fridgebuzz 24.05.2006 13:54:17 | |
---|
Toimiiko Bossin tuotteissa (RC20XL ja PS-3) muiden valmistajien kontrollipedaalit? Etsin tuohon Loopstationiin tuollaista momentary type -poljinta tai kahta ja Pitchshifter/Delayhin ekspressiopedaalia. Millaisissa hinnoissa nämä uutena liikkuvat? |
McNulty 24.05.2006 13:56:33 | |
---|
FS-5U korviketta on ainakin saanut Bespecolta. Halpa muovirasia, ei mikään maailman kestävin laite. Samoin Behringerillä taitaa olla jotain vastaavia... hehän nyt kopioivat Bossin kamat jo muiltakin osin :) Noista exp.speduista en tiedä... joskus omistin Bespecon EXP-spedun jota käytin Boss ME-8 multifx-lankun kanssa. Toimi kunnes laukesi... Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
fridgebuzz 24.05.2006 13:58:53 | |
---|
No joo, Bespecoista on niin huonot kokemukset, ettei ehkä sellaista.. Pitää katsastaa nuo Behringerit.. |
McNulty 24.05.2006 14:00:31 | |
---|
No joo, Bespecoista on niin huonot kokemukset, ettei ehkä sellaista.. Pitää katsastaa nuo Behringerit.. Juu, minulla on jossain varmaan 5 bespecon letkua, pari poljinta (volume ja tuo exp) sekä yksi latch-kytkin... kaikki paskana :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Bossilla on myös tuplamallinen pedaali jonka molemmat kytkimet voi erikseen konfiguroida toimimaan joko FS-5U- tai FS-5L -kytkiminä. Öö... FS-6 Dual Foot Switch. Hinta on näyttänyt olleen 45e (tussilla paketin päätyyn sutaistuna). Eivät nuo siis kauhean kalliita ole. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
ReBeat 24.05.2006 17:49:45 | |
---|
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |