Aihe: Koivurummut
1 2 3 4 5 6
Dnjmaster
24.05.2006 10:43:02 (muokattu 24.05.2006 10:46:03)
No mulla on SC:t jotka ovat 3 vuotta vanhat eli täyskoivuset. Uudemmissa on myös Bubingaa.. Olen äärmimmäisen tyytyväinen noihin ollut. Ne ovat helppo virittää ja soundaavat todella hyviltä. Pöntöissähän on valuvanteet. Varmasti toimivia ovat nuo Premierit ja Peralitki mut en osaa niistä sanoa mitään kun en ole testannut, mut ainakin itse olen tykännyt Tamoista todella paljon. Koita testata jokaista noista seteisä ja päätä vasta sitte..
kalamies#40 >-)))>
Rockster
24.05.2006 11:07:13
Mites olis nämä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=108402
Noissa olis kolme tomia...

Juu. Olishan nuo, mutta sillä kaverilla ei ole puhelinnumeroa ja noilla pikäviesteillä sen kassan yhteydenpito tökkii pahasti. En tiedä edes onko se niitä tosissaan myymässä. Ihme toimintaa. Olen heittänyt tarjouksenkin, mutta sanoo vain, että odottelee lisää tarjouksia eikä heitä vastahintaa. Ja testiäkään ei kuulemma ehdi nyt järjestää. Mutta onhan tuo toinen Genista-settikin tarjolla. Genistat kyllä himottaisi.

Pearleista ei ilmeisesti ole kyllään sen suurempia kokemuksia. Itse tykkäsin kovasti ainakin MMX-setistä, ei tosin ole koivuinen...
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
Stereophile
24.05.2006 11:09:37

Juu. Olishan nuo, mutta sillä kaverilla ei ole puhelinnumeroa ja noilla pikäviesteillä sen kassan yhteydenpito tökkii pahasti. En tiedä edes onko se niitä tosissaan myymässä. Ihme toimintaa. Olen heittänyt tarjouksenkin, mutta sanoo vain, että odottelee lisää tarjouksia eikä heitä vastahintaa. Ja testiäkään ei kuulemma ehdi nyt järjestää. Mutta onhan tuo toinen Genista-settikin tarjolla. Genistat kyllä himottaisi.

Pearleista ei ilmeisesti ole kyllään sen suurempia kokemuksia. Itse tykkäsin kovasti ainakin MMX-setistä, ei tosin ole koivuinen...

Oletko koittanut sähköpostilla?
Kyllä nyt kelpaa...
Rockster
24.05.2006 11:46:52
Oletko koittanut sähköpostilla?

Joo, on tässä yhteyttä otettu usein ja vastauksiakin on joitakin tullut. Tuntuu vaan, että kaveria pelottaa tuo rumpujen myyminen. Tai jotain siinä nyt on. Jos kauppaa tehdän tarjousten perusteella, niin luulisin, että niistä myös neuvoteltaisiin. Ellei suljetusta kuoritarjouskilvasta ole kyse. Laitoin taas viestiä ja nostin tarjoustani, katsotaan vastaako kaveri. Olisihan nuo Genistat Silver Sparklena aika mukavat.
HeavyMachinery
24.05.2006 12:22:40

Kysys buusterilta. Sillä ois mmx myynnis edukkaasti...
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Youni
24.05.2006 12:26:32
Ei siitä setistä oikein heikkoa lenkkiä löytänyt rumia ripustuksia lukuunottamatta.

Rumat tai ei, mutta tukevat ovat.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr
Rockster
24.05.2006 13:49:15 (muokattu 24.05.2006 13:50:50)
Kysys buusterilta. Sillä ois mmx myynnis edukkaasti...

Olen buusterinkin kanssa hivenen jo asioinut. Ettei helpoksi menisi, niin katselin Saksan maalta Yamahan Oak Customeita ja Birch Customeita. Saisi todella edukkaasti setin sieltä. Oakia olen kokeillut ja tykkäsin siitäkin. Mitä tässä piru nyt tekee, kun vaihtoehtoja on ziljoona jo. Pakko kai ostaa ne mitkä tuntuu kivalta.

E: jotenkin Jammut eivät ole niin kauniita, mutta hyviä...
Nolte
24.05.2006 14:02:50
Pakko kai ostaa ne mitkä tuntuu kivalta.

Nyt alat olla asian ytimessä.
Huono soittaja!
ddrum54
24.05.2006 14:45:00
Pakko kai ostaa ne mitkä tuntuu kivalta.

Näin on, tämä on paras valintakriteeri. Täällä kun kyselet, niin kaikki vaan hehkuttaa omaa merkkiään. Kun nyt kerran pro-tason settiä olet etsimässä, niin mielestäni kannattaa hankkia sellainen tuote, joka on helposti laajennettavissa. ( Eli edelleen valmistuksessa oleva.)
2`n 4
Rockster
24.05.2006 14:57:59
Näin on, tämä on paras valintakriteeri. Täällä kun kyselet, niin kaikki vaan hehkuttaa omaa merkkiään. Kun nyt kerran pro-tason settiä olet etsimässä, niin mielestäni kannattaa hankkia sellainen tuote, joka on helposti laajennettavissa. ( Eli edelleen valmistuksessa oleva.)

No joo. Sehän olis kyllä mukavaa, että lisärumpuja saisi. Nyt kuitenkin sain sen silver sparkle Genista-miehen vastaamaan viestiini ja menen soittelemaan kannuja ensi viikolla. Ja ne kyllä kuumottavat aika tavalla. Ainoa mikä pitäisi settiin saada on tuo 16" lattiatomi. Sitten setti olisi täydellinen. Mutta eipä taida paljon tuollaisia tarjolla olla.
Bacchus
24.05.2006 18:08:15
No joo. Sehän olis kyllä mukavaa, että lisärumpuja saisi. Nyt kuitenkin sain sen silver sparkle Genista-miehen vastaamaan viestiini ja menen soittelemaan kannuja ensi viikolla.

Jos pidät isosta sustainista ja soivista kannuista, niin veikkaan että jäät sille tielle.;) Tietenkin sillä varauksella, että kannuja ei ole tukehdutettu Pinstripeillä ja jesseteipillä.
Rockster
24.05.2006 20:58:54
Jos pidät isosta sustainista ja soivista kannuista, niin veikkaan että jäät sille tielle.;)

No juuri tuollaista settiä tässä haeskelen. Eiköhän siitä kaupat synny jos setti on hyvässä kunnossa. Perskeleen hienot nuo Silver Sparklet ainakin on.
hollmi-5
25.05.2006 09:31:54
Minulla oli silver sparkle Genistat.Oiva setti. Soundi on kuitenkin mieluumminkin sellainen jytisevän lätisevä, kuin soiva. Ainakin jos silver sparkle Ludareihini vertaan.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
moderndrummer88
25.05.2006 12:54:35
Minulla oli silver sparkle Genistat.Oiva setti. Soundi on kuitenkin mieluumminkin sellainen jytisevän lätisevä, kuin soiva. Ainakin jos silver sparkle Ludareihini vertaan.

Höpö höpö, ambassador coatedit lyöntikalvoiksi niin kyllä se pitkä sointi sieltä löytyy. Itellä nyt clear emperorit tomeissa ja on kyllä juuri tuommonen jytisevän lätisevä vaan soi ne silti
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
Rockster
25.05.2006 15:15:58 (muokattu 25.05.2006 15:16:37)
Höpö höpö, ambassador coatedit lyöntikalvoiksi niin kyllä se pitkä sointi sieltä löytyy. Itellä nyt clear emperorit tomeissa ja on kyllä juuri tuommonen vaan soi ne silti

No, pitää käydä koeponnistamassa setti ensi viikolla. Jos ei tule Genistaa, niin sitten Starclassicit. Ne menee kuitenkin varaukseen huomenna Levytukusta. Siis näitä vanhoja malleja, jossa on rumat Starcastit. Ei vaan viitsisi maksaa hienommista ripustuksista 450€:a.

EDIT: en osaa kirjoittaa...
Migo
25.05.2006 15:17:44
Siis näitä vanhoja malleja, jossa on rumat Starcastit. Ei vaan viitsisi maksaa hienommista ripustuksista 450€:a.

EDIT: en osaa kirjoittaa...

Onhan niitä kaikenmaailman kromimaaleja. :)
Niinpä..
Rockster
25.05.2006 15:23:52
Onhan niitä kaikenmaailman kromimaaleja. :)

Kyllä ne orkkiksetkin mulle kelpaa...
Niskamies
25.05.2006 15:31:07
Soi toki. Se vain soi tuo Ludwig hiukan eritavalla ja eri soundilla.

Taisi mennä lainaus ketuiksi?
More is more.
Migo
25.05.2006 16:14:10
Kyllä ne orkkiksetkin mulle kelpaa...

Witsillähän mää........
Niinpä..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)