Moi. Eli kysyisin arvoisilta(toivottavasti) tulevilta kolleegoilta otsikossa mainittua kysymystä. Itselläni se tapahtui syksyllä 2002. Kävin katsomassa muutamia lava-keikkoja ja rakastuin salakavalasti noiden keikkojen tunnelmaan. Rock-keikoilla on jotenkin ahdistava ja tavallaan väkivaltainen tunnelma. Eivät ole minun juttuni. Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6 |
WanhaWetäjä 26.05.2006 02:41:38 (muokattu 26.05.2006 02:42:00) | |
---|
Moi. Eli kysyisin arvoisilta(toivottavasti) tulevilta kolleegoilta otsikossa mainittua kysymystä. Itselläni se tapahtui syksyllä 2002. Kävin katsomassa muutamia lava-keikkoja ja rakastuin salakavalasti noiden keikkojen tunnelmaan. Rock-keikoilla on jotenkin ahdistava ja tavallaan väkivaltainen tunnelma. Eivät ole minun juttuni. Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? Ooksä nyt ihan tosissasi???Mä sanoisin kuitenkin varmuuden vuoksi urku-een sanoin:ota tapletti,tai vaikka useampi ! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Rakkauden Prinsessa 26.05.2006 03:45:29 | |
---|
Miksi pitää puuttua kirjoituksiin jos ei ole sanottavaa? Minä en ole vielä WanhaWetäjä joten kaikki asiat eivät ole aloittelevalle Tanssi-muusikolle itsestään selvyyksiä:( Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
manjaana 26.05.2006 07:33:51 | |
---|
Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? Ei se oikein ole mistään kotoisin.. MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
omarklah 26.05.2006 08:19:09 | |
---|
Ooksä nyt ihan tosissasi???Mä sanoisin kuitenkin varmuuden vuoksi urku-een sanoin:ota tapletti,tai vaikka useampi ! Vaikka se oranssi-vihreäraidallinen - auttaa taatusti. Tää sit sanois tälleen... |
Janus 26.05.2006 09:01:26 | |
---|
Offtopic kyssäri: Onko H. Ekolan Vieläkö on villihevosia minkä tyylin tanssimusiikkia mielestänne? Mun mielestäni se on täyttä zorbasta. |
KoskPaavo 26.05.2006 09:22:40 (muokattu 26.05.2006 09:23:21) | |
---|
Ettei olis Jenkkamiehen alter-ego? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Musiikkia korville 26.05.2006 09:41:04 | |
---|
Mun mielestäni se on täyttä zorbasta. :D :D Sitäpä kyllä... ...ja tätä mieltä on MK. |
uruttaja 26.05.2006 10:22:20 | |
---|
Ooksä nyt ihan tosissasi???Mä sanoisin kuitenkin varmuuden vuoksi urku-een sanoin:ota tapletti,tai vaikka useampi ! HOHO. Kiitos kannatuksesta. Rouva Salosen biisi on aunuksesta. |
PorvoonPapi 26.05.2006 11:31:13 | |
---|
Hip! Runpalina kun ei tarvinnut keksittyä kaiken maailman lajeihin ja modulilointeihin ("vedetään eestä ja lasketaan sissään..") , niin eksyin tanssikeikalle tuuraamaan ihan rokkipaavona... Ukothan veti ihan tuttua kauraa, paljo Baddingia yms. ja siihen sekaan kun ujutti muutaman perinteisemmän tantsipiisin, niin jopa oli rokkikukon suojaus murtunut sen verran, että tajus niidenkin olevan ihan helkkarin hienoja kappaleita!! Avarakatseiseksi itseäni aiemmin luulin, vaikka tanssihumppakakkaa soimasin - pelonsekaisesti vain odotan, millon sekoan oopperaan... Eläköön ennakkoluuloton asenne, joka kuulee musan musana! "..hmm..äärimmäisen keskinkertainen.. mm..aivan poikkeuksellisen tavallinen..."
-Kriitikko´06 |
omarklah 26.05.2006 11:46:09 | |
---|
Tablettia !!! Tää sit sanois tälleen... |
PorvoonPapi 26.05.2006 12:14:13 | |
---|
"Widduh, moon vetäny sieläki.. Ja sielä.. Ja sitte mää sanoin niille että tanssimussiikki o homoje hommoo.." #;) "..hmm..äärimmäisen keskinkertainen.. mm..aivan poikkeuksellisen tavallinen..."
-Kriitikko´06 |
KoskPaavo 26.05.2006 12:15:45 | |
---|
"Widduh, moon vetäny sieläki.. Ja sielä.. Ja sitte mää sanoin niille että tanssimussiikki o homoje hommoo.." #;) Tohon ei auta tapletitkaan Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Rakkauden Prinsessa 26.05.2006 12:19:57 | |
---|
Mentäskö takas alkuperäsen kysymyksen pariin vai pitääkö kaikki kenties sanaa rakkaus niin vahvana ettei siihen pysty tosissaan ottamaan kantaa? Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
EP 26.05.2006 12:28:32 | |
---|
Mentäskö takas alkuperäsen kysymyksen pariin vai pitääkö kaikki kenties sanaa rakkaus niin vahvana ettei siihen pysty tosissaan ottamaan kantaa? Juu, Jenkk.. eiku Rakkauden rinsessa, kyl mä ainaki rakastan tanssimusiikkia enemmän ku rokkii, siin on niin pal enemp haastet ja erilaissi sovituksii voi tehdä ku toi rokki on vaa sellast jo tehtyjen biisien kopioimist vaa tykkä'nää.. |
BigPapa 26.05.2006 12:43:12 (muokattu 26.05.2006 12:49:46) | |
---|
Juu, Jenkk.. eiku Rakkauden rinsessa, kyl mä ainaki rakastan tanssimusiikkia enemmän ku rokkii, siin on niin pal enemp haastet ja erilaissi sovituksii voi tehdä ku toi rokki on vaa sellast jo tehtyjen biisien kopioimist vaa tykkä'nää.. Montaakos omaa tanssimusa biisiä soittelet? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Tankero 26.05.2006 12:46:26 | |
---|
Miksi pitää puuttua kirjoituksiin jos ei ole sanottavaa? Minä en ole vielä WanhaWetäjä joten kaikki asiat eivät ole aloittelevalle Tanssi-muusikolle itsestään selvyyksiä:( Miksi kirjoittaa tänne, jos ei ole valmis ottaan palautetta vastaan. Varmasti, vissiin. |
Tankero 26.05.2006 12:47:02 | |
---|
Ettei olis Jenkkamiehen alter-ego? Sama tuli mieleen. Varmasti, vissiin. |
Martso 26.05.2006 12:48:14 | |
---|
Miksi kirjoittaa tänne, jos ei ole valmis ottaan palautetta vastaan. Kuhilas, oikeasti, mitä vitun palautetta tässä nyt on tullu? Asia erikseen, jos Jenka on tullu takasin. |
EP 26.05.2006 12:49:11 | |
---|
Montaakos omaa tansimusa biisiä soittelet? Ei tästä tarvi ottaa kenenkään hernettä nenään, tää on mun oma mielipiteeni ja pidän tanssi/ iskelmämusiikista, sopii mulle ja mun tyyliini. Omia biisejä on muutamia. |