Aihe: BC Rich Warlock
1
NYdoll
01.10.2003 23:46:19

kertokaa kyseisen soittimen ominaisuuksista te, jotka tiedätte. Olen pitkään miettinyt kuinka kyseinen soitin soveltuu muun kuin metallimusiikin soittoon. Periaatteessa se ei edes näytä niin rumalta kuin miltä ennen..
Akana
02.10.2003 10:04:56
hyvä kaula (ehkä vähän leveä) hyvin säädettävissä. kohtalaiset mikit... ehkä vähän raskas miinuksena
Jackson Js-20 VOX CA15 Boss OD-2
Robert Trujillo
02.10.2003 12:13:48
osta toi BCRichin Beast...
se on suunnilleen sama asia kuin tuo Warlock...
ja omasta mielestäni se on heanompikin kuin Warlock...
mutta itse voit tietenkin olla erimieltä, vai kui...???...
Suosittelen tsekkaamaan omankuvan...
L.Ruoska
02.10.2003 15:59:47

Beasti on kyllä siistimpi joo kun toi Warlocki. Ite jammailin kaveribändin Warlock-bassolla kerran niiden kanssa kun oltiin keikkailemassa...ei se tatsi ollu kyllä ihan mun makuun. Joku ESP-20X olis varmaan ihan yhtä tylyn näkönen ja parempi soittaa.
Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua!
Dave
02.10.2003 16:17:50
kertokaa kyseisen soittimen ominaisuuksista te, jotka tiedätte. Olen pitkään miettinyt kuinka kyseinen soitin soveltuu muun kuin metallimusiikin soittoon. Periaatteessa se ei edes näytä niin rumalta kuin miltä ennen..

Tottakai se soveltuu vaikka humpan soittoon, mutta kehtaako sellaisen kanssa mennä humppakeikalle? Miksei.
Super-Jari
04.10.2003 11:53:28
Beasti on kyllä siistimpi joo kun toi Warlocki. Ite jammailin kaveribändin Warlock-bassolla kerran niiden kanssa kun oltiin keikkailemassa...ei se tatsi ollu kyllä ihan mun makuun. Joku ESP-20X olis varmaan ihan yhtä tylyn näkönen ja parempi soittaa.

BLASPHEMY!!!
Politiikkaa ja musiikkia ei pitäisi sotkea, ellei sitten tee poliittista musiikkia (?)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)