![]() 06.08.2003 19:23:29 | |
---|---|
Oon tos soittimessa pyöritellyt uutta Misfits:in levyä.Pakko kyl myöntää että on toiminut aika loistavasti tää coveri paketti.Pikkuisen pelotti kun kuulin aikoinaan että tälläinen levy on tulossa.Mut kyl nää klassikot kuulostaa hauskoilta Misfits-tyylillä vedettynä.Michael Gravesin lähtö laulajan paikalta oli harmillinen homma.Jätkähän oli kuitenkin hieno paikkaaja Glenille.Jerry Only klaaraa homman kuitenkin yllättävänkin hyvin laulu puolella.Mä uskaltaisin suositella tätä kaikille vanhoille Misfits-faneille.Tuskinpa Project 1950 mitään älytöntä pettymystä tulee tuottamaan.Kertokaas mielipiteitä kun saatte levyn soittimeen pyörimään.Ainakin ekassa painoksessa on muuten mukana bonus-dvd. | |
![]() 06.08.2003 22:11:45 (muokattu 11.09.2004 15:06:34) | |
Mullon kans tele. | |
![]() 07.08.2003 12:44:17 | |
Ohhoh, enpä tiennytkään mitään tuosta levystä! Tällasta kertoilee misfits.com ja mielenkiinto senkun kasvaa!! "All tracks feature Misfits founding member Jerry Only heading the attack on Bass and lead vocals with Marky Ramone of The Ramones adding his world famous flair on drums and percussion that landed him the honor of induction into the Rock and Roll Hall of Fame and Dez Cadena of Black Flag using various guitars adding just the right sound to fit each song." Joku kakara: misfits ilman glenniä=paskaa jota ei kuuntele kukaan. Haista. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain | |
![]() 07.08.2003 12:58:19 | |
with Marky Ramone of The Ramones Toipa levy menee näköjään hankintaan sitten. Mistä ootte ostanut, onko ollut DVD mukana? PS. Misfits ilman Danzigia ei mun mielestäni oo ihan paskaa; ehkei mitään korvaamatonta, ja eri juttu se on kuin vanhat toki, mutta kohtuukivoja biisejä löytyy kyllä. Ja haudanryöstäminenhän sopii Misfitsin imagoon... ;-) | |
![]() 07.08.2003 17:31:30 | |
Toipa levy menee näköjään hankintaan sitten. Mistä ootte ostanut, onko ollut DVD mukana? No mä ostin ton uuden Project 1950 cd:n Hyvinkään Isabel-levykaupasta.Dvd oli messissä tossa painoksessa ainakin. Tottahan toki Misfits toimii kybällä ilman Gleniäkin.Ei kukaan loppujen lopuksi ole korvaamaton.Eikä mun mielestä vanhaa ja uutta Misfitsiä kannata hirveästi vertailla.Kummassakin kun on kuitenkin potkua.Michael Graves oli aivan loistava esiintyjä.Jokainen ketä näki Misfits:in Lepakossa vuonna 1997 livenä.Niin on varmastikin samaa mieltä.Gleniä en ole nähnyt livenä kuin Danzig:in keikoilla.Joten senkin suhteen vertailu on mahdotonta ja turhaa. Joo menkäähän hakemaan levy kaupasta.Meitsillä ainakin jalka vipattaa ihan sutena.Kyl vanhat rock-klassikot toimii hienosti Misfits tyylilläkin. | |
![]() 08.08.2003 11:53:10 | |
Nyt on tullut muutamaan kertaan kuunneltua ko. plätty. Kolahti kyllä ihan kivasti, mutta jotain jäin kaipaamaan. Markyn rummut pelasti IMHO paljon:) Silti, kova levy ja kestää varmaan kuuntelua, pitkään. Ja tosta "Misfits ei ole mitään ilman Gleniä" -shitistä: ...uuh. Muistuu mieleen Provinssi ´98, jolloin mun finnitkin räjähti Misfitsin setin aikana - uskomattoman kova keikka. Eli pretty ugly mess. ive got a book of matches
ive got a can of kerosene
ive got some bad ideas, involving you and me. | |
![]() 09.08.2003 10:46:01 | |
Muistuu mieleen Provinssi ´98, jolloin mun finnitkin räjähti Misfitsin setin aikana - uskomattoman kova keikka. Eli pretty ugly mess. Tuo Provinssin keikkakin oli mahtava.Vaikka mulle kyl toimi paremmin kuiteskin tuo Lepakon vetäisy.Johtui varmaan paikasta ja siitä että Doyle oli aika pahalla tuulella Provinssissa.Kukas muuten tuolla Provinssin keikalla oli laulajana?Mun mielestä se ei ollut Graves.Ei se ainakaan näyttänyt ja kuulostanut siltä. | |
![]() 10.08.2003 21:28:31 | |
Tuo Provinssin keikkakin oli mahtava.Vaikka mulle kyl toimi paremmin kuiteskin tuo Lepakon vetäisy.Johtui varmaan paikasta ja siitä että Doyle oli aika pahalla tuulella Provinssissa.Kukas muuten tuolla Provinