Proge 24.05.2006 17:06:14 | |
---|
Joo eli Cd onista saa toisen version hintaan 16.95 ja toisen 13.95. Mitä eroa näillä nyt on? Siis joo katsoin esittelyt ja toisessa oli muutama biisi enemmän mutta muuta? |
Mikko_L 24.05.2006 18:01:10 | |
---|
Arvostellaan nyt kuitenkin kyseistä lättyä. Kenen muun mielestä yleisön mukana'laulu' on miksattu ihan liian kovalle ja pilaa muuten ok levyn? R30 on paljon parempi kun ääni ei mene mössöksi (otettu suoraan pöydästä?). Sitäpaitsi siinä sai mukana Alex- ja Geddy-plektrat, äijää. (Kuuntelen just nyt A Show of Handsia, erittäin hyvät soundit tässäkin ja jostain syystä Geddyn ääni toimii samoissa biiseissä hiukka paremmin =) Ikä alkaa painaa...) -Mikko |
Proge 24.05.2006 18:14:13 (muokattu 24.05.2006 18:15:39) | |
---|
Arvostellaan nyt kuitenkin kyseistä lättyä. Kenen muun mielestä yleisön mukana'laulu' on miksattu ihan liian kovalle ja pilaa muuten ok levyn? R30 on paljon parempi kun ääni ei mene mössöksi (otettu suoraan pöydästä?). Sitäpaitsi siinä sai mukana Alex- ja Geddy-plektrat, äijää. (Kuuntelen just nyt A Show of Handsia, erittäin hyvät soundit tässäkin ja jostain syystä Geddyn ääni toimii samoissa biiseissä hiukka paremmin =) Ikä alkaa painaa...) -Mikko No mua taasen kiinnostaa enemmän toi Live in Rio koska siinä näyttää olevan paremmat biisit, sen saa halvemmalla, ja R30 soitetaan liikaa covereita. Live in Riossa on myös enemmän biisejä mukana. Mutta jos tiedätte vastauksen aiemmin esittämääni kysymykseen Live in Riosta niin olen kiitollinen. |
No mua taasen kiinnostaa enemmän toi Live in Rio koska siinä näyttää olevan paremmat biisit, sen saa halvemmalla, ja R30 soitetaan liikaa covereita. Live in Riossa on myös enemmän biisejä mukana. Mutta jos tiedätte vastauksen aiemmin esittämääni kysymykseen Live in Riosta niin olen kiitollinen. Liikaa covereita????? Rio pätkää en ole nähnyt, mutta paha on R30 DVD;tä ylittää Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Fortune 24.05.2006 23:58:24 | |
---|
Joo eli Cd onista saa toisen version hintaan 16.95 ja toisen 13.95. Mitä eroa näillä nyt on? Siis joo katsoin esittelyt ja toisessa oli muutama biisi enemmän mutta muuta? Katsoin Cdonin sivuilta noita ja näyttäisi siltä, että halvemmasta puuttuu se toinen dvd. Tuntuu kummalta, sillä käsittääkseni tuosta ei ole kuin tuo tupla-dvd -versio, mutta kaipa siitä sitten on tuollainenkin versio, jossa ei ole tuota kakkoslevyä, jolla on ekstroja ja dokkari. Suosittelen sitä kalliimpaa, se dokkari on hyvä ja ekstrapätkät hauskoja. R30 on erilainen, mutta pirun hyvä sekin. Osta molemmat, Rushin kanssa ei metsään mene :) Look behind you, a three-necked guitar! |
Jarkko G. 25.05.2006 00:45:23 | |
---|
Katsoin Cdonin sivuilta noita ja näyttäisi siltä, että halvemmasta puuttuu se toinen dvd. Tuntuu kummalta, sillä käsittääkseni tuosta ei ole kuin tuo tupla-dvd -versio, mutta kaipa siitä sitten on tuollainenkin versio, jossa ei ole tuota kakkoslevyä, jolla on ekstroja ja dokkari. Suosittelen sitä kalliimpaa, se dokkari on hyvä ja ekstrapätkät hauskoja. R30 on erilainen, mutta pirun hyvä sekin. Osta molemmat, Rushin kanssa ei metsään mene :) Anttilassa myydään budget hintaista 1-levyn versiota myös. Itse kuitenkin ostin Free Record Shopista 14.99 eurolla sen 2levyn julkaisun. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
PekkaM 05.06.2006 08:21:26 (muokattu 05.06.2006 09:54:42) | |
---|
Parin autokuuntelun jälkeen muodostunut jo vähän mielipidettä. Mielestäni Rush in Rio DVD:llä on paremmat kappaleet ja jos vain musiikki kiinnostaa, on Show of Hands selvästi paremman kuuloinen (eikä senkään setissä ole valittamista). edit: Siis R30:een vertasin. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Mechanizm 05.06.2006 09:53:57 | |
---|
Arvostellaan nyt kuitenkin kyseistä lättyä. Kenen muun mielestä yleisön mukana'laulu' on miksattu ihan liian kovalle ja pilaa muuten ok levyn? Minun mielestä ainakin ja se häiritsee todella. Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Mr T 05.06.2006 23:01:02 | |
---|
Arvostellaan nyt kuitenkin kyseistä lättyä. Kenen muun mielestä yleisön mukana'laulu' on miksattu ihan liian kovalle ja pilaa muuten ok levyn? En nyt tiedä pilaako yleisön elämöinti varsinaisesti tätä taltiointia, mutta olisihan sen minun mielestäni voinut pykälän hiljaisemmalle miksata. 'I hate your music and you hair is too long
