NYdoll 01.10.2003 23:46:19 | |
---|
kertokaa kyseisen soittimen ominaisuuksista te, jotka tiedätte. Olen pitkään miettinyt kuinka kyseinen soitin soveltuu muun kuin metallimusiikin soittoon. Periaatteessa se ei edes näytä niin rumalta kuin miltä ennen.. |
Akana 02.10.2003 10:04:56 | |
---|
hyvä kaula (ehkä vähän leveä) hyvin säädettävissä. kohtalaiset mikit... ehkä vähän raskas miinuksena Jackson Js-20 VOX CA15 Boss OD-2 |
Robert Trujillo 02.10.2003 12:13:48 | |
---|
osta toi BCRichin Beast... se on suunnilleen sama asia kuin tuo Warlock... ja omasta mielestäni se on heanompikin kuin Warlock... mutta itse voit tietenkin olla erimieltä, vai kui...???... Suosittelen tsekkaamaan omankuvan... |
L.Ruoska 02.10.2003 15:59:47 | |
---|
Beasti on kyllä siistimpi joo kun toi Warlocki. Ite jammailin kaveribändin Warlock-bassolla kerran niiden kanssa kun oltiin keikkailemassa...ei se tatsi ollu kyllä ihan mun makuun. Joku ESP-20X olis varmaan ihan yhtä tylyn näkönen ja parempi soittaa. Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua! |
Dave 02.10.2003 16:17:50 | |
---|
kertokaa kyseisen soittimen ominaisuuksista te, jotka tiedätte. Olen pitkään miettinyt kuinka kyseinen soitin soveltuu muun kuin metallimusiikin soittoon. Periaatteessa se ei edes näytä niin rumalta kuin miltä ennen.. Tottakai se soveltuu vaikka humpan soittoon, mutta kehtaako sellaisen kanssa mennä humppakeikalle? Miksei. |
Beasti on kyllä siistimpi joo kun toi Warlocki. Ite jammailin kaveribändin Warlock-bassolla kerran niiden kanssa kun oltiin keikkailemassa...ei se tatsi ollu kyllä ihan mun makuun. Joku ESP-20X olis varmaan ihan yhtä tylyn näkönen ja parempi soittaa. Joo olen antanut kertoa itselleni että B.C.Richin Warlock basson hinta-laatu-suhde ei ole oikeen kohillaan. Eli ei hintaan nähden tarpeeksi hyvä. ESP:n F-205 on kyllä tarpeeksi tylyn näköinen ja on kyllä laadukas. Itse juuri F-205:n ostaneena voin sanoa että hinta-laatu-suhde on kohillaan. Helvetin hyvä soitettava ja soundi ainakin hevin soittossa kohillaan. Eikä maksa ainakaan Thomannilla paljoa. |
Super-Jari 04.10.2003 11:53:28 | |
---|
Beasti on kyllä siistimpi joo kun toi Warlocki. Ite jammailin kaveribändin Warlock-bassolla kerran niiden kanssa kun oltiin keikkailemassa...ei se tatsi ollu kyllä ihan mun makuun. Joku ESP-20X olis varmaan ihan yhtä tylyn näkönen ja parempi soittaa. BLASPHEMY!!! Politiikkaa ja musiikkia ei pitäisi sotkea, ellei sitten tee poliittista musiikkia (?) |