Aihe: Kuinka pitkään soitit..
1 2
lapio
30.09.2003 09:22:20

Olinkohan puolisen vuotta soitellut akustisella kitaralla, kun rupesin koulussa soittelemaan musaluokassa väilitunneilla kaverien kanssa. Siitä pantiin sitten bändi pystyyn.
Jokkeri
30.09.2003 10:24:46

Kyllä mulla kitara oli ollut jo vuoden päivät ennen bändin perustamista, mutta kyllä se soittaminen opittiin vasta bändin kanssa.
funkylord
30.09.2003 11:19:26

oikeaan bändiin liityin 5-vuoden soiton jälkeen.
Orkesterissa oon kyllä soittanu 1-vuoden soiton jälkeen
PORKKANA!
Lonesome
30.09.2003 13:13:14
Siis kitarahan oli ollut varmaan about pari vuotta, mutta oikeastaan soiton opettelu alkoi vasta, kun bändi perustettiin. Mun piti ensin olla laulaja ja kun se varsinainen kitaristi ei sen kummemmin osannut soittaa, niin yhdessä rämmittiin metsässä. Paradoksaalista on se, että oli jopa keikkoja, vaikka ei osattu mitään. Siis en minä ainakaan. No, silloinen rumpali olikin aktiivista sorttia ja osoittautunut myöhemminkin markkinointihenkiseksi yrittäjänä toimiessaan...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
poppamies
30.09.2003 13:28:25

Paradoksaalista on se, että oli jopa keikkoja, vaikka ei osattu mitään....

No tuo on hyvä merkki. Kuulin tässä kerran kun Noel Redding kertoi että hekään (Jimi hendrix, Noel Redding ja Mitch Mitchell) ei osannut kun muutaman kappaleen kun lähtivät euroopan kiertueelle. Näi se pitää tehdä.
"G-strings are for strippers"
Cutter
30.09.2003 13:34:33
Oon soitellu erilaisia soittimia lapsesta saakka. Kitaran soiton aloitin kolmisen vuotta sitten ja viime keväänä saatiin bändi kavereiden kanssa kasaan.
Nakit ja Muusi!
baron
02.10.2003 10:28:44

Eka keikka:

Olin saanut keikan myydyksi, mutta ei ollut bändiä.

Aloin kysellä, tunteeko kukaan kavereita, jotka omistavat soittimen.

Tapasimme ensi kerran keikalla, esittelin kaverit toisilleen ja sitten aloitettiin.
Dave
02.10.2003 16:08:14
No tuo on hyvä merkki. Kuulin tässä kerran kun Noel Redding kertoi että hekään (Jimi hendrix, Noel Redding ja Mitch Mitchell) ei osannut kun muutaman kappaleen kun lähtivät euroopan kiertueelle. Näi se pitää tehdä.

Oman kappaleen. Kyllä ne biisejä osasi soittaa, mutta suurin osa oli covereita. Kolme omaa biisiä niillä oli: Purple Haze, Foxy Lady ja Hey Joe. Loppu onkin historiaa...
meiju
02.10.2003 19:44:55
Soitin kitaraa noin vähän päälle kaks vuotta ja sitten mua pyydettiin bändiin.
Definhel
02.10.2003 20:31:17
Jaa no määhän olin soitellot kaikenlaaista siinä lapsuudessain...

Basson soiton aloitin kun bändiin liityin ja kahden viikon päästä soittimenkin hommasin.
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
JartZA
02.10.2003 21:35:48
Oman kappaleen. Kyllä ne biisejä osasi soittaa, mutta suurin osa oli covereita. Kolme omaa biisiä niillä oli: Purple Haze, Foxy Lady ja Hey Joe. Loppu onkin historiaa...

Voi jumaliste. Eikö... se... koskaan... väsy...?
Kalakukkoo ja Classic-colaa, siinä sitä jotain on.
Miekkonen
02.10.2003 21:55:35
Varmaan kuukauen tai kaks olin soittanu.
Dr. Love
03.10.2003 11:06:32
jaa noh...
bassoa kerkesin soittaa kai 2 kuukautta ennen bändiä.
kitaraa oli tullut soitettua 7 päivän ajan ennen bändiä.
rock!
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)