Aihe: Sammarit
1 2
wildchild87
09.05.2006 12:11:21
Mistä löytyy mustia levenevälahkeisia vakosamettihousuja? Kaikki vaatekaupat myy eioota. Suoralahkeisia kyllä löytyy, mutta niitä nyt ei käytä kukaan.
Well, it's nothing special. Try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations.
Villi poika
09.05.2006 13:36:15
Minäkin oon ettiny semmosia ruskeita. Ei löydy niin mistään.
"Farkkujen pitää lököttää. Niittivyö löysälle siis. Vertikaalihymy esiin, työmiehen hymystä te vitun pennut ette tiedä vielä mitään." -Jouni Hynynen, Kotiteollisuus
aarghto
09.05.2006 13:39:17

- levennä itse?
- tarkista UFF (kasariosasto erityisesti)
- tarkista kirpparit
- tarkista vaatekaupoista naisten osastot
- tarkista lähikuntien vaatekaupat (erityisesti H&M ja muut "nuorten vaateliikkeet"
- tarkista huuto.net
Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten
Kukkis 77
09.05.2006 14:43:56

Todella huonosti löytyy, nimimerkillä kokemusta on. Viime kesänä löysin ihan vitun siistit mustat leveälahkeiset sammarit JC:n alelaarista. En tyhmänä ostanu ku yhet ja nyt nekin on melkein puhki kuluneet. Hintakaan ei ollu paha, 19,90. Enäähän mistään ei löydy sitten samanlaisia.
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
sus
09.05.2006 14:57:07
Mä löysin syksyllä aika hyvät Jim & Jillin alelaarista! Mutta sua en osaa auttaa.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Liver-Box
09.05.2006 16:44:15

Mistä löytyy mustia ....

MINUN AVATAR!111
Jakso.
Rattata
09.05.2006 17:53:44
- levennä itse?

Jep.

Mutta heikosti tosiaan löytyy. Itsekin olen moisia etsiskellyt.
"Vähän levoton olo" -Jenka
wildchild87
10.05.2006 11:08:54 (muokattu 10.05.2006 11:09:49)
MINUN AVATAR!111

Oho niinpä onki! Vois ehkä vaihtaa...

Mut sulla toi kala(tai mikä ikinä onkin) on ihan venyny
Well, it's nothing special. Try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations.
Jmvk
12.05.2006 12:54:59
Minäkin oon ettiny semmosia ruskeita...

MINUN AVATAR!!11!1
''No niin lopettakaa toi toisten pilkkaaminen.''
discominister
14.05.2006 16:33:56
Joskus viime syksynä tuli ostettua H&M:ltä sellaiset harmaat leveälahkeiset. Kannattaa myös käydä kirppareilta katselemassa, jos sammareita haluaa. Yleensä saa tosi halvalla lähes uusia housuja!
Villi poika
15.05.2006 20:33:50
MINUN AVATAR!!11!1

Anteeks. voitasko jakaa?
"Farkkujen pitää lököttää. Niittivyö löysälle siis. Vertikaalihymy esiin, työmiehen hymystä te vitun pennut ette tiedä vielä mitään." -Jouni Hynynen, Kotiteollisuus
zorro
16.05.2006 12:45:56
Mistä löytyy mustia levenevälahkeisia vakosamettihousuja? Kaikki vaatekaupat myy eioota. Suoralahkeisia kyllä löytyy, mutta niitä nyt ei käytä kukaan.

löysin paikallisesta halpa hallista kuvailemasi housut
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Vainhaalee
16.05.2006 16:47:17
Jos joku myy Jack&Joneseja, niin heiltä voisi kysäistä, itse ostin viime vuonna hieman levenevälahkeiset sammarit (Jack&Jonesit)...
Hail to the King, Baby!
Bombsite-Boy
25.05.2006 21:12:04
mulla on h&m ruskeet levee lahkeset(liian leveät) sammarit, ne on vaa liaan isot, ois ollu pienempii mut sitten ois ollu piukat. Ongelma on vaan gargo malli joten reisi taskut on nilkka taskut.
kassper
25.05.2006 23:35:23

Itellä on tällä hetkellä yhet H&M:n naistenosastolta löydetyt musta tötteröt. Oli toisetkin, mutta meni niin paskaan kuntoon ne lahkeet, että lyhensin niistä kesähousut. Kannattaa kattoo toi H&M:n nettitilaus-hässäkkä. Sieltä löytyy joskus aika edullisestikin hyviä housuja, joita ei välttämättä enää liikkeissä ole.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
kassper
29.05.2006 23:29:23

Mites noi kokovastaavuudet menee nois naisten housuissa? On ittelläkin jotkut naisten farkut.

Mulla on yleensä farkut 30/32 tai M-kokoa. Noi naisten byysat on kokoa 38 ja on aika passelit. Siitä voi laskeskella. Joku paremmin kokoja tunteva vois varmaan kyllä valasta vähän paremmin :)
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
etc
06.06.2006 12:31:18
Osaisiko joku kertoa mihin Helsingin liikkeeseen minun kannattaisi suunnata sammareita etsiessäni? Ei ollut HM:ssä enää, muutama vuosi takaperin löysin sieltä oikein mukavat housut...
-Tuke-
13.06.2006 23:01:47
mene R-Collectioniin. varmasti löytyy mustaa ja ruskeeta kanssa
Nasakugu!
Izer
14.06.2006 23:53:01
Osaisiko joku kertoa mihin Helsingin liikkeeseen minun kannattaisi suunnata sammareita etsiessäni? Ei ollut HM:ssä enää, muutama vuosi takaperin löysin sieltä oikein mukavat housut...

Kas, juuri kun sain samaa kysyttyä tuossa toisessa ketjussa niin joku painii saman ongelman kanssa täällä:). Tuntuu, että pari vuotta sitten noita oli hirmuisesti tarjolla, muttei enää... Helsingistä haen minäkin siis.
Ridin' with the wind!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)