Aihe: Vanhasen tie HipiHopista Heviin?!
1 2 3
viikst
26.05.2006 10:59:02
Niin. Musiikistahan on tullut suuri poliittinen pelipallo.
Pääministeri Matti Vanhanenkin tuntuu olevan kovin kaikkiruokainen diggailija. Ainahan nuo poliitikot ovat kaksi naamaisuudellaa yllättäneet mutta myös on tämä kansa onnistunut yllättämään välinpitämättömyydellään. Kun pääministerimme tuossa taannoin säväytti yrittämällä lyhentää baarien aukioloaikoja paineli hän itse kohunsa villaisella Pikku Geellä. Nyt taasen ollaankin jo niin Lordin miehiä ettei tosikaan.
Mitäs luulette? Onko Matti vain niin laajakatseinen musiikin suhteen vai voisiko takana olla jotain muuta.
Itselleni ainoa syy seurata politiikka ylipäänsä yhtään löytyy juurikin näistä takinkäännöistä ja kansaa halventavista tempauksista. Mutta kun aletaan leikkimään näin tärkeällä asialla kuin musiikki niin veri kiehahtaa. Kuka haluaa työstää tunteitaan näin tasapainottomien johtajien alaisuudessa?
Ainiin, ja onhan hänen hallituksessaan kulttuuriministerinä Tanja Vienonen/Munck/Karpe..kin.
Olisiko kenelläkään mitään aiheesta?
moderndrummer88
26.05.2006 11:09:26
Mitäpä nuo poliitikot ei äänien kalastuksen eteen tekisi, tuskin siinä sen kummempaa.
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
slowdive
26.05.2006 11:13:36
No, Vanhanen nyt on viiskymppinen poliitikko eikä teini musadiggari, joten tuskinpa se nyt niiiiin kapeakatseinen ja intohimoinen kiihkoilija asian suhteen on. Eli pystynee intoilemaan diggaamistaan rokkibändeistä ja muistakin menestyjistä yhtälailla. Mun mielestä vaan hyvä asia, kuivemminkin voisi olla. Kai.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
rheinone
26.05.2006 11:21:22
Mun mielestä vaan hyvä asia, kuivemminkin voisi olla. Kai.

Kuivaa ja epäuskottavaa on mun mielestä, mutta saattaa hyvinkin pudota joihinkin äänestäjiin, joten arvelisin touhun olevan taitavaa politiikkaa.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Sijuk
26.05.2006 11:30:25

Äänestääkö joku ihan tosissaan sen perusteella mitä musaa kuuntelee?
Chinese Democracy Starts Now!
Feggy
26.05.2006 11:36:19

Muistelisin, että Vanhanen jossain Nytin jutussa sanoi, ettei sillä lailla ole musadiggari. Nuorena tuli joskus ostettua joku Dire Straitsin levy, mutta ei hän musiikkia varsinaisesti seuraa.
rheinone
26.05.2006 11:38:07

Kyllä mä luulen että jengi hakee ehdokkaasta niitä samoja arvoja, joita sillä itselläänkin on. Jos olis kaks muuten tasavahvaa ehdokasta, mutta toinen diggais AC/DC:tä, äänestäisin sitä välittömästi.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Sijuk
26.05.2006 11:41:16

Kyllä mä luulen että jengi hakee ehdokkaasta niitä samoja arvoja, joita sillä itselläänkin on. Jos olis kaks muuten tasavahvaa ehdokasta, mutta toinen diggais AC/DC:tä, äänestäisin sitä välittömästi.

Kyllähän tuossa tapauksessa voisi, jos on tasavahvat ehdokkaat, mutta jos ei edes meinaa äänestää ja sit kuulee uutisen musadiggarista, menee kopille ja lätkii vaikka vanhasen nimen listaan tuolla perusteella niin aikas outoa.

Kaipa se Vanhanen vain ääniä kalastelee tuolla tavoin.
Chinese Democracy Starts Now!
aikavaikea
26.05.2006 11:43:07
"Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team."
päänahka
26.05.2006 12:10:14

Vaikuttaahan se siihen kokonaiskuvaan, minkä poliitikosta saa. Eli vaikka et tietoisesti sen perusteella äänestäisi, niin musamaku voi olla pienen pieni osa päätöstä.
slowdive
26.05.2006 12:11:50
Kuivaa ja epäuskottavaa on mun mielestä, mutta saattaa hyvinkin pudota joihinkin äänestäjiin, joten arvelisin touhun olevan taitavaa politiikkaa.

Niin.. En itseasiassa ole niin tarkkaan Masan touhuja seuraillut, mutta lähinnä tuollaiset että treffataan Euroviisuvoittajaa, käydään ulkomaanmatkoilla katsomassa samassa kaupungissa esiintyvia suomalaisbändejä yms. on mun mielestä pääministeriltä ihan asiallista populaarimusiikin huomiointia. Onhan se kuitenkin patsastelemassa missä millonkin, joten ei tuo huomiointi ainakaan pois ole musiikkialan resursseista, jos nyt ei vaalien äänisaalistakaan.

Mutta samapa tuo. En silti äänestä Keskustaa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
PekkaM
26.05.2006 12:30:45
Nääh... Kepu pettää aina.
Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta.
Ronnie James
26.05.2006 12:34:38

Minusta on aika turhaa syyllistää poliitikkoja äänten kalastelun takia. Sehän on vain osa tätä meidän kansanvaltaista systeemiämme. Mikä se semmoinen poliitikko on, joka istuskelee kädet ristissä tekemättä mitään ja yrittää vain pitää mahdollisimman matalaa profiilia? Varmaan tuleva ex-poliitikko.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
mr_b
26.05.2006 12:39:26

Muistelisin, että Vanhanen jossain Nytin jutussa sanoi, ettei sillä lailla ole musadiggari.

Muistaakseni Vanhanen NYTissä ei kyennyt nimeämään kolmea musasuosikkiaan. Tuli vaan kaksi mieleen ja niistäkin yksi oli kait Lordi ja toinen joku vanha Joni Mitchellin levy, joka oli joskus kuullostanut hyvältä ja kolmas "ei nyt tule mieleen".

Että näinkin laaja-alaista musadiggailua.
There it was just like Old Faithful, the eternal Fountain of Filth
Bee-äf
26.05.2006 12:50:21
Mikä se semmoinen poliitikko on, joka istuskelee kädet ristissä tekemättä mitään ja yrittää vain pitää mahdollisimman matalaa profiilia?

Niinku Lipponen? Aika vaikea olis kuvitella sen heiluttelevan hevimerkkejä (enkä oo sitten mikään demari)
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
IommI
26.05.2006 12:56:17
Niin no.. Äsken Vanhanen vielä kuunteli räppiä ja nyt se vaihtoi heviin. Milloin mikäkin on in, on Matinkin oltava in.
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna!
obiwan
26.05.2006 13:19:08
räppiä ja nyt se vaihtoi heviin.

Näin kehittyy myös teinipojan musiikkimaku.
IommI
26.05.2006 13:20:43
Näin kehittyy myös teinipojan musiikkimaku.

Hohhoo..:) Olet täysin oikeassa! Sama mullakin. Voisinpa luovuttaa sulle tollasen pienen ristin..+
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna!
Pieni rumpalipoika
26.05.2006 13:37:00

Niin no. Kantsis ehkä kuunnella mitä ne poliitikot sanoo, eikä alentua apinalaumaks jotka kuorossa kirkuu samaa laulua. Tossahan on kyse siitä, että vihdoin valtiovaltakin on tunnustanut populaarimusiikin varteenotettavaksi bisnekseksi joka tuottaa verotuloja ja työpaikkoja. Ja jota kannattaa rahallisestikin tukea mm. Musexin kautta.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)