Aihe: Paisteen 2002-ride
1 2 3
Aatu
30.09.2003 11:21:34
Mielipiteitä kyseisestä pellistä?

Kiitos!
Aatu
Liver-Box
30.09.2003 11:27:22

Kiitos!

Jos se on sellanen punaleimanen nii kuulostaa ihan vitun paskalta "klingklong" metallilevyltä.... Sopii ehkä ei mihinkään
"Space Monkey´s Cosmos"
Mikko A
30.09.2003 12:22:10
Pöh, mulla on ollu 2002 ride, ja se oli kyllä aivan loistava, nyt ehkä vähän kaduttaa, että möin sen. Aika makee kling-kapulaääni.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Baroquean
30.09.2003 14:18:30 (muokattu 01.10.2003 08:02:31)
Jos se on sellanen punaleimanen nii kuulostaa ihan vitun paskalta "klingklong" metallilevyltä.... Sopii ehkä ei mihinkään

Joo, just. Kyseinen pelti (Siis normaali tai Medium. Heavystä, Powerista ym. ei ole kokemuksia.) on ainakin mun mielestä todella hyvä (ja laadukas) ja sen soundi on yksi "perinteisimmistä" ride soundeista, mitä löytyy. Minulla ei ole ainakaan peltivalintojen suhteen suurempaa tarvetta erottua massasta. Joku voi jo pelkän ulkonäon takia hylätä kyseisen pellin, kun se nyt sattuu olemaan sellainen hillityn tyylikäs. Pelti sopii kyllä takuuvarmasti monipuoliseen soitantaan, popista rockiin/heavyyn tai vaikka toisinpäin. :D
Arbeit macht frei.
Liver-Box
30.09.2003 15:38:39

Joo, just. Kyseinen pelti (Siis normaali tai Medium. Heavystä, Powerista ym. ei ole kokemuksia.) on mun ainakin mielestä todella hyvä (ja laadukas) ja sen soundi on yksi "perinteisimmistä" ride soundeista, mitä löytyy. Minulla ei ole ainakaan peltivalintojen suhteen suurempaa tarvetta erottua massasta. Joku voi jo pelkän ulkonäon takia hylätä kyseisen pellin, kun se nyt sattuu olemaan sellainen hillityn tyylikäs. Pelti sopii kyllä takuuvarmasti monipuoliseen soitantaan, popista rockiin/heavyyn tai vaikka toisinpäin. :D

Mä en kyllä käyttäs edes raskaimmassa saatanan raiskaus hevissäkään.... siis ihan törkeen huono saundi.. IMHOIMHOIMHO.
"Space Monkey´s Cosmos"
Conrad Lant
30.09.2003 19:02:10

Viimeksi olen tuollaista soittanut yli kymmenen vuotta sitten, enkä jostain kumman syystä koskaan omistanut vaikka Paisteita lähinnä onkin tullut hankittua, mutta väittäisin pellin olevan ylivoimaisesti paras all-around ride mihin olen koskenut.

(Juu, äijäheviin käy esim. RUDE tai Z Custom paremmin ja hempeilyyn K. Mutta siis lyömätön yleispelti.)
No one prayed for Sodom
Speedy
30.09.2003 22:41:32

Ostin tommottisen vanhemman puoleisen 2002 20" riden, siinä on kupu parista kohtaa halki, mutta se ei haittaa.. Pelti on aivan loistava jatsi pelti, mukavasti sihahtaa, ja kosahtaa kun vähä kovemmin lyö aksenttia.. Kyllä nyt jatsin soitto maistuu.. No joo.. meni vähä ohi aiheen..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Baroquean
01.10.2003 08:11:16 (muokattu 01.10.2003 08:12:02)
(Juu, äijäheviin käy esim. RUDE tai Z Custom paremmin ja hempeilyyn K. Mutta siis lyömätön yleispelti.)

Löytyyhän 2002-sarjastakin "raskaansarjan" malleja. Esim. Heavy Ride. Muistaakseni Maidenin Nicho McBrain soitteli joskus vähän jytymmällä 2002:lla. Muutama crash sillä on ollut Rude-sarjaa (Kuuluu nykyisin tosin 2002-sarjaan.). Rudet on kyllä jo niin kovaäänisiä peltejä, että sopii kyllä parhaiten ehkä livesoitantaan. Rudet ovat myöskin aika kalliita, jopa normaaleihin 2002:iin verrattuna. On ne kyllä sitten aika kestäviäkin. :)
Arbeit macht frei.
Anri8000
01.10.2003 12:11:23

Holá!

Olen aina inhonnut paisetta,mutta kun rahapulassa kiirenvilkkaa piti ride saada, ostin 22" 2002. ja katso, sehän toimii!! ainakin meikäläisen soitossa jossa ride saa piiskaa toisinaan kovallakin kädellä. eihän se esim. zildjianille musikaalisuudessa yms. pärjää,mutta aivan kelpo peli hintaisekseen. tietysti periaatteen miehillehän paiste on aina paise. mutta kannattaa testata!
Elämä on vain osa jalkapalloa.
Conrad Lant
01.10.2003 16:41:28 (muokattu 01.10.2003 16:48:55)

Rudet on kyllä jo niin kovaäänisiä peltejä, että sopii kyllä parhaiten ehkä livesoitantaan.

Höpö höpö. Itselläni on juuri RUDEn ride, ja ihan hyvin sillä soittaa treeneissä ja narullekin. Tai siis, ko. pelti lähinnä takaa, että ride yleensä minnekään kuuluu. Volyymiä siis on. :-)

(Setissä on myös silloin tällöin kiinni 3000-sarjan 16-tuumainen RUDEn crash/ride, joka on sekin ihan mainio kuulonmenetystyökalu.)

