IommI 24.05.2006 13:23:50 (muokattu 24.05.2006 13:25:10) | |
---|
Hellurei teidän heiluvillenne! Olen siis vaihtamassa paikallisessa musiikkiliikkeessä oman Yamaha Super Flighterin uuteen hevikeppiin mikä kantaa nimeä Ibanez. Kitara on tosiaan 80-luvulta mikä ehkä nostaisi sen markkina-arvoa. Se on hyvässä kunnossa ja mikit toimii erinomaisesti. Vika on vain siinä, että se ei ole nopeakaulainen ja olen kauan hiokoillut tätä kyseistä Ibanezia.. Sen hinta on noin 300€, mutta en ole aivan varma onko tässä kuvassa sama kitara kuin mitä olen ostamassa. Saman näköinen/merkkinen mutta mustaa olen ostamassa.. http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.html Kertokaa hyvät mnettiläiset mitä teen. Teihin uskon. Teihin luotan. E: Sori toi linkki ei vie perille asti.. Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
Aki 24.05.2006 13:48:05 | |
---|
Eli kaulassa on siirappia tai muuta jarrunestettä. Eti vaikka tuolta: http://www.ibanezrules.com/catalogs/index.htm..että mikä malli on kyseessä ni me sanotaan sulle oletko väärässä kaulan nopeuden suhteen. :oP Sitä kai tässä haettiin...? "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
IommI 24.05.2006 14:03:52 | |
---|
Eli kaulassa on siirappia tai muuta jarrunestettä. Eti vaikka tuolta: http://www.ibanezrules.com/catalogs/index.htm ..että mikä malli on kyseessä ni me sanotaan sulle oletko väärässä kaulan nopeuden suhteen. :oP Sitä kai tässä haettiin...? Joo ja sitä että kannattaako mun vaihtaa tota kusikeppiä mikä näkyy by the way niin jäsenkuvaukses... Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
StoRBa 24.05.2006 14:06:41 | |
---|
Joo ja sitä että kannattaako mun vaihtaa tota kusikeppiä mikä näkyy by the way niin jäsenkuvaukses... Vaihda jos siltä tuntuu. Itsehän sen parhaiten tiedät millä on kiva soittaa. |
IommI 24.05.2006 14:08:39 | |
---|
Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
IommI 24.05.2006 14:09:57 | |
---|
Eli kaulassa on siirappia tai muuta jarrunestettä. Siinä kaulassa voi olla mitä vain.. Onhan se ollu mukana jopa vessassakin:) Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
Petrukki 24.05.2006 15:11:06 | |
---|
Perkeles ku tämmönen puuropää ei muista noita malleja... Tsekkaa sieltä kaulan takaa. Mun Ipaneesin malli ainakin löytyy siitä. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
IommI 24.05.2006 15:14:13 | |
---|
Tsekkaa sieltä kaulan takaa. Mun Ipaneesin malli ainakin löytyy siitä. Jees mutta kun se kitara on siellä puljussa... Voi voi... Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
oiva tumpeloinen 24.05.2006 15:54:49 | |
---|
http://www.ibanezrules.com/images/gallery/rg8670bx.jpg Nonnih.. eli se olis hyvin paljon ton näkönen mutta siinä olis se kampi. Perkeles ku tämmönen puuropää ei muista noita malleja... Siis tuo kitara on J-Custom...... Siinä on Dimarzion mikit (ei mitkään Ibz/DM), Edge-Pro talla, viiniköynnös-inlay ja loimuviilukansi..... .....ja tämän meinasit saada 300 euroon? Kerro mistä sen saa, nopea tai ei (mitä se edes tarkoittaakaan), mä käyn hakemassa sen heti. Tuon hintaan saat helposti lisätä ykkösen eteen, ennen kuin se vaihtaa omistajaa. |
biibob 24.05.2006 15:58:50 | |
---|
btw, miksi niitä kieliä ei voi laittaa oikein päin noihin kitaroihin? :P tai sitten vähintäänkin ostaisi edes kielet joissa jokaisen kielen palikka ei ole eri värinen. Sori nyt meni kyllä ulos aiheesta. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Chips 24.05.2006 18:06:12 | |
---|
btw, miksi niitä kieliä ei voi laittaa oikein päin noihin kitaroihin? :P tai sitten vähintäänkin ostaisi edes kielet joissa jokaisen kielen palikka ei ole eri värinen. Sori nyt meni kyllä ulos aiheesta. Floikan kanssa jotkut tekee noin. Sinne tallaan kun ei noita pallukoita saa. Kai tuohonkin joku järkevä syy on |
oiva tumpeloinen 24.05.2006 18:10:35 | |
---|
Floikan kanssa jotkut tekee noin. Sinne tallaan kun ei noita pallukoita saa. Kai tuohonkin joku järkevä syy on Tuolla tavalla kielenpäät eivät jää teräväksi. Moni kanssa kokee tuon helpoksi, kun kieltä ei tarvitse mitenkään miettiä virittimen päässä---->se kiristyy itsestään ilman pitämistä alussa. ...ja osa tekee sen vain siksi. että useassa punotussa kielessä on punomaton pää, joka pitää kuitenkin katkaista, niin miksei sitten samantien sopivaan mittaan.... |
Johann Onn 24.05.2006 18:18:58 (muokattu 24.05.2006 18:24:42) | |
---|
btw, miksi niitä kieliä ei voi laittaa oikein päin noihin kitaroihin? Voi, mutt niistä pitää silloin katkaista se "ball-end" pois. Kuten yllä mainitaan. Ainakin mun Edge:ssä oli joku suosituskin (3 cm juuresta / ball-endistä, tms.), josta se pitäis katkaista. Paitsi ett on olemassa myös "lock-end" kieliä, joista se "pallukka" puuttuu jo valmiks. Kuten esimerkiks GHS:n "LE-GBXL" ja "LE-GBL". Onko niitä muita lock-end kieliä edes enää ?. |
IommI 24.05.2006 19:17:24 | |
---|
Siis tuo kitara on J-Custom...... Siinä on Dimarzion mikit (ei mitkään Ibz/DM), Edge-Pro talla, viiniköynnös-inlay ja loimuviilukansi..... .....ja tämän meinasit saada 300 euroon? Kerro mistä sen saa, nopea tai ei (mitä se edes tarkoittaakaan), mä käyn hakemassa sen heti. Tuon hintaan saat helposti lisätä ykkösen eteen, ennen kuin se vaihtaa omistajaa. Niin tähdennän vähän että kuvassa oleva kitara ei ole se sama mutta pahasti tämän näköinen.. Ja kun mä en millään saa sitä mallia päähäni... Kolmen huntin keppi sillä on kuitenkin ikkunalla ja lähtee vähän sen allekin.. se lupaili koska on ollut näytillä. Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt muna! |
joukov 24.05.2006 19:54:37 | |
---|
Jos et pidä nykyisestä kitarastasi (kusikeppi) niin tilanteesi ei voi varmaan kuin parantua jos hankit tuon Ibanezin, menikö pahasti pieleen? ; ) |
biibob 24.05.2006 22:09:15 | |
---|
Voi, mutt niistä pitää silloin katkaista se "ball-end" pois. Kuten yllä mainitaan. Ainakin mun Edge:ssä oli joku suosituskin (3 cm juuresta / ball-endistä, tms.), josta se pitäis katkaista. Paitsi ett on olemassa myös "lock-end" kieliä, joista se "pallukka" puuttuu jo valmiks. Kuten esimerkiks GHS:n "LE-GBXL" ja "LE-GBL". Onko niitä muita lock-end kieliä edes enää ?. Juu kyllä tiedän nuo kelluvan tallan systeemit, kun sattuu tuollainen ibanezin prestige hirvitys löytymään kotoa. Kysymykseni oli hieman sarkastiseen sävyyn esitetty ,mutta anyway. :D "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
*Kitaristi* 24.05.2006 22:16:51 | |
---|
|
Joo ja sitä että kannattaako mun vaihtaa tota kusikeppiä mikä näkyy by the way niin jäsenkuvaukses... Vanhemmat Yamahat on yleensä vallan hyviä kitaroita. Meininki on tuollaisessa floikallisessa tietty ihan eri, säätöhommat ja muut. Itse luultavasti soittaisin mieluummin tuolla Yamahalla, mutta makuuasioitahan nuo. "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
touhis 25.05.2006 17:18:18 | |
---|
Sanoisin että nou. Älä vaihda, osta yksi lisää. :) After the garden is gone |