Aihe: Lost
1 2 3 4 539 40 41 42 4381 82 83 84 85
Jenka
26.05.2006 01:07:49

Oli kyllä mielenkiintoinen jakso tämä Numerot. Ensi viikon jaksoa odotellessa...
We all know one day youll leave behind your everything and feel the spring come...
Chrissie
26.05.2006 01:30:17
Damn... kieltämättä alkaa tulla sellainen olo, että mielummin kaikki jaksot putkeen kuin yksi kerran viikossa.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
-Aleksi-
26.05.2006 12:14:40
Hyvä oli. Mira Furlania lisää ruutuun.

Kuka se o?
Guitarist in the Night
26.05.2006 12:33:57
Kuka se o?

Se erakko?
Hevi on ihan hyvää.
-Aleksi-
26.05.2006 12:34:22
Se erakko?

Ranskalainen biatch?
Guitarist in the Night
26.05.2006 12:38:01
Ranskalainen biatch?

Juurikin se.
Hevi on ihan hyvää.
hjukke
27.05.2006 01:32:29

Oli selkeästi korkeatasoisin jakso pitkään aikaan.
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
carnation
27.05.2006 11:41:14
Oli selkeästi korkeatasoisin jakso pitkään aikaan.

Ja meno vain paranee.
"nuorison suosima kanalaastari..."

Osta levy
Eddie
27.05.2006 20:46:12

Tulin vaan sanomaan, että Lost on paras ja koukuttavin sarja ikinä.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
Kampela77
28.05.2006 01:31:12
Tulin vaan sanomaan, että Lost on paras ja koukuttavin sarja ikinä.

Eiku Twin Peaks.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Tempura
28.05.2006 09:15:47
Eiku Twin Peaks.

Juu, mä laitan Lostin samalle tasolle koukuttavuudessaan. Twin peaks on sinänsä niin pyhä, etten Lostia parempana pidä, mutta koukutus oli yhtä isoa.

Mutta se, mikä pitää Twin peaksin parempana ja pyhempänä sarjana, on se, että koko homma on mukavan kompakti paketti. Vaikka siinäkin välillä juonta pihtaillaan, niin Lostissa koko homma menee aivan överiksi. Lostin ainoa vika on juuri se saatanan juonen pihtaaminen, mikä ärsyttää väkinäisyydellään monta kertaa ja pahasti. Henkilöt voivat jaksossa 1 olla isosti jonkun mysteerin kimpussa, mikä unohdetaan jaksojen 2,3,4,5,6,7 ja 8 ajaksi, ja sitten taas palaillaan. Ja jos sieltä kerran löytyi se ranskalaisämmä, itse ainakin kiduttaisin tiedot siitä ulos. En tyytyisi puolivillaisiin arvoituksiin tyyliin "ne toiset tulevat". MITKÄ TOISET? KERRO SAATANA! ÄLÄ OLE TOMMONEN!

Ymmärrän että Lost tekee rahaa, ja että käsikirjoittajatkaan eivät tiedä varmaan miten homma päättyy. Tuo viimeinen kohta tuossa haittaa sarjaa oikeasti. Kaikki kunnia kirjoittajille, koska olen Lostiin todella koukussa (vaikka onkin pieni tauko jo ollut tässä kun 1.kauden boksin katsoin aikaa sitten, enkä ole piratisoinut netistä kakkoskauden jaksoja yhtään), mutta tämä päämäärättömyys voi koitua kohtaloksi. Toivon silti että ei.

Tämä sanottu, Lost on silti perkeleen hieno sarja.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Rakkikoira
30.05.2006 17:23:59
Mulla on jäänyt kaksi edellistä jaksoa väliin (toinen suomen pelin takia ja toinen humalan). Kertokaa lyhyesti mitä jännää on tapahtunut.

Kiitos.
ruuvimeisseli
30.05.2006 20:53:14

Mulla on jäänyt kaksi edellistä jaksoa väliin (toinen suomen pelin takia ja toinen humalan). Kertokaa lyhyesti mitä jännää on tapahtunut.

Kiitos.

Mullekin vois joku kertoa tosta edellisestä. Linkkiä johonkin hyvään tiivistelmään jos löytyy.
Jag
30.05.2006 20:56:01

Kiitos.

http://lost.kapsi.fi/wiki/index.php/Season_1

älkää menkö liian pitkälle
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
anttipi
31.05.2006 13:57:11 (muokattu 31.05.2006 13:57:50)

Miten se on keneltäkään pois jos joku ei tykkää sarjasta? Ei sen takia luulis kenenkään tarvitsevan avautua.
"Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine, Funiculì, funiculà.
Kampela77
31.05.2006 14:51:10
Miten se on keneltäkään pois jos joku ei tykkää sarjasta? Ei sen takia luulis kenenkään tarvitsevan avautua.

Eihän se keneltäkään ole pois, mutta itse en kyllä ymmärrä miksi joku seuraisi sarjaa edelleen, jos ei siitä pidä. Vai seuraavatko ihmiset sarjaa sen takia, että voivat tulla tänne joka viikko kertomaan jakson epäloogisuuksista ja kliseisistä juonenkäänteistä? Tämä on minulle Lostin kohdalla yksi suurimmista mysteereistä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
carnation
31.05.2006 14:58:32
Eihän se keneltäkään ole pois, mutta itse en kyllä ymmärrä miksi joku seuraisi sarjaa edelleen, jos ei siitä pidä. Vai seuraavatko ihmiset sarjaa sen takia, että voivat tulla tänne joka viikko kertomaan jakson epäloogisuuksista ja kliseisistä juonenkäänteistä? Tämä on minulle Lostin kohdalla yksi suurimmista mysteereistä.

Luultavasti he seuraavat sarjaa siksi, että se koukuttaa. Vaikka katsominen saattaakin olla hampaitten kiristelyä, ihmisillä on tarve saada tietää mistä siinä koko touhussa on kyse. Olette kaikki Lostin orjia, myös Lostin vihaajat!

Olette muuten aika Einsteinejä, jos mielestänne Lost on "ennalta-arvattava" sarja. Ette ole nähneet vielä puoliakaan!
"Angels in the hearts of men..."

Osta levy
anttipi
31.05.2006 17:09:26 (muokattu 31.05.2006 17:10:50)

Luultavasti he seuraavat sarjaa siksi, että se koukuttaa. Vaikka katsominen saattaakin olla hampaitten kiristelyä, ihmisillä on tarve saada tietää mistä siinä koko touhussa on kyse. Olette kaikki Lostin orjia, myös Lostin vihaajat!

Näin ainakin minun kohdallani. Tosin Lost itsessään etenee kuolettavan hitaasti - onneksi on olemassa tarinan spekulointiin erikoistuneet sivustot. Mutta ettäkö olisin Lostin orja - no way! ;)

Olette muuten aika Einsteinejä, jos mielestänne Lost on "ennalta-arvattava" sarja. Ette ole nähneet vielä puoliakaan!

"Ennalta arvattava" on väärä termi - "kliseinen" sopisi paremmin. Eihän kukaan täysijärkinen voi väittää tietävänsä Lostin tarinaa ennalta, mutta esim. käsikirjoitus (erityisesti dialogi) vilisee luvattoman paljon kliseitä.

Olen joskus miettinyt, kuinka paljon parempi sarja Lost voisi ollakaan, jos tuotanto olisi jotain muuta kuin amerikkalaista alkuperää... Tosin esim. BBC:llä tai vastaavilla ei tällaiseen taitaisi olla varaa.
"Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine, Funiculì, funiculà.
Metallityöläinen
01.06.2006 20:23:11
http://lost.kapsi.fi/wiki/index.php/Season_1

Ei tuolla ole vielä viime viikon jaksosta mitään. Kertokee nyt nopeesti mitä siinä tapahtui ettei ole ihan pihalla ku uutta pukkaa yhdeksältä.
IMIK #24
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)