kattila 25.05.2006 03:36:48 | |
---|
Ketuikshan koko lukio on mennyt. Keskiarvo on siinä ehkä seitsemän rajapinnassa, kun näihin musiikkihommin sun muihin on tullut vähä enemmän keskityttyä. MegaMan Club #008 - Spark Man |
hollmi-5 25.05.2006 09:25:22 | |
---|
Lukiosta tuli M:n paperit. Maisterin tutkinnonkin sain hankittua. Ei koulu maistunut, mutta sisulla rummunsoiton ohessa tuli koulut käytyä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
markkuliini 25.05.2006 10:01:35 | |
---|
Jes! Onpas ajankohtainen aihe minulle. Peruskoulun KA oli vielä 8,6 mutta lukion päättärissä se oli jo tippunut 8,2:een. Kirjoitin muistaakseni kaksi E:tä, yhden M:n ja kaksi C:tä. Muistan etten olisi lukenut yo-kirjoituksiin juuri ollenkaan. Olin jo siinä vaiheessa päättänyt alkavani soittajaksi, eikä pänttääminen enää kiinostanut yhtään. Niin ja eilen valmistuin muusikoksi Stadian amk:n pop/jazz-musiikin linjalta. JES! NO MORE SCHOOL!!! Hähää! www.vasamayhtye.com |
Nolte 25.05.2006 10:15:01 | |
---|
Niin ja eilen valmistuin muusikoksi Stadian amk:n pop/jazz-musiikin linjalta. JES! NO MORE SCHOOL!!! Hähää! Schools out! Onnea! Niin, omat koulut menivät aika kehnosti. Olin ns. alisuorittaja eli töitä ei tehty ollenkaan - niillä lahjoilla mentiin, mitä oli/on. Huono soittaja! |
Aimo 25.05.2006 10:16:03 | |
---|
Lukion päättötodistuksessa taisi olla reilut 9,1. Ja kerrottakoon, että en harrastanut aktiivista opiskelua. Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!! |
Cirya 25.05.2006 10:40:05 | |
---|
Lukion päättötodistuksessa taisi olla reilut 9,1. Ja kerrottakoon, että en harrastanut aktiivista opiskelua. hyppää järveen.. itellä oli vielä yli ysi yläasteen jälkeen.. nyt lukion ekalla alle kasi.. Muuten ei valittamista, mutta matikka tipahti ysistä kutoseen. Elämä on. 3 päivää enäää... *läääh* |
Blitz 25.05.2006 11:03:24 | |
---|
Justhan tuo lukio taisi loppua, ja ens viikolla meen hakeen sen lakin. Päättötodistuksessa tais keskiarvo olla vajaa 9,4 ja kirjotuksista yhden ällän lisäks viis eetä... 'Cos if you find a stranger in town, you can fucking kill him! |
Magiz 25.05.2006 11:16:13 | |
---|
Päättötodistuksessa tais keskiarvo olla vajaa 9,4 ja kirjotuksista yhden ällän lisäks viis eetä... no just joo! :D sano vielä, ettet yhtään ole ikinä opiskellut.. Whatever happens, happens. |
Ahmir 25.05.2006 11:48:07 | |
---|
Tämän kevään yo ja opiskelumenestykseltäni kuuluun sellaiseen harmaaseen perusmassaan eli KA n.8 ja kirjoitukset siinä c:n pinnalla molemmin puolin. Die gute Verbindung von Mensch zu Mensch. |
Weetoz 25.05.2006 13:58:37 | |
---|
Justhan tuo lukio taisi loppua, ja ens viikolla meen hakeen sen lakin. Sama. Keskiarvo on jossain 7,5 ja 8,0 välissä. Kirjotin EMCCCB. Ihan jees, tosin taidan kuulua myös tähän alisuoriutujaporukkaan. Tai no läksyjä en ainakaan tehnyt koko lukion aikana kun muutaman kerran. ...o- ...o- ...o- ...o- >(o ) |
Legatus 25.05.2006 14:03:17 | |
---|
8,2 oli viime kevään KA, nyt tipahti varmaan 7,7-9 koska opettajat ovat täällä liian masentavia. Motivaatio pitää löytyä kuten tekninen käsityö on mulla 10 ja musiikki 9 vaikkei niitä lasketakkaan keskiarvoon. Eiku... |
Epämuusikko 25.05.2006 14:11:29 | |
---|
2xL, E, M, 2xC. Keskiarvoja en laskenut, enkku yhtä kurssia vaille kymppejä. Muut perus-seiskan ja ysin väliltä. Pitkä matikkakin tuli rämmittyä, en tajua miten. Amiksesta sain myös ookoot paperit. Nyt yliopistossa pyörittelemässä peukaloita. Tylsä paikka. Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
hyperhamsteri 25.05.2006 14:12:55 | |
---|
Päättärin k-a todennäköisesti joku 8,3-8,45.. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
HeavyManDrummer 25.05.2006 14:33:06 | |
---|
peruskoulu meni 7,4 KA... En pahemmin turhia paineita ottanu... Amis vielä kesken (eka vuos loppuu), mutta pääsin sentään sille linjalle minne hain eli automaatioasentajaks :) dB |
Keppikeksi 25.05.2006 14:59:28 | |
---|
Yläasteen päättäri viime keväänä oli jotain 8.36 tai siihen suuntaan. Lukiossa vähän lähtenyt ehkä jopa nousuun. Tänä vuonna suorittanut jo jotain 32 tai 34 kurssia 75 kurssista. ^^ "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
Magiz 25.05.2006 15:08:17 | |
---|
mitä ihmiset sitten yleensä kirjoittavat? itse meinaan kirjoittaa sitten joskus lyh.matikan, mantsan, äikän, ruotsin ja enkun. Whatever happens, happens. |
Ahmir 25.05.2006 16:13:20 | |
---|
mitä ihmiset sitten yleensä kirjoittavat? itse meinaan kirjoittaa sitten joskus lyh.matikan, mantsan, äikän, ruotsin ja enkun. Itse kirjoitin pitk.matikan, yhteiskuntaopin, äikän, ruotsin ja enkun eli tuo sun lista vaikuttaa aika perussetiltä. Harva sitä latinaa kumminkaan kirjoittaa. Die gute Verbindung von Mensch zu Mensch. |
vernie 25.05.2006 16:14:58 | |
---|
Sekä yläasteen että lukion päättötodistuksen keskiarvo oli n. 8,5. Ensi syksynä alkaa viides ja (toivottavasti) viimeinen lukuvuosi teknillisessä korkeakoulussa ääniteknologiaa ja tehoelektroniikkaa opiskellen. Tähänastinen opintoviikoilla painotettu keskiarvoni tkk:lla on jossain 3:n ja 4:n välillä. When you are a bear of very little brain, and you think of things, you sometimes find that a thing which seemed very thingish inside you is quite different when it gets out in the open and has other people looking at it. -Winnie the Pooh |
Magiz 25.05.2006 16:43:50 | |
---|
ai että suoraan sanoen _vituttaa_ kun on huomenna ruotsinkoe. oon jo jonkin verran lukenut, eikä koealue ole oikeasti kovin vaikea, mutta kuitenkin koe tulee sit olemaan semmonen etten 6 parempaa siitä saa. ja mul on ruottista jo yks 4 alla. tää jakso on menny muutenki ihan hatuiks, ollu kaks koetta, toiseen en päässy ku oli kipee, toisen reputin. ei oo enää ku kaks koetta, ja ne on ruotti (6) ja mussa (7). alentaa keskiarvoa kivasti. mut toisaalta mitäs väliä sillä taas sitten on. :D Whatever happens, happens. |
Jos Ruotsi tuottaa vaikeuksia, niin kuuluisa Marja-Leena Setälän abikurssi ennen kirjoituksia tekee terää(Helsingin seudulla vaikuttaville). Itsekin kävin hakemassa valmiuksia kyseiseltä kurssilta, ja E napsahti ruotsista. Eipä ollut muistaakseni edes kovin kallis. Lukion päättärissä ka oli n.7,3, Yo-kirjoitukset menivät siihen nähden ihan kelvollisesti. Äidinkieli:E Reaali:M Englanti:E Ruotsi:E Saksa, lyhyt:M Matematiikka, lyhyt:C Other moneyish |