But I'll sign you up because I'd hate to be wrong' |
jra 06.06.2006 01:51:37 (muokattu 06.06.2006 01:53:42) | |
---|
En nyt tiedä pilaako yleisön elämöinti varsinaisesti tätä taltiointia, mutta olisihan sen minun mielestäni voinut pykälän hiljaisemmalle miksata. Itsellä yleisön möykkää pahemmin haittaavat Live in Rio:lla räikeät, sekavat ja kolhot soundit (varsinkin kitara, ehkä myös rummut). Tuntuu että sama vika on stereona ja 5.1. Yleensä tulee kuunneltua muutama kappale ja sitten korvat alkavat väsymään, sama kuunteleeko pienellä vai kovemmalla tai kaiuttimilla/kuulokkeilla. Monella forumilla on oltu sitä mieltä että ko. DVD on yksi pahiten masterointivaiheessa pilattuja. Kaikki ääniongelmat tuskin menee niiden konserttiin liittyvien teknisten ongelmien piikkiin. Eikös se viimeisin studiolevykin (VT?) ollut aika tappiin lytätty? R30 en ole uskaltanut ostaa, jos sekin jäisi yhtä vähälle katselulle&kuuntelulle. Vähäisen kuuntelun perusteella itse Rio:n keikassa ei sen sijaan ole juurikaan valittamista. |
Progressor 06.06.2006 09:16:35 | |
---|
Monella forumilla on oltu sitä mieltä että ko. DVD on yksi pahiten masterointivaiheessa pilattuja. Kaikki ääniongelmat tuskin menee niiden konserttiin liittyvien teknisten ongelmien piikkiin. Eikös se viimeisin studiolevykin (VT?) ollut aika tappiin lytätty? Kyllä vain. Dynamiikka on sillä levyllä tapettu aika tehokkaasti. Biisien puolesta Vapor Trails on kyllä hyvä levy, mutta huono masterointi (tai mikä tuotantovaihe nyt sitten onkaan perimmäinen syy) tekee sen kuuntelusta aika rasittavaa. Feedback-EP:llä kompressointi ei ole aivan niin häiritsevää, joten ehkä seuraavan levyn suhteen on vielä toivoa. Myös R30 kuulostaa minusta ihan hyvältä. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Mechanizm 06.06.2006 15:27:09 | |
---|
Kyllä vain. Dynamiikka on sillä levyllä tapettu aika tehokkaasti. Biisien puolesta Vapor Trails on kyllä hyvä levy, mutta huono masterointi (tai mikä tuotantovaihe nyt sitten onkaan perimmäinen syy) tekee sen kuuntelusta aika rasittavaa. Eikös noita vanhoja remasteroitujakin tuppaa vaivaamaan sama vika? Itse en omista yhtään remasteroitua, joten ei ole kokemusta, mutta näin muistan lukeneeni. Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone |
Progressor 06.06.2006 15:41:19 | |
---|
Eikös noita vanhoja remasteroitujakin tuppaa vaivaamaan sama vika? Itse en omista yhtään remasteroitua, joten ei ole kokemusta, mutta näin muistan lukeneeni. Jaa... ei niissä minusta ole mitään vikaa. Minä taas en ole kuullut alkuperäisiä masterointeja, joten en osaa vertailla. Olen kylläkin saanut sen käsityksen, että noita remastereita pidetään yleisesti parempina. Tosin mitä uudemmasta levystä on kysymys, niin sitä pienempiä erot ovat. Aivan uusimmista remastereista en Prestoa lukuunottamatta tiedä mitään. Kaveri kylläkin arvuutteli joskus, että Counterparts-remaster olisi ehkä mennyt huonompaan suuntaan. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
stragowa 12.06.2006 19:23:34 | |
---|
Rush in riosta on myös kaksi erilaista pakkausta. Eli 'paksu' ja 'ohut'. Mulla on itellä se ohuempi paketti ja kaverilla se isompi. Käytännössä muuten samat, paitsi että paketista puuttuu yks sivu, jossa jatkuu kuva yleisöstä. Pahoittelut hatarasta selityksestä, toivottavasti joku ymmärtää edes hitusen. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
Proge 13.06.2006 16:51:45 | |
---|
Rush in riosta on myös kaksi erilaista pakkausta. Eli 'paksu' ja 'ohut'. Mulla on itellä se ohuempi paketti ja kaverilla se isompi. Käytännössä muuten samat, paitsi että paketista puuttuu yks sivu, jossa jatkuu kuva yleisöstä. Pahoittelut hatarasta selityksestä, toivottavasti joku ymmärtää edes hitusen. Toki ymmärtää eihän tuossa vikaa ollut. |
PekkaM 14.07.2006 10:32:38 | |
---|
Tuli hommattua tuo Rush Replay X3 kun A Show of Hands on ensikosketukseni Rushiin ja edelleen suosikki livealbumini. Nyt vaan vähän sadetta kehiin, kun olen niin huono muutenkin saamaan DVD:n katselua aikaiseksi ;) Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
kingdom 14.07.2006 20:04:42 | |
---|
Miten tuo on noin saatanan halpa? Maksoin 3CD-versiostani 30 euroa... Pitää kai se tuo tilata sitten kun noin halvalla saa. |