Hnry 29.03.2006 20:18:40 | |
---|
Tässä Sauna Open Airin tarjontaa tänä vuonna: Cradle Of Filth Iggy & The Stooges Twisted Sister WASP Diablo Finntroll Teräsbetoni Stam1na Verjnuarmu Black League Charon Norther Sekä Iltaklubeilla: 3M plays Whitesnake (UK), Rotten Sound, Swallow The Sun, Priestone. |
obiwan 30.03.2006 16:36:14 (muokattu 30.03.2006 16:37:35) | |
---|
|
strophe 30.03.2006 16:43:20 | |
---|
SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYLT ULEE SYLTTU LEE SYLTTY STALLONE SYL TULEE MINÄ TULEN TULEN TULEN TULEN!!! SYL on nyt sitten vahvistettu, lauantaina näköjään pistävät paskaa veteläksi... Helppoa kuin lapsen lyöminen! |
Heartwood 30.03.2006 22:51:28 | |
---|
SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYL TULEE SYLT ULEE SYLTTU LEE SYLTTY STALLONE SYL TULEE MINÄ TULEN TULEN TULEN TULEN!!! SYL on nyt sitten vahvistettu, lauantaina näköjään pistävät paskaa veteläksi... Koska en saa unta mikäli en nillitä tänään jostain asiasta, niin olisi nyt ennemmin tullut sooloprojektinsa tiimoilta esiintymään. Tosin en minä olisi varmaan sittenkään jaksanut paikalle vaivautua, olen hieman laiska osallistumaan festareiden kaltaisiin juoppotenuamisiin. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Räbbänä 31.03.2006 14:31:31 | |
---|
Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
marke- 31.03.2006 15:21:46 | |
---|
Koska en saa unta mikäli en nillitä tänään jostain asiasta, niin olisi nyt ennemmin tullut sooloprojektinsa tiimoilta esiintymään. SYLin live energia on eri luokkaa. Todella tyytyvainen olen itse, etta meni nain pain. Seksi |
xrayeyes 01.04.2006 00:06:02 | |
---|
Kyllä on komiaa... harmi vaan ku SYL ja Soulfly eri päivinä :P "Drums are too noisy, you've got no corners to hide in!" |
Sampo-Ukko 15.04.2006 06:16:07 | |
---|
|
Sampo-Ukko 26.05.2006 12:00:06 | |
---|
Tosiaan, jätti Deicide (yllätys,yllätys) Punmirokit väliin ja tilalle saatiin orkesteri mallia "ei paska sekään" eli Gorefest! Mitäs muita muutoksia on tapahtunut sitten viime postausten kun olen laiska enkä jaksa alkaa itse etsimään... ;) |
MetalMil 26.05.2006 12:04:42 | |
---|
mikähän siinä onkin että benton tiputtaa aina euroopan keikkansa pois. rahan ahne paska lienee miehestä pikkuhiljaa tullut? |
Sampo-Ukko 26.05.2006 12:05:58 (muokattu 26.05.2006 12:16:38) | |
---|
mikähän siinä onkin että benton tiputtaa aina euroopan keikkansa pois. rahan ahne paska lienee miehestä pikkuhiljaa tullut? Niin, eikös syynä tosiaan ollut "taloudellinen kannattamattomuus" tjsp..? EDIT: http://www.jalometalli.net/ohjelma.htm Voi hyvää päivää, jos puhuisin paremmin oulua ja matka olisi lyhyempi, tuonne varmasti lähtisin! Lista jo varmistuneista: Dismember (SWE) The Duskfall (SWE) Thunderstone Enochian Crescent Moonsorrow Rytmihäiriö Reverend Bizarre Tarot Swallow The Sun Hellbox Ajattara Before The Dawn Slugathor Manitou Rotten Sound Ghost Machinery Fall Of The Idols Eikös Reverend Bizarre jo päättänyt päivänsä vai onko kyseessä hidas mutta varma kuolema? |
MetalMil 26.05.2006 12:47:57 | |
---|
" Yhtye on vedonnut jo sovittujen keikkojen taloudellisen puolen riittämättömyyteen" Ei siis että olisi kannattamatonta vaan että ei tarpeeksi rahaa.. ja on se aika mielenkiintosta että keikat sovitaan ja myöhemmin perutaan ne liian vähän rahan takia.. ei kuitenkaan se ihan ensimmäinen eikä toinen kerta. Deicidestä pidän kuitenkin paljon mutta vähän fanien dissausta tommonen toiminta.. |
Nyt perkele... Tuli kylmät väreet, pippeli jäykistyi, kakkaa lurahti kalsariin ja sydän pomppasi kurkuun. Vahvistakaa nyt joku saatana! EDIT: Näkyi olevan maininta tuosta myös Provinssin foorumilla.... Hei hei hei!!! Mikä tämä SYL on?!?! Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
SiwamieS 26.05.2006 14:07:00 | |
---|
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni." |
MetalMil 26.05.2006 14:07:44 | |
---|
Oliko tuo nyt vitsi. Strapping Young Lad. Bändissä vaikuttaa mm. Devin Townsend ja Gene Hoglan. Ankaraa mättöä ja kirkumista. |
Mechanizm 26.05.2006 14:19:33 | |
---|
Hard Rock Laager Virossa 30.6.-1.7. Kaksi päivää, liput 31€ http://laager.hardrockclub.ee/en/main.php SATYRICON (nor) TIAMAT (swe) METSATÖLL DEATHSTARS (swe) BESEECH (swe) DECAPITATED (pol) WHISPERING FOREST MANNHAI (fin) PEDIGREE HERALD BESTIAL DEFORM (rus) NITROUS MUST MISSA SHADOWDANCES (lit) SKYFORGER (lat) MANATARK HORRICANE NIHILISTIKRYPT HELL CAN WAIT MALICIOUS DEATH (fin) THESE BROKEN REMAINS Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
aikavaikea 26.05.2006 14:26:48 | |
---|
Jestapajepulis noita nimiä. :-) METSATÖLL (tämä on oikesti paras näistä) WHISPERING FOREST PEDIGREE (esiintyykö tämä ruokateltassa?) MUST MISSA (älä nyt ainakaan meitä tule katsomaan) SHADOWDANCES (lit) NIHILISTIKRYPT HELL CAN WAIT MALICIOUS DEATH (fin) THESE BROKEN REMAINS Taas blokkailtu sanakirjaa sieltä tr00-osastolta... "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
Mechanizm 26.05.2006 14:41:11 | |
---|
Haha, onhan noissa aikamoisia neronleimauksia. METSATÖLL (tämä on oikesti paras näistä) Susi vironkielellä. Eli ei ihan niin hauska kuin äkkiseltään luulisi. Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
luopio 28.05.2006 15:57:58 | |
---|
Kyl tän vuoden voiton melkein vei medal-festareista toi Nummirock, harmi ku ei tuu lähettyä. Tohon helsinkiin on vaan niin paljo helpompaa lähtee tästä, vaikka toi bändi tarjonta tuolla päin ois enemmän miellyttänykki. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Petrukki 28.05.2006 16:01:09 | |
---|
Yhyy. Paras festarikesä ikinä enkä tietenkään mee Provinssiin saati Ruissiin. PRKL. Voitte vaan arvata vitutuksen määrän. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |