Straton 17.08.2003 13:38:58 | |
---|
Tuo Wizard ei ymmärtääkseni toimi cleanilla kovin hyvin. Mutta jos lähinnä säröllä soittelee, niin siinä tapauksessa se on varmasti mainio kapistus. Ite oot!!! |
JanneT 17.08.2003 21:08:56 | |
---|
Itselläni on ollut jo monta vuotta yksi ja sama Jim Dunlopin "Original CryBaby GCB-95 Model":li ja hyvin jytää edelleen ilman mitään ongelmia. Eli kait se on makuasia, että mistä pitää ja mistä ei. |
Ossi 17.08.2003 21:54:06 | |
---|
Italialaisvalmisteinen Cry Baby 310.001 peruswah on toiminut luotettavasti jo vuositolkulla. Muistaakseni vaihdoin sen switchin heti uutena ohittavaan malliin. Potikan jouduin vaihtamaan mutta sehän onkin ihan normaalia kulutustavaraa. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Pekkatapio 18.08.2003 07:39:49 | |
---|
Minkä hintaisia olisi sellaset bypassillä varustetut wahit pääasiassa metalli ym. rassaukseen? Oman Snarling Dogsini ostin 60€ hintaan. On true bypass. Ja sopiii monenmoiseen menoon, kun säätimiä löytyy, noh, riittävästi. Sitä en sitten tiedä, mitä ne Fasulla pyytävät moisesta... |
shcircus 25.08.2003 11:58:18 | |
---|
mitäs mieltä omistajat/testailijat ovat tuosta 535q wahista, hyviä/huonoja puolia? itse testanneena olen sitä mieltä että ainakin omaan tarkoitukseen vaikuttaisi parhaalta wahilta ja jos kaikki menee putkeen niin sellaisen pikapuoliin omistan. MYYDÄÄN! Big Muff Deluxe 70-luvulta.. True bypass, muuntaja mukaan. /vaihto?? |
Fortune 25.08.2003 12:05:11 | |
---|
mitäs mieltä omistajat/testailijat ovat tuosta 535q wahista, hyviä/huonoja puolia? itse testanneena olen sitä mieltä että ainakin omaan tarkoitukseen vaikuttaisi parhaalta wahilta ja jos kaikki menee putkeen niin sellaisen pikapuoliin omistan. Oluenhuuruisen pikatestin perusteella (ja ihan järisyttävällä gain-määrällä, kiitos Rapu ja Rocktron) 535q on vallan mainio peli, eri moodit toimivat hienosti ja sweep on kunnollinen ja syvältä rouhiva tarvittaessa (toisin kuin perus-Crybabyssa, josta en pitänyt edes potikankääntämisen jälkeen). Eli itse olin positiivisesti yllättynyt, jos olisin uutta tuon hintaluokan wahia ostamassa, niin Vox ja 535Q olisivat aika paha taistelupari itselleni. Mies joka ei koskaan hyväksy mitään |
shcircus 25.08.2003 12:30:28 | |
---|
Eli itse olin positiivisesti yllättynyt, jos olisin uutta tuon hintaluokan wahia ostamassa, niin Vox ja 535Q olisivat aika paha taistelupari itselleni. voxin wahiakin olen testannut.. kyllä tuo 535q enemmän miellytti MYYDÄÄN! Big Muff Deluxe 70-luvulta.. True bypass, muuntaja mukaan. /vaihto?? |
JamesHetfield 24.05.2006 20:22:03 | |
---|
paljonkos nuo morleyn vai-1 ja vai-2 -wahit kuluttavat kukkaroa? "Olisin saanut tänään pillua, jos joku olisi antanut!" -Bändimme rumpali (m.netin nimim. Nymphetamine
"Funk you you motherfunkers!" -Jussi P.
OSTAKAA LINE6 II Spider 212 |
Wahi 24.05.2006 20:23:50 | |
---|
Going down like a lead Zeppelin |
JamesHetfield 24.05.2006 20:31:32 | |
---|
"Olisin saanut tänään pillua, jos joku olisi antanut!" -Bändimme rumpali (m.netin nimim. Nymphetamine
"Funk you you motherfunkers!" -Jussi P.
OSTAKAA LINE6 II Spider 212 |
projekti 25.05.2006 12:34:12 | |
---|
No pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan. Tilasin Saitenkatastroofilta tuon JH-1:n, sai niin halavalla, 87€. Pari kevyttä modausta niin tuli erinomainen. Potikkaa piti vähän kääntää eri asentoon kun oli tehtaalla laitettu liian diskanttivoittoiseksi, ylhäällä loppumatkasta ei ollut juuri mitään vaikutusta ja alhaalla vaikutus jäi jotenkin vajaaksi. Nyt soi. Toinen oli ne kumitopparit siellä alla. Kummastakin päästä hioin niitä vajaan millin lyhyemmiksi niin sai sitä travelia vähän lisää. Kantapään puolelta sais vieläkin ottaa lyhyemmäksi. Miksiköhän ne on noin helvetin pitkät? Ultra Pro. |
zepeteus 25.05.2006 12:48:09 | |
---|
Kantapään puolelta sais vieläkin ottaa lyhyemmäksi. Miksiköhän ne on noin helvetin pitkät? Etummaisten kumistoppareiden ideana on toimia myös rajoittimina jalkakatkaisijalle, pituutta tarvitaan jotta saadaan riittävästi joustoa katkaisijan toiminnalle. Vai ovatko ne stopparit tuossa pedaalissasi oikein tavallista pitemmät? |
BigPapa 25.05.2006 12:48:18 (muokattu 25.05.2006 12:52:44) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Vai ovatko ne stopparit tuossa pedaalissasi oikein tavallista pitemmät? Etummaiset oli eri paria, toinen reilusti pidempi. Kyllä sitä edelleen saa tosissaan polkea että katkaisija naksahtaisi. Sen takimmaisenhan ei tarvi kuin estää ettei metalliosat hakkaa toisiaan vasten, lyhennyksen jälkeenkin siihen jää vielä 3,8mm rakoa. Ultra Pro. |
Dr. Muff 25.05.2006 13:08:31 | |
---|
Etummaiset oli eri paria, toinen reilusti pidempi. Kyllä sitä edelleen saa tosissaan polkea että katkaisija naksahtaisi. Sen takimmaisenhan ei tarvi kuin estää ettei metalliosat hakkaa toisiaan vasten, lyhennyksen jälkeenkin siihen jää vielä 3,8mm rakoa. Toisaalta myös kytkintä voi nostaa... Jos hyvää wahia tekee mieli niin---> www.realmccoycustom.com I read the internet, I know what's going on. - Axl |
projekti 25.05.2006 13:10:42 | |
---|
Mutta jos kytkintä nostaa ylemmäs niin sitten travel lyhenee. Nyt se on ihan hyvä, tuosta kantapäästä vain otan pari milliä nänniä lyhemmäksi vielä, kunhan jaksan. Ultra Pro. |
zepeteus 25.05.2006 13:17:23 | |
---|
Toisaalta myös kytkintä voi nostaa... Näin, ja kannattaakin jos kytkin toimii turhan jäykästi. Jos hyvää wahia tekee mieli niin---> www.realmccoycustom.com Jep. Muistithan, että saatan edelleenkin olla valmis vaihtamaan oman custom-wahini sinun RMC:een heti kun haluat? ;) |
Dr. Muff 25.05.2006 13:56:01 | |
---|
Jep. Muistithan, että saatan edelleenkin olla valmis vaihtamaan oman custom-wahini sinun RMC:een heti kun haluat? ;) :-) Elikkä halvalla lähtee ottaen käyttämäsi työtunnit huomioon. Joskus vielä sinun pitää tehdä ääninäytteitä wahistasi. Odotan mielenkiinnolla. I read the internet, I know what's going on. - Axl |
Petrukki 25.05.2006 13:57:46 | |
---|
Mitäs pidätte siitä Dimen wahista? Siitä Dunlopista, jossa on camo-maalaus? Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
zepeteus 25.05.2006 14:10:07 | |
---|
:-) Elikkä halvalla lähtee ottaen käyttämäsi työtunnit huomioon. Argh, olin jo armollisesti unohtanut sen työmäärän. No, minulla oli halvat tunnit. ;) Joskus vielä sinun pitää tehdä ääninäytteitä wahistasi. Odotan mielenkiinnolla. Odotan itsekin. Vakavissaan, kohta kaksi vuotta on mennyt muutto- ja remonttitöissä, joka on sekoittanut pahasti soittamista ja äänityötä. Kepakkoa olen soittanut välillä akustisesti esim. eteisessä tai parvekkeella, studiokamat ovat olleet ilman virtaa jopa kuukausia kerrallaan. Suuri osa kolvailuja yms. on tapahtunut lattialla tai pöydän kulmalla n. puolen neliön tilassa. No, tässä joku päivä homma kulkee taas. |