskään oikein luota noihin dikitaalivempaimiin hirveästi,eli jos haluan tietokoneen:
-Ostan sen jostain muualta kuin musiikkikaupasta
-en halua,että se näyttää kitaralta
Olen niin kuin valtio: Kusetan ihmisiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)