Aihe: Vaihtoehtoja Bossin FS-5U- ja EV-5- kontrollipedaaleille
1
fridgebuzz
24.05.2006 13:54:17

Toimiiko Bossin tuotteissa (RC20XL ja PS-3) muiden valmistajien kontrollipedaalit? Etsin tuohon Loopstationiin tuollaista momentary type -poljinta tai kahta ja Pitchshifter/Delayhin ekspressiopedaalia. Millaisissa hinnoissa nämä uutena liikkuvat?
McNulty
24.05.2006 13:56:33
FS-5U korviketta on ainakin saanut Bespecolta. Halpa muovirasia, ei mikään maailman kestävin laite. Samoin Behringerillä taitaa olla jotain vastaavia... hehän nyt kopioivat Bossin kamat jo muiltakin osin :)

Noista exp.speduista en tiedä... joskus omistin Bespecon EXP-spedun jota käytin Boss ME-8 multifx-lankun kanssa. Toimi kunnes laukesi...
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
fridgebuzz
24.05.2006 13:58:53

No joo, Bespecoista on niin huonot kokemukset, ettei ehkä sellaista.. Pitää katsastaa nuo Behringerit..
McNulty
24.05.2006 14:00:31
No joo, Bespecoista on niin huonot kokemukset, ettei ehkä sellaista.. Pitää katsastaa nuo Behringerit..

Juu, minulla on jossain varmaan 5 bespecon letkua, pari poljinta (volume ja tuo exp) sekä yksi latch-kytkin... kaikki paskana :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
ReBeat
24.05.2006 17:49:45

http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … amp;iwid=3&SUCHBEGRIFF=leadfoot

Onks Bespeco sama kuin Lead Foot? Muistelisin, että joku sanoi käyttäneensä Lead Footin expressionpedaalia onnistuneesti ainakin G-Majorin kanssa. LFS-1 lienee "latch", LFD-1 lienee "momentary" ja LFX-1 toimisi ehkä expressionpedaalina.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)