Aksu89 24.05.2006 11:30:02 (muokattu 24.05.2006 11:31:31) | |
---|
Eikohan se olisi Edwards E-FR-120GT. Muoto on oikein mukava ja speksitkin nayttavat oikein minulle sopivilta. http://www.espguitars.co.jp/edwards/index.html Tuolta löyty itelleni taas yks himonkohta. E-LP-85CD/P mustana, jossa nuo p-90 mikit kruunaa kokonaisuuden. Että on hieno. Hintaakin vaan kun laskee jotkut verot ja muut ni jotain 850e. Aijai... Sitten kävis myös joku Stratocaster Cherry Burst, kullatut osat ja musta pleksi |
samsonov 24.05.2006 18:59:28 | |
---|
Gibsonin Angus Young signature SG ois aika makia :P All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
ollikainen 24.05.2006 19:12:46 (muokattu 24.05.2006 19:19:07) | |
---|
Eikohan se olisi Edwards E-FR-120GT. Muoto on oikein mukava ja speksitkin nayttavat oikein minulle sopivilta. http://www.espguitars.co.jp/edwards/index.html Tuolta löyty itelleni taas yks himonkohta. E-LP-85CD/P mustana, jossa nuo p-90 mikit kruunaa kokonaisuuden. Että on hieno. Hintaakin vaan kun laskee jotkut verot ja muut ni jotain 850e. Aijai... Sitten kävis myös joku Stratocaster Cherry Burst, kullatut osat ja musta pleksi Mistä noita Edwardseja saa tilattua? GAS pakkosaadapakkosaadapakkosaadapakkosaada tuollainen Ei mitään... |
Tää: R or L handed : right handed Scale length : 27 baritone Body shape : Cruiser Construction : neck thru body Body material other : Koa Top wood options : yes Top wood options other : Bookmatched quilted maple Body binding : top Binding material : white plastic Pickup configuration : H-H Pickup configuration other : Finish : see-thru Finish other : Grey top, natural back & sides Headstock shape other : Caparison Dellinger 7, the sharp point a little rounder Neck material : maple/mahogany 5P Headstock : reversed Headstock cover : wooden Headstock finish : match body finish Neck finish : clear satin Fingerboard material : ebony Number of frets : 24 Fret size : Dunlop 6105 Inlay at 12th fret (MOP) other : Abalone flower Fingerboard side inlays : plastic dots Fingerboard binding : none Headstock binding : white plastic Nut : locking Width : 1 7/8(48mm), 7-string Hardware color : black Bridge system : Schaller 7-Str Floyd Rose Tremolo Bridge system other : Tuning machines : Sperzel locking Straplocks : Dunlop Pickups : DiMarzio Neck : Air Norton 7 Bridge : Evolution 7 Pickup rings : none (direct mounted) Control knobs : volume, tone Control knobs other : Vol, Tone Other controls : other Other controls other : 2x Miniswitch for neck & bridge pickup coil splitting Pickup selector : 3-way toggle Additional instructions : Carved top Headstock inlay: yin & yang made from rosewood & maple Stainless steel frets Color of pickups: black My name painted behind the headstock Volute in where the headstock joins the neck About tollanen. Ranin hinta-arvio ois 2440e. Ainiin, ja tuon lisäksi tarvitsisi tietty vielä pari 6-kielistäkin... "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Y3J 25.05.2006 01:36:30 (muokattu 25.05.2006 01:36:55) | |
---|
Unelmista en ole niin saletti ainakaan tällä hetkellä mutta jos laitetaan jotain realistista peliin niin tämä olisi mielestäni makee: http://www.fernandes.co.jp/larc_ken/index.html Custom-maalaus varmaan herättää mielipiteitä mutta mielestäni tuo on hieno. Tulevaisuudessa ehkä voisi ostaakin, eli sitten "kun olen iso". :) E: Niin ja pari tonniahan tuo on euroissa. "Nyt loppu se tilutus tai lätty lätisee!" |
Kimmo72 25.05.2006 01:43:48 | |
---|
No oikeesti... mulla on se jo. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
cadabra 02.06.2006 15:01:59 | |
---|
Meehän kämpille. |
Moimies 02.06.2006 15:14:39 | |
---|
Ois varmaan pearl white Jackson KV-2 jossa bodyn värinen lapa myöskin. Toinen ois Mustainen Blackmail the Universe DV-8. Paskan möivät. |
last command 03.06.2006 15:47:26 | |
---|
Tämä on yksi niistä, Zebra RR... Alunperin Chris Holmesin (W.A.S.P.) kitara, joka jälkeen muutamien mutkien kautta tuli Suomeen. Nykyinen omistaja Jani Ylikangas. Year: 1984 Factory: San Dimas Color: Zebra with lionhead. Originally white with black bevels. Body: Ash Neck: Maple Fingerboard: Ebony Frets: 22 thin flat Bridge: Tunamatic with stoptail Hardware : Black/chrome Pickups: Duncan Distortion Pickguard: None Controls: Master volume Other features: Cross inlays, bindings, red logo http://i55.photobucket.com/albums/g151/kardaani/ZebraRR.jpgDon't never give a damn!!! |
Thet 03.06.2006 15:48:47 | |
---|
Les paul olisi ihan siisti. Sellanen koko musta mutta kaikki mikit, talla sun muut metalliset osat kullattuina. |
kh 203 04.06.2006 16:50:35 (muokattu 04.06.2006 16:51:38) | |
---|
Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings ) |
kh 203 04.06.2006 16:57:14 | |
---|
Tämä on yksi niistä, Zebra RR... Alunperin Chris Holmesin (W.A.S.P.) kitara, joka jälkeen muutamien mutkien kautta tuli Suomeen. Nykyinen omistaja Jani Ylikangas. Year: 1984 Factory: San Dimas Color: Zebra with lionhead. Originally white with black bevels. Body: Ash Neck: Maple Fingerboard: Ebony Frets: 22 thin flat Bridge: Tunamatic with stoptail Hardware : Black/chrome Pickups: Duncan Distortion Pickguard: None Controls: Master volume Other features: Cross inlays, bindings, red logo http://i55.photobucket.com/albums/g151/kardaani/ZebraRR.jpg Kateeks käy sälliä kovana wasp fanina : ( Voihan sitä vaikka pukeutua naiseksi mutta sisällä on aina mies ( Lord of the strings ) |
fender79 04.06.2006 18:12:21 | |
---|
Itelläni on 79-Strato,ja Rewerend SlingShot,unelmieni skitta on kuitenkin pikku musta Rickenbacker,just samanlainen kun Lennonilla,se on mun mielestä maailman kaunein kitara.Mut kai siitä joutuis pulittamaan jotain reilu 6000 ekee. |
Jetku 04.06.2006 18:33:53 | |
---|
Gibsonin Alpine White Les Paul helvetin laadukkailla osilla ja 24 nauhaa. Siinähän se. |
Nickname 04.06.2006 21:58:20 | |
---|
Fender squier Se on maku asia sano Musti, kun pallejaan nuoli |
Rypsolisti 04.06.2006 23:28:12 | |
---|
Sitten kävis myös joku Stratocaster Cherry Burst, kullatut osat ja musta pleksi Hetkinen, toihan olis mun unelma kitara! Jos siihen lisää vielä floikan, HSS mikityksen ja eebenpuu otelaudan nii ai että... |
biibob 04.06.2006 23:43:50 | |
---|
Fender Stratocaster: -Olympic white värjäyksellä - vintage -70' fat headstock + bullet truss rod -C-shape kaula+mahdolliset scallopoinnit koko otelaudan pituudelta -dunlopin flush mount hihnalukoilla -mikeiksi vintage fenderit tai duncanin SSL-4 quarter punderit -kolmikerroksinen pleksi white/black/white -vintage tremolo, talla asetettu kuitenkin ylös kitaran bodysta, jolloin vire pysyy paremmin ja mahdollistaa kammen vapaamman vemppaamisen. -kolmeasentoinen mikkivalitsin -säätiminä volume, tone1 ja tone2, joista tone2:n säätö vaikuttaisi tallamikin toneen keskimikin sijaan. (eli tone1=etumikille, tone2=takamikki) Kaikki säätimet mustia -kielisettinä ernie ballin regular slinky Eli tällainenhan se olisi se unelmien kitara. Tähän voisi sitten vielä hommata kitarasyntikan ohjaimen, eli tehdä hieman modernimman straton tuohon minun 62' strato re-issuen rinnalle. Tällainen tulee olemaan minun seuraava stratoni, tosin kaulan shapeksi käy myös perus 70¨luvun U-shape. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Rypsolisti 05.06.2006 00:59:49 | |
---|
Fender Stratocaster: -Olympic white värjäyksellä - vintage -70' fat headstock + bullet truss rod -C-shape kaula+mahdolliset scallopoinnit koko otelaudan pituudelta -dunlopin flush mount hihnalukoilla -mikeiksi vintage fenderit tai duncanin SSL-4 quarter punderit -kolmikerroksinen pleksi white/black/white -vintage tremolo, talla asetettu kuitenkin ylös kitaran bodysta, jolloin vire pysyy paremmin ja mahdollistaa kammen vapaamman vemppaamisen. -kolmeasentoinen mikkivalitsin -säätiminä volume, tone1 ja tone2, joista tone2:n säätö vaikuttaisi tallamikin toneen keskimikin sijaan. (eli tone1=etumikille, tone2=takamikki) Kaikki säätimet mustia -kielisettinä ernie ballin regular slinky Eli tällainenhan se olisi se unelmien kitara. Tähän voisi sitten vielä hommata kitarasyntikan ohjaimen, eli tehdä hieman modernimman straton tuohon minun 62' strato re-issuen rinnalle. Tällainen tulee olemaan minun seuraava stratoni, tosin kaulan shapeksi käy myös perus 70¨luvun U-shape. Eli voisiko sanoa että toisin sanoen unelmiesi kitara on Ritchie Blackmore Stratocaster? |
biibob 05.06.2006 01:02:55 | |
---|
Eli voisiko sanoa että toisin sanoen unelmiesi kitara on Ritchie Blackmore Stratocaster? Käytännössä kyllä, mutta blackmore signaturessa en ole ollenkaan varma, kuinka nuo tone potikoiden vaikutukset menevät ja blackmore signaturessa on kaulan mallina oval-shape. Mutta kyllä, hyvin paljon tuossa minun unelmassani on samoja piirteitä ja senkin myönnän, että kyllähän se vaikutus sieltä blackmorelta on tullut. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Skebaristi 05.06.2006 15:55:25 | |
---|
Flaxwood rupesi tuossa yksi päivä kiinnostamaan. Niitä vain ei valitettavasti saa floikalla ainakaan toistaiseksi. :/ 24 nauhastakaan en ole ihan varma. "Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo." |