Memu 17.05.2006 09:30:05 | |
---|
soittaaks Costello vielä hanoissa? Ei soita. Conny Bloom niminen sälli soittaa nykyään toista kitaraa. www.connybloom.com makaroonia ja suolaa- THV-klubi #31 |
steven 23.05.2006 19:42:33 | |
---|
|
Memu 24.05.2006 08:27:34 | |
---|
Mitenkäs ne huhut, että Lacu olisi potkittu/eronnut itse yhtyeestä? Lieneekö näissä mitään perää? makaroonia ja suolaa- THV-klubi #31 |
eppe 24.05.2006 10:51:11 | |
---|
Ne huhut liikku viime vuonna ja on kyllä todettu p***apuheeksi, eli lacu istuu edelleen rumpujen takana. (ja hyvä niin) |
Vainhaalee 24.05.2006 11:56:26 | |
---|
Onko kukaan nähnyt Bloomin aikaista liveä? Minua henk.koht. nyppii, että Stevie Klasson lähti läiskimään bändistä, mun mielestä Klassonissa oli sitä jotain... Hail to the King, Baby! |
slowdive 24.05.2006 13:00:08 | |
---|
Onko kukaan nähnyt Bloomin aikaista liveä? On, ja hyvin tuntu toimivan. Se oli itseasiassa aika paljon esillä, ja Andy tyytyi melkeinpä sivurooliin. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Boyakasha 24.05.2006 17:49:44 (muokattu 24.05.2006 17:50:02) | |
---|
Minua henk.koht. nyppii, että Stevie Klasson lähti läiskimään bändistä, mun mielestä Klassonissa oli sitä jotain... Oletko muistanut ottaa lääkkeesi? Vastakkaisasettelun aika on ohi. |
Artist 24.05.2006 18:27:15 | |
---|
Onhan Klasson kova soittaja, ei siitä pääse mihinkään. Mielestäni tämä uusin kokoonpano kuitenkin toimii paremmin, enpä ole huonoa keikkaa heiltä vielä nähnytkään. "And I've lost my light, for I toss and turn I can't sleep at night" |
battery 24.05.2006 20:35:02 | |
---|
kyllä Conny mun mielestä istuu paremmin hanoin riveihin.. klassoni oli aika iisin olonen livenä. one by one, only the good die young |
Vainhaalee 25.05.2006 19:02:00 | |
---|
Onhan Klasson kova soittaja, ei siitä pääse mihinkään. Mielestäni tämä uusin kokoonpano kuitenkin toimii paremmin, enpä ole huonoa keikkaa heiltä vielä nähnytkään. Kesällä tarkistan tämän kokoonpanon kunnon, enkä usko pettyväni, mutta mielestäni Klasson oli enemmän Hanoi Rocksin kuvaan sopiva... Epäilemättä Bloom hieman erilaisena muusikkona tuo pientä lisää Hanoin sointiin... Hail to the King, Baby! |
steven 26.05.2006 18:08:07 | |
---|
Livekunto kandee tsekkaa esmes tänään (26.5.) Hesassa uudessa Virgin Oil Co:ssa. On nimittäin aika tanakka akti lavalla nykyisin. |
Oliko se siinä Top-20 (?) ohjelmassa kun ne soitti sen bluesin. Oli kova veto ja laulaja kuulosti kovasti Wintteriltä. |
Stradlin 27.05.2006 04:19:11 | |
---|
Oliko se siinä Top-20 (?) ohjelmassa kun ne soitti sen bluesin. Oli kova veto ja laulaja kuulosti kovasti Wintteriltä. Olihan ne joskus kaaauan sitten top40-ohjelmassa, olisivatkohan Self Destruction Bluesin soittaneet. En oo kyllä tosta biisistä ihan varma, saattoi olla myös Taxi Driver. Ain't It Fun? |
Gee- 11.10.2007 09:03:56 | |
---|
Olenko ainut, jonka mielestä Miken ja Andyn egot ovat kasvaneet hiukkasen liikaa. Kyseinen bändihän on loistava ja biisimatskulla pestään moni suurempi bändi. Mutta silti kun joka haastattelussa hehekuttavat itseään ja sitä että me, me ja me. Esimerkiksi tossa olikohan Voicen haastattelussa Andy aloitti: "Kuka vaan voi olla Japanissa kuuluisia vuoden" tjsp. Tähän Mike: "Niin mutta koitappa olla Japanissa kuuluisa 30 vuotta niinku me." Sitten se Saundissa ollut haastattelukin oli melkosta itsekehua. PItemmän päälle tuo kyllä ärsyttää ainakin mua. Eipä mulla muuta. Kertokaahan muutkin tuntemuksianne. Kiitos ja anteeksi. "The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/ |
Blue Moon 11.10.2007 09:19:29 (muokattu 11.10.2007 09:27:04) | |
---|
