Aihe: Callisto
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Ali
21.05.2006 15:22:30

Sorry boys, mutta kyllä tämä Callisto omissa silmissä pesee Isiksen, Cul of Lunan ja Neurosiksen ihan helposti. Tosin em. bändejä ei ihan kauheana ole tullut kuunneltua. Mutta aivan loistavaa kamaa, mitä nyt tässä näitä kahta levyä olen kuunnellut. Ja The Fugitive on paras ja kaunein biisi, mitä suomesta on ikinä tullut!
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
DVD
23.05.2006 21:45:59
Viimeisimmässä Soundissa on levyarvostelu.
Nacher
24.05.2006 01:28:43
Aivan loistavasti vetivät livenä klubilla. Vähän liiankin hyvin, kun ei tämä levy nyt meinaa miltään kuulostaa livesettiin verrattuna. Silti, hemmetin kaunis levy.
GhostOfTheSun
24.05.2006 09:26:59
Jep,

tuli siiten tuo uusi levykin hommattua. Hyvänkuuloista kamaahan tämä on. Jo näin ei-niin-usean soittokerran jälkeen tuntuu, että TNU:lta ollaan menty reilusti eteenpäin. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt, koska tuon debyytin jälkeen en olisi bändin uskonut näin hyvään levyyn pystyvän.

Täytyykin pistää jälleen kuunteluun. Ja huomenna keikalle.

P.S. Enpähän tätä lähtisi kuitenkaan, ainakaan vielä, Isikseen vertamaan. Tuntuu vähän samalta kuin isän opettaminen nussimaan.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
ydinaukio
24.05.2006 11:36:59
Tänään Lutakossa. Ajattelin lähteä vaikken ole yhtään biisiä bändiltä kuullutkaan.
SDMF
24.05.2006 15:40:45
Cullistohan toimii erinomaisesti livenä ja levyt saundaa hienosti.

tykki bändi , pakko kannustaa.
FUCK the money , FUCK the fame ... because without beer you aint got shit !
Mufasa
24.05.2006 17:24:28
Joo kyllä tää mun mielestä on helvetin hyvä levy. Debyyttikin oli hyvä levy, muttei Noirin tasonen. Tänään Lutakkoon kattomaan, on vielä Swallow the sun:kin soittamassa.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
ydinaukio
25.05.2006 12:30:55
Cullistohan toimii erinomaisesti livenä

Jeah, Cullisto!
Eipä toiminut ollenkaan.
juhajuha
25.05.2006 15:13:41

Ihan sairaan hyvä keikka Callistolla Lutakossa. En muista koska olisin noin hyvän keikan nähnyt suomalaiselta bändiltä. Swallow the Sunkin oli hyvä, mutta jäi kyllä melko kauas taakse, tyylillisesti, soitannollisesti, tunnelmallisesti ja näyttävyydeltään...
Pian on taas maanantai
ydinaukio
25.05.2006 15:33:44
Ihan sairaan hyvä keikka Callistolla Lutakossa. En muista koska olisin noin hyvän keikan nähnyt suomalaiselta bändiltä.

No huhhuh. Minusta ei tosiaan toiminut ollenkaan. Ne post-rock-kohdat olivat amatöörimaisia ja hevikohdat eivät olleet tarpeeksi raskaita. Ja se laulajan teiniörinä ärsytti. Bändiä vaivaa näkemyksen (ja hyvien biisien) puute.
Exhausted
25.05.2006 16:24:36

Cullisto

ja Cult of Muna
FlatOutFucked
25.05.2006 17:02:04
Keskitien rokkia. En teilaa yhtä lyttyyn kuin ydinaukio, koska periaatteessa Callisto oli ihan kohtuullinen, mutta ei tosiaan säväyttänyt.
Pidin enemmän hiljaisemmista kohdista, ne mättökohdat olivat... vain mättöä. Juuri sellaista selät kyyryssä junttaamista.
Tuntui että kaikki kunnon kasvatukset ja kliimaksihetket puuttuivat ja missään ei menty äärimmäisyyksiin.
Olin kuullut ennen keikkaa ainoastaan niitä myspace -biisejä ja ajattelin että livenä tämä voisi toimia paremmin. Örinävokaalit eivät sitten sopineet mitenkään musiikkiin, levyllä tai livenä.
SDMF
25.05.2006 18:50:02
ja Cult of Muna

hoho. voihan silli !
FUCK the money , FUCK the fame ... because without beer you aint got shit !
elbowski
25.05.2006 19:24:21
By the way: kertokaas mulle, että mistä johtuu tämä Calliston saama pieni semi-hihhulibändin maine. Ilmeisesti osa kavereista omaa jossain määrin vakaumusta, mutta kiinnostaisi tietää enemmän. En jaksa tarkastaa kaikkia internetin kiemuroita.

Tänään siis kuuntelemaan Tavastialle Post-rock hallelujaah!

Ainakin True Nature Unfoldsilta löytyy uskontoon päin meneviä lyriikoita.
Raivo määrää nuotin
dictatorsh*t
25.05.2006 19:27:07
By the way: kertokaas mulle, että mistä johtuu tämä Calliston saama pieni semi-hihhulibändin maine. Ilmeisesti osa kavereista omaa jossain määrin vakaumusta, mutta kiinnostaisi tietää enemmän. En jaksa tarkastaa kaikkia internetin kiemuroita.

Tänään siis kuuntelemaan Tavastialle Post-rock hallelujaah!

Ja Ordeal of the Centuryn kiitokset alkavat: "Our redeemer Jesus Christ"
GhostOfTheSun
25.05.2006 19:27:14
Ainakin True Nature Unfoldsilta löytyy uskontoon päin meneviä lyriikoita.

Itse muistelisin, että tätä puitiin TNU:n aikoihin enemmänkin kuin pelkästään lyriikoiden puolesta. Kertokaa mikäli muistatte.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Kulkunen
25.05.2006 19:39:08
Itse muistelisin, että tätä puitiin TNU:n aikoihin enemmänkin kuin pelkästään lyriikoiden puolesta. Kertokaa mikäli muistatte.

Infernon haastattelussa bändin jätkät puhuivat asiasta aika avoimesti. Mutta ilmeisesti pyrkivät silti välttämään julistamista. En muista enää tarkkaan.

Levyn ostin eilen parin näytteen perusteella, ihan hyvältähän tämä vaikuttaa. Lisäkuuntelua vain.
The downward spiral never ends.
GhostOfTheSun
25.05.2006 19:43:02
Infernon haastattelussa bändin jätkät puhuivat asiasta aika avoimesti. Mutta ilmeisesti pyrkivät silti välttämään julistamista. En muista enää tarkkaan.

Ok jotain tämän suuntaista muistelinkin. Naurattaa vaan, kun suuri osa kavereista muistaa Calliston nimenomaan "hihhuliyhtyeenä". Ei siinä mitään.

Post-Rock Hallelujaah sitten vain jokaiselle...
Rattata
25.05.2006 20:16:15
Ok jotain tämän suuntaista muistelinkin. Naurattaa vaan, kun suuri osa kavereista muistaa Calliston nimenomaan "hihhuliyhtyeenä". Ei siinä mitään.

Ja huvittavia on jotkut kommentit yhtyettä kohtaan. "Vitun hyvää musaa mutta en voi sietää koska on tämmöstä jeesuspaskahihhulimusaa!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)