Ainoa vaihtoehto rideksi muuten oli Z Custom, mutta ameriikkalaisten tuotteiden ostoboikotti teki lopulta valinnasta helpon - Paistetta tosin on juuri nyt setissä kaikki muukin HH chinaa lukuunottamatta.
No one prayed for Sodom
Baroquean
02.10.2003 08:02:29 (muokattu 02.10.2003 10:45:23)
Höpö höpö. Itselläni on juuri RUDEn ride, ja ihan hyvin sillä soittaa treeneissä ja narullekin. Tai siis, ko. pelti lähinnä takaa, että ride yleensä minnekään kuuluu. Volyymiä siis on. :-)

Niin eli ne sopii siis hyvin livesoitantaan. :)

Ainoa vaihtoehto rideksi muuten oli Z Custom, mutta ameriikkalaisten tuotteiden ostoboikotti teki lopulta valinnasta helpon.

Amerikkalaisten tuotteiden ostoboikotti? Lopetitko amerikkalaisten tuotteiden ostamisen, kun Bush syöksi Saddamin vallasta? Luulen, että muutamasta pellistä saatu tuotto ei varmaan auta jenkkejä niin hirveästi, ainakaan sotilaallisesti. :) Niin, ja Paistekin on nykyisin varmaan ainakin osittain jenkkiläinen.
Arbeit macht frei.
Conrad Lant
02.10.2003 11:36:42 (muokattu 02.10.2003 11:38:46)

Niin, ja Paistekin on nykyisin varmaan ainakin osittain jenkkiläinen.

Virolais-sveitsiläinen se on. Sivukonttoreita on Ameriikoissa ja Espanjassa, mutta omistus on Paisteen suvulla.

Täytyy tunnustaa, että aikoinaan valinta osui merkkiin kyllä ihan muista syistä. Nyt kun on viisitoista vuotta ostanut lähes pelkästään samaa merkkiä (+ muutama Sabian), ja kun pöntötkin on olleet aika pitkään jaappanilaisia, niin boikotin noudattaminen on ollut suurimmaksi osaksi aika vaivatonta (kapuloita ja kalvoja ostaessa tulee kyllä tehtyä syntiä, mutta minkäs teet kun järjellisiä vaihtoehtoja ei oikein ole :-)
No one prayed for Sodom
Paas
02.10.2003 20:24:50
2002-Rideä en ole koskaan omistanut mutta 14" medium sound edge hihat pellit kylläkin. Oikein hyvät pellit, siitä on vaan vierähtänyt muutama vuosi kun viimeksi olen niillä soitellut(tuli myytyä)joten en enää muista miltä ne kuulostivat.
Takatukat kunniaan!
bluesman86
03.10.2003 08:18:46
ei joku haluais ostaa ko sarjan 18"ridee 150egee
Rock Rock
AP
03.10.2003 10:28:22
Täältä tulee puoltoääni. Soundi riippuu toki pellin koostakin, mutta muuten tuo 2002-sarjalainen on hyvä "perusride". Näinä päivinä simppeleitä komppipeltejä alkaa arvostaa, kun markkinat ovat pullollaan mittälie "cool raw ridejä", joista ei oikein aina tiedä miksi ne on suunniteltu.

Kannattaa muuten muistaa myös 2002-sarjan mediumit. Niissä on enempi sitä kuuluisaa "washia" ja toimivat esim. jo 18-tuumaisena hyvin ride-peltinä.
Alpha
03.10.2003 12:00:43 (muokattu 03.10.2003 12:02:30)

Kiitos!

Jos 2002 kiinnostaa, niin...alappa kahtella 20" Alphan Power Ridea. Mullon sellanen ja toimii joka tilanteessa.

Lisäys:

Mutta jos jotain suhinaa tai "wahhia" kaipaat, ni kokemusta löytyy myös Meinl Laser Ridesta...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Baroquean
04.10.2003 18:02:44 (muokattu 04.10.2003 18:03:23)
Jos 2002 kiinnostaa, niin...alappa kahtella 20" Alphan Power Ridea. Mullon sellanen ja toimii joka tilanteessa.

Onhan Alpha-sarjassakin hyviä peltejä, mutta eivät kyllä mielestäni yllä ihan 2002-sarjan tasolle (Sarjojen materiaaleissa on eroja, samoin hinnoissa.). Itse omistan Alpha-sarjasta ainoastaan 10" splashin, mutta joitain crashejäkin on tullut testattua, samoin muutamaa rideä. Kyllä Alpha-sarja hintaansa nähden on todella hyvä valinta. Mielestäni paljon parempi kuin esim. Sound Formula (Jota ei tosin valmisteta enää.).
Arbeit macht frei.
Olli
04.10.2003 20:20:18

Onhan Alpha-sarjassakin hyviä peltejä, mutta eivät kyllä mielestäni yllä ihan 2002-sarjan tasolle (Sarjojen materiaaleissa on eroja, samoin hinnoissa.). Itse omistan Alpha-sarjasta ainoastaan 10" splashin, mutta joitain crashejäkin on tullut testattua, samoin muutamaa rideä. Kyllä Alpha-sarja hintaansa nähden on todella hyvä valinta. Mielestäni paljon parempi kuin esim. Sound Formula (Jota ei tosin valmisteta enää.).

2002 ja Alpha valmistetaan samasta materiaalista.
Remo
04.10.2003 21:04:06
Eikös alpha sarjalaiset ole käsintaottuja, mutta mutta mitenkä sitten 2002 ja muut alphaa paremmat on taottu. Onko ne vaan koneesta pihalle ja myyntiin. Ja eikös käsin- taottu oo aina käsintaottu. Eli siis parempi!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)