Olenko ainut, jonka mielestä Miken ja Andyn egot ovat kasvaneet hiukkasen liikaa. Kyseinen bändihän on loistava ja biisimatskulla pestään moni suurempi bändi. Mutta silti kun joka haastattelussa hehekuttavat itseään ja sitä että me, me ja me. Esimerkiksi tossa olikohan Voicen haastattelussa Andy aloitti: "Kuka vaan voi olla Japanissa kuuluisia vuoden" tjsp. Tähän Mike: "Niin mutta koitappa olla Japanissa kuuluisa 30 vuotta niinku me." Sitten se Saundissa ollut haastattelukin oli melkosta itsekehua. PItemmän päälle tuo kyllä ärsyttää ainakin mua. Eipä mulla muuta. Kertokaahan muutkin tuntemuksianne. Kiitos ja anteeksi. 80-luvun juttuihin verrattunahan Mike ja eritoten Andy ovat perin vaatimattoman oloisia kavereita nykyään ... Ei mua haittaa, mun mielestä toi diivailu on ollut alusta asti tavallaan osa sitä juttua ja imagoa. Aattelen että se oli ehkä osaltaan vittuilua sen aikasta suomimeininkiä kohtaan. Tommosella starailullahan on pitkät perinteet rock-yms. maailmassa, kuten Gardiner tais tässä ketjussa aiemmin mainita. Ja edelleen mun mielestä Mike ja Andy on ainoat rocktähdet (suosioon tai levymyyntiin katsomatta), mitä Suomesta löytyy. |
shovi 11.10.2007 10:16:35 | |
---|
Sitten se Saundissa ollut haastattelukin oli melkosta itsekehua. PItemmän päälle tuo kyllä ärsyttää ainakin mua. Eipä mulla muuta. Kertokaahan muutkin tuntemuksianne. Kiitos ja anteeksi. Eiköhän tuo egobuustailu yms. camp -huumori ole ollut iso osa tuota glamrock juttua jo yli kolmekymmentä vuotta, niinkun tuossa yllä sanotaan. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Hargon 11.10.2007 13:45:46 | |
---|
Mutta silti kun joka haastattelussa hehekuttavat itseään ja sitä että me, me ja me. Se kattos sitä rockia, kun ollaan kukkoja. Grunge oli sitä, kun haettiin säälipillua risaisilla farkuilla ja luuseriudella. Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin. |
MillionMilesAway 11.10.2007 15:51:28 | |
---|
80-luvun juttuihin verrattunahan Mike ja eritoten Andy ovat perin vaatimattoman oloisia kavereita nykyään ... Ei mua haittaa, mun mielestä toi diivailu on ollut alusta asti tavallaan osa sitä juttua ja imagoa. Aattelen että se oli ehkä osaltaan vittuilua sen aikasta suomimeininkiä kohtaan. Tommosella starailullahan on pitkät perinteet rock-yms. maailmassa, kuten Gardiner tais tässä ketjussa aiemmin mainita. Ja edelleen mun mielestä Mike ja Andy on ainoat rocktähdet (suosioon tai levymyyntiin katsomatta), mitä Suomesta löytyy. Olen täysin samaa mieltä tuosta, että Andy McCoy ja Michael Monroe ovat ainoat Suomalaiset rocktähdet (Ja tietysti Sam Yaffa ja Nasty Suicide), mutta Andyllä ja Mikellä taitaa olla turhan suuret luulot itsestään, kun kuvittelevat jatkaa siitä mihin jäivät Razzlen onnettomuutta ennen, eli Yhdysvaltojen valloitukseen (siis ne tosissaan uskoo, että se toteutuu). |
Izer 11.10.2007 16:01:41 | |
---|
Andyllä ja Mikellä taitaa olla turhan suuret luulot itsestään, kun kuvittelevat jatkaa siitä mihin jäivät Razzlen onnettomuutta ennen, eli Yhdysvaltojen valloitukseen (siis ne tosissaan uskoo, että se toteutuu). Minä taas luulen, että tämä kavereiden "jenkkien valloitus" -luulo on tällaista legendaa mikä aina jostain syystä pyörii näissä Hanoi-keskusteluissa, tuskinpa ottavat itse sitä niin tosissaan. Ridin' with the wind! |
Blue Moon 11.10.2007 17:54:48 (muokattu 11.10.2007 18:00:37) | |
---|
Jos noi jäppiset ei olis tosissaan ja uskoisi mahdollisuuksiinsa, niin koko bändiä ei ikinä olis ollut edes olemassa. Edes tätä reinkarnaatiota ei olis olemassa. Mike olis töissä Siwan kassalla ja Andy postinjakajana - mun mielestä taas SE ei kuulosta kovin todennäköiseltä. Semmoset tyypit, jotka miettii, että "kannattaakohan mun ees yrittää, kun ei se kumminkaan onnistu" ei ikinä pääse treenikämppää pidemmälle, jos ees sinne. |