saastara 19.05.2006 00:27:44 | |
---|
Pirskutan pirskutta.. Tuommoinen 27" Ibanez olisi kyllä sangen oiva peli.. Japanista, idän maailman syömmestä kuulin legendoja, että alkaisivat taas sarjavalmistamaan noita Rg-sarjan baritoneja (RG extreme-kö?).. Mites mahtaa jutun laita olla..? Täytyykö se minun sitten lähteä ihan ulkomailta keppiä noutamaan jos ei Mustajaska olekaan kuin nakutettu sormiini..? :( Lisää middleä. |
-K- 19.05.2006 00:47:58 | |
---|
Vähissä on vaihtoehdot tosiaan. Ei taida oikeen suoraan löytyä noilla specseillä, lisää rahaa säästöön ja customia kehiin. Ja muut perussetit... SC607B on ihan jees jos tykkää EMGstä ja hymiöstä otelaudasssa. Itseäni hirvitti hinta, mikkien korkea olemus ja yhdessä kokelemassani yksilössä hieno oksankohta kaulassa. Schecteristä jäi ihan kiva kuva, hinta jo lähempänä laatua kuin LTD:ssä, ei nyt silti käteen jäänyt. Kommenttejani kannattaa toki tarkastella ibanezrules suodattimen läpi... nimimerkillä elämäntehtäväni on haalia kokoelma 27" iboja suomesta pois. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Reddie 19.05.2006 03:24:11 | |
---|
|
nakedzen 19.05.2006 08:24:18 (muokattu 19.05.2006 08:31:29) | |
---|
Mihinkäs unohtui arvonlisävero? Sen jälkeen hinta onkin jotain 1200 euroa. Itse kun tilasin kepin jenkkilästä niin hinnaksi tuli postien, alvien ja tullien jälkeen n. 1.11Xhinta $. (Euron kurssi oli silloin jotain 1.2) Mutta jos joku tuommoisen Blackjackin seiskan omaava tai testinyt voisi kertoa enemmän..? Onhan ne melko tummia, mutta tuo JB tasoittaa soundia. Kuuntele nuo klipit mitkä mulla on allekirjoituksessa, ne on kaikki soitettu sillä, kai nekin jotain kuvaa antavat. Jaa niin, hintaa kepille tuli music123:sta yht. 665€. Toimitus kesti 2 vko. |
saastara 19.05.2006 10:57:45 (muokattu 19.05.2006 11:09:08) | |
---|
Rapsakkaa oli kyllä meininki.. Täytyypä tästä eksyä jonnekin testaamaan jossakin välissä. Lähinnä juuri tuo mahonki ja paksu kaula epäilyttävät. Täytyy kahtella.. Mutta noista Rg-extremeistä.. Ovat varmaankin sen verta uusi juttu, että kukaan M.nettilläinen ei ole kerennyt itselleen moista hankkimaan rapakon takaa..? Suoraan Japaniasta sokkona tilaaminen on toki vaihtoehto mutta vähän sitä ajatusta karsastan. Lähinnä vero- ja tullisotkujen takia (1.35x hinta), eikä viitsisi ostaa sokkona tonnin kitaraa.. :( Olisikohan kenelläkään tietoa, olisivatko nuo extremet koskaan saapumassa tänne pohjoisen takapajulaan..? Tai edes Eurooppaan saakka..? Lisää middleä. |
Ze Kink 19.05.2006 13:25:09 (muokattu 19.05.2006 13:25:39) | |
---|
Olisikohan kenelläkään tietoa, olisivatko nuo extremet koskaan saapumassa tänne pohjoisen takapajulaan..? Tai edes Eurooppaan saakka..? Ei noista japsimarkkinoiden malleista oikein tiedä, saattaa olla että tulevat, saattaa olla etteivät tule. Noita Xl-sarjan seiskoja kyllä näkyy torilla silloin tällöin ihan passeliin hintaan, kannattaa varmaan pistää ilmo torille. Myös nuo Schecterit on ihan mukavia, en tosin tuota kehuttua Blackjackia ole testannut, vaan jotain mattapintaista Emg Hz-mikeillä varustettua vähän halvempaa skebaa, ja se oli kyllä ihan kiva. Itseäni ei näin paksumpaan kaulaan tottuneena kaulan paksuus haitannut, mutta kaula tuntui vähän erikoisen leveältä. Seitsemäs kieli tuntui jotenkin ylimääräiseltä, kun taas esim. Ibanezin kapeammalla satulalla varustetussa RG 1527:ssa siihen tottui heti, ja soitto onnistui normaalisti. Schecterillä tuntui eksyvän väärille kielille silloin tällöin. Mutta kyllä siihenkin varmasti tottuu, suosittelen kyllä testaamista. Paria 6-kielistä Schecteriä olen myös testannut, ja kaikki on kyllä olleet hyviä. Raoul Björkenheimillähän on myös Schecterin 7-kielinen, eli taittuu niillä kai muukin kuin hevanderi :) "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
saastara 19.05.2006 14:48:43 (muokattu 19.05.2006 15:18:10) | |
---|
Raoul Björkenheimillähän on myös Schecterin 7-kielinen, eli taittuu niillä kai muukin kuin hevanderi :) Pöh.. Raoulhan on sielultaan ihan hevari.. :) Ps. Menee hieman aiheen ohi.. Kyseessä kun on 6-kielinen kepakko (ja kalliskin vielä on), mutta onkos kenellääkään noista Fenkun Sub soniceista kokemuksia? http://www.music123.com/search/?src=fender+sub+sonic Middlekästä spänksiä luulisi löytyvän enemmänkin kuin tarpeeksi.. :) Lisää middleä. |
Ze Kink 24.05.2006 19:51:55 (muokattu 24.05.2006 21:22:17) | |
---|
Mites, oletko muuten Rania harkinnut? Ite en oikein mitään niistä tiedä, mutta kovasti kehuvat. Ja ainakin saisi juuri sellaisen kuin haluaa. E: Pistin muuten justiin huvin vuoksi custom 27" skaalaisen 7-kielisen hintakyselyn menemään. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Mites, oletko muuten Rania harkinnut? Ite en oikein mitään niistä tiedä, mutta kovasti kehuvat. Ja ainakin saisi juuri sellaisen kuin haluaa. E: Pistin muuten justiin huvin vuoksi custom 27" skaalaisen 7-kielisen hintakyselyn menemään. Onhan tuo toki mielessä käynyt.. Mutta sangen hintavaksihan tuo tulee väkisinkin. Onhan siinä toki se hyvä puoli, että tuleepahan juuri halutunlainen keppi, ilman kompromisseja. Ehkä voisin hankkia perusseiskan pahinta GASia helpottamaan ja sitten aikanaan ostaa itselleni sen täydellisen kitaran.. ? Lisää middleä. |
Ze Kink 24.05.2006 21:33:13 | |
---|
Heheh, hinta-arvio 2440e. Ehkä joskus "vähän" möyhemmin sitten. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Spike 24.05.2006 22:39:29 | |
---|
Eikös se yks stephen carpenterin seiskakielinen ole baritoni? Musta versio on muistaakseni vaahteraa ja natural mahonkia. mikit on Emg:t. Se kaula on aika tukki, vaatii totuttelua jos vaihtaa suoraan 6-kielisestä carpenteriin. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Ricce 25.05.2006 00:36:59 | |
---|
Mä olen pari viikkoa ollut C7:n onnellinen omistaja eikä ole kyllä valittamista. Potikat on uutudenjäykköjä mutta tonehan on aivan turha kapistus muutenkin :) SD:n mikit oli oikein positiivinen yllätys. Mulle ensimmäinen kitara pitkähköllä skaalalla, mutta kyllä ne nakit venyy ja venyy... Soittelen PodXTL:n kautta ja jostain nappasin hemmetin hyvän PowerBall-soundin, mut seiska sotkee jotenkin, eli vaikuttais olevan epävireessä vaikka mittari sanoo muuta... Mutta tämä ei liity aiheeseen, koska podin ongelma(?) Mene kauppaan ja osta C7, varaudu että joudut ehkä odottelemaan mutta et kadu :) |
saastara 25.05.2006 18:31:11 | |
---|
Heheh, hinta-arvio 2440e. Ehkä joskus "vähän" möyhemmin sitten. Jösses.. Mitä kaikkea sinä siihen tungit!? Eihän nyt skaala ja 7. kieli voi 1k€ hintaa nostaa peruscustomeista!! Vai voiko..? Lisää middleä. |
Ze Kink 25.05.2006 18:39:14 (muokattu 25.05.2006 18:40:29) | |
---|
Jösses.. Mitä kaikkea sinä siihen tungit!? Eihän nyt skaala ja 7. kieli voi 1k€ hintaa nostaa peruscustomeista!! Vai voiko..? Ran-ketjusta löytyy speksilista, tosin joitain juttuja muuttelin vielä sen jälkeen. Pistin eilen myös toisen kyselyn menemään, että näkisin vähän että mikä sitä hintaa niin tuo. E: Itseasiassa laitoin toiseen ketjuun sen lopullisen versionkin: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5248245 "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Räbbänä 25.05.2006 18:48:15 | |
---|
Ran-ketjusta löytyy speksilista, tosin joitain juttuja muuttelin vielä sen jälkeen. Pistin eilen myös toisen kyselyn menemään, että näkisin vähän että mikä sitä hintaa niin tuo. E: Itseasiassa laitoin toiseen ketjuun sen lopullisen versionkin: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=5248245 Voiko tuon hintakyselyn tehdä myös siellä sivuilla vai pittääkö laittaa sähköpostilla? Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Ze Kink 25.05.2006 20:18:45 | |
---|
Voiko tuon hintakyselyn tehdä myös siellä sivuilla vai pittääkö laittaa sähköpostilla? Sivuilla tein. Täytin vain custom quoten ja painon Get a quote. Vastauksen saapumiseen meni n.10min. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
saastara 25.05.2006 21:56:55 | |
---|
Tuota Schecterin Mustaajaakkoa olen nyt alkanut pohtimaan melko hyvänä vaihtoehtona. Pitäisi yrittää joku päivä tuonne Soundatalle eksyä, jospa sieltä ihan käytännön kokemuksia hankkia voisin.. Ran kun on, ainakin näillä näkymin sangen mahdoton ajatus budjetin puolesta. Käytettynä näkyy noita Iban (ei-baritoni) seiskoja löytyvän oikein kivasti. Pelottaa vain tuo kaulan lyhyys, noissa halpisseiskoissa mitä olen soitellut (esim. RG 7321) kun oli tuo 7. H-kieli aivan täyttä spagettia. Miten mahtaa noiden kalliimpien kanssa olla..? Skaalahan noissa on sama joten ongelma ei varmaankaan mitenkään maagísesti katoa hinnan myötä? Lisää middleä. |
Werde 25.05.2006 22:30:34 | |
---|
Skaalahan noissa on sama joten ongelma ei varmaankaan mitenkään maagísesti katoa hinnan myötä? 070-paksuinen kieli toimii hyvin vielä A:han viritettynä, B:nä se on tietty sitäkin jäykempi. Noissa on tehdaskielenä usein joku naurettava 056, joka on todella spagettia B-ssä. "My Lifestyle Determines My Deathstyle" |
saastara 27.05.2006 11:46:32 | |
---|
Erittäin riisuttu baritoniseiskani maksoi Ranilla 1280€.. Ei kovin paha. Ehkä ei kuitenkaan ihan vielä. :) Täytyy noita käytettyjä perusseiskoja vielä katella kaiketi. Lisää middleä. |
tommijk 27.05.2006 13:19:52 | |
---|
070-paksuinen kieli toimii hyvin vielä A:han viritettynä, B:nä se on tietty sitäkin jäykempi. Noissa on tehdaskielenä usein joku naurettava 056, joka on todella spagettia B-ssä. Mä oon viime aikoina käyttänyt 10-52 settiä jossa 64 B:nä. Toimii schecterissä loistavasti. Yhden sävelaskeleen tiputettunakin pelaa vielä suht hyvin pöö.. |