Aihe: Sanokaapa sananen tai vaikka pari 1 | |
---|---|
![]() 29.09.2003 22:40:37 | |
Niinhän se on että omissa silmissä pökälekkin näyttää kauniilta kunhan se vain on itse tehty. Joten jos voisitte sanoa jotain näistä lyriikoista. Mieluiten perusteluiden kanssa, eli jos sanoo että oli huono, niin jos voisi vielä sen verran tarkentaa että mikä oli kaikkein huonointa. Pidemittä puheitta: Talvi Vilja jo mailta lakoaa Paksut pilvet taivasta peittää Linnut muuttavat etelään -Turhaan tuhlaavat aikaa arvokasta Eivät kohoa lumilinnat Eivät lapset leiki lumisotaa Kukaan ei kolata jaksa -Lumityöt jätetty tekemättä Tunnelma painostava kylän peittää Minne katosi naapurin setä? Joko tulevat meillä käymään -Nuo hyljeksityt toivonsa heittäneet Rekka-auto tarvikkeita jakaa Jakaisi jos sitä ei olisi poltettu Myöskin sohvakalusto paloi -Kun äitiä yritimme pelastaa Kunhan vain kevät tulisi jotta sulaisi kinokset pois Pilvet pois häilyisi -Talven luja selkä katkeaisi Kevät Kevät saapuu Talven jälkeen Tätä onkin odotettu jo useampi vuosi Turhaan luulin toivovani pelastusta Mutta nyt viimein hetki koittaa Vaan nyt kun se viimein tapahtuu Haluaisin kaiken äkkiä loppuvan Ei se ollutkaan Sitä mitä luulin Kun en tiennyt asiain tolaa Mutta nyt kun tiedän mitä tapahtuu En tiedä kannattaako odottaa väistämätöntä Kun voi itse päästä helpommalla ----------- Lohduttaudun sillä, että huonompiakin on nähty (onko?). | |
![]() 03.10.2003 11:47:01 | |
Talvi Vilja jo mailta lakoaa Paksut pilvet taivasta peittää Linnut muuttavat etelään -Turhaan tuhlaavat aikaa arvokasta Hyvä rivi. Luo hyvää tunnelmaa. Eivät kohoa lumilinnat Eivät lapset leiki lumisotaa Kukaan ei kolata jaksa -Lumityöt jätetty tekemättä Vähän mystiseksi jää tämä. Herättää kysymyksiä, hyvä. Tunnelma painostava kylän peittää Minne katosi naapurin setä? Joko tulevat meillä käymään -Nuo hyljeksityt toivonsa heittäneet Lisää outoja ilmiöitä johon ei löydy vastausta. Viimeinen rivi turhan kliseinen, sen voisi korvata jollain iskevämmällä. Rekka-auto tarvikkeita jakaa Jakaisi jos sitä ei olisi poltettu Myöskin sohvakalusto paloi -Kun äitiä yritimme pelastaa Perhanan hyvä. Kolahtaa tosi kovaa. Kunhan vain kevät tulisi jotta sulaisi kinokset pois Pilvet pois häilyisi -Talven luja selkä katkeaisi Hieno oli tämäkin. Perhanan hieno. Kerrassaan hyvä lyriikka, luo outoa, ehkäpä hieman elokuvamaista tunnelmaa. Pidin kovasti. En sitten tiedä miten tämän voi säveltää, ensikatsomalta tavutukset eivät olleet ihan kohdillaan mutta en ala niitä nyt tarkemmin tutkimaan. Kevät Kevät saapuu Talven jälkeen Tätä onkin odotettu jo useampi vuosi Turhaan luulin toivovani pelastusta Mutta nyt viimein hetki koittaa Vaan nyt kun se viimein tapahtuu Haluaisin kaiken äkkiä loppuvan Ei se ollutkaan Sitä mitä luulin Kun en tiennyt asiain tolaa Mutta nyt kun tiedän mitä tapahtuu En tiedä kannattaako odottaa väistämätöntä Kun voi itse päästä helpommalla ----------- Lohduttaudun sillä, että huonompiakin on nähty (onko?). Tämäkin on hyvä, mutta toimisi varmaan paremmin runona. Itse ainakin luin sen sellaisena ja se oli oikein mukava. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. | |
![]() 05.10.2003 00:12:54 | |
Ei voi muuta ku myöntää, että hyvää lyriikkaa.. Tuo Talvi oli sen verran sekava, että se ei oikein iskenyt muhun, mutta Keväästä tykkäsin sitäkin enemmän.. Tosin näitä muiden lyriikoita lueskellessani jään aina kovasti ihmettelemään, että onko rimmaaminen nykyään ihan out.. Ehkä olen tälläinen yksinkertainen ja vanhanaikainen ihminen, mutta loppuriimejä jään aina kovasti kaipaamaan.. ...se on minä, joka murenee! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)