Aihe: Seymour Duncan
1
henrico
24.05.2006 21:58:11

SSJB-2B BLK onko kellään kokemuksia kyseisestä mikistä,miltä soundaa?
http://www.thomann.de/thoiw2_artikel-183548.html?partner_id=79570
Larmer
24.05.2006 22:03:31
On varmaan ihan hyvä
Hieman tanakka yksilö
Karlsson
24.05.2006 22:23:03
SSJB-2B BLK onko kellään kokemuksia kyseisestä mikistä,miltä soundaa?
http://www.thomann.de/thoiw2_artikel-183548.html?partner_id=79570

Jos ymmärsin Duncanin sivujen koodien perusteella, niin nuo ovat mallia "hot". Mulla on parissa bassossa kiinni ja tykkään kovin. Aika tumma, mutta rouheva soundi.
"I had to. I was drunk." -Vivian
henrico
24.05.2006 22:32:52

Jos ymmärsin Duncanin sivujen koodien perusteella, niin nuo ovat mallia "hot". Mulla on parissa bassossa kiinni ja tykkään kovin. Aika tumma, mutta rouheva soundi.

joo nämä ovat hotit
henrico
24.05.2006 22:42:57

Jeps, eivät välttämättä ole sopivimmat peukkumiehille, juurikin tuon tummuuden vuoksi mutta sormisoittoon oikein passelit.sormilla soittelua lähinnä harrastankin, vaik kyllä noilla jazarin vakio mikeillä koht hyvä läpsy soundi lähtee mutta eri basso sitte läpsyttelyihin.
henrico
24.05.2006 22:45:16

eli nuo vois olla hyvä vaihtoehto,mitenkä kirkkaus onko selkeät jos vähän reippaampaa vauhtia soittaa bassolla.
Karlsson
24.05.2006 22:48:15
eli nuo vois olla hyvä vaihtoehto,mitenkä kirkkaus onko selkeät jos vähän reippaampaa vauhtia soittaa bassolla.

On selkeät. Tummuus ei tässä tarkoita mutaisuutta.
"I had to. I was drunk." -Vivian
henrico
24.05.2006 22:53:47

On selkeät. Tummuus ei tässä tarkoita mutaisuutta.ok nuo sit tulee,kiitti tiedoista!
nro5
25.05.2006 11:16:38
Tää nyt ei liity Duncaniin mitenkään, mutta hottiin kylläkin. Ostin jokin aika sitten Dimarzion model J:t alkuperäisten fenderin mikkien tilalle. Korpesi se humina ja näillähän siitä päästiin. ModelJ:t ovat myös aika hotit ja leikkaavat bändisoitossa jotenkin selkeämmin läpi kuin vanhat 70-lukumikit. Epäröin aluksi noiden ostoa kun eivät ole alkuperäisten näköiset, mutta oikeastaan pidän niiden ulkonäöstä. Jee!
absqua
25.05.2006 11:22:52
Tää nyt ei liity Duncaniin mitenkään, mutta hottiin kylläkin. Ostin jokin aika sitten Dimarzion model J:t alkuperäisten fenderin mikkien tilalle. Korpesi se humina ja näillähän siitä päästiin. ModelJ:t ovat myös aika hotit ja leikkaavat bändisoitossa jotenkin selkeämmin läpi kuin vanhat 70-lukumikit. Epäröin aluksi noiden ostoa kun eivät ole alkuperäisten näköiset, mutta oikeastaan pidän niiden ulkonäöstä. Jee!

Myytkö mulle ne vanhat pois kuleksimasta? Maksan hyvän hinnan.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
nro5
25.05.2006 11:29:23
Myytkö mulle ne vanhat pois kuleksimasta? Maksan hyvän hinnan.

Ei kehtaa. Jos haluaisin joskus myydä jatsarin pois niin se on saatava alkuperäiseen kuntoon. Sorry...
absqua
25.05.2006 11:59:22
Ei kehtaa. Jos haluaisin joskus myydä jatsarin pois niin se on saatava alkuperäiseen kuntoon. Sorry...

ymmärrän hyvin!
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
varmatahtioy
25.05.2006 20:59:37

Nuohan näyttäis sopivan myös mun Westone Thunder 2.seen vuodelta -83. Jossain toisessa ketjussa vehjettä esittelin.

Kielet jo vaihdoin ja heti kuullosti vähemmän tuhnulta. Aattelin jos tohon mikit vaihtais ja korjais namikat niin että, nekin toimis kunnolla. Pitäs vain kytkis saada, että pääsis juottelemaan. Oon näistä mikkiasioista ulkona kuin däni sävellajista, joten ei oiken tiedä että mitähän ekaksi tekis. Tilaisko mikit ja alkais sitte säätämään. Vai koittaisko saada muut kytkennät ensin niin hyvin kohdalleen kun vain mahdollista ja sit vaihtaa mikit. Vai keskittyä kaljan juomiseen ja taiteen luomiseen.

On ollut jopa harkinnassa uuden basson hommaaminen eli Rock bass Streamerin. Mutta kun tuo kerpeleen halako tuntuu soivan paremmin kuin nuo nykyhärpättimet. Jopa aiemmin lueteltuine puutteineen.

-Löytyisko hyviä kytkiskiä perus bassoon jossa kaks mikkiä ja 3 namiskuukkelia joista yks volume? Niin ja se 3 asentoinen valintakytkin (talla/kaula/molemmat)

-Paljonko tuollaisen halon mikkeihin kannattas sijoittaa saadakseen irti sen mitä siitä voi saada. Missä suunnilleen tulee raja vastaan??

-Jos ette tule joukolla tänne pahoinpitelemään mua erilaisilla kidutusvälineillä niin. Jos työ olisitta niin hövelit, että viihtisittä käyä kuuntelemasa sen passon saundia www.mikseri.net/varmatahtioy ja jos kommenttia alkaa tulemaan kumartelen täällä yksinään niin syvään että veri menee päähän ja saavutan korkeamman tietoisuuden tilan???

Mää tunnustan että haluan mahdollisimman monen kuulevan tuotoksiani ja arvostelevan niitä. Mulla on sellanen perversio. Mutta, oikeesti kyllä kaipaan hjelppiä että pääsis eteenpäin tässä tekemisessä.
Jos menee perseelleen, menee komiasti perseelleen!
henrico
25.05.2006 23:22:43

mulla oli rockbass corvette classic,aika huonosti tehty,jopa hintaansa nähden kaulan ruuvit pyöri tyhjää ynms.mutta mikit ok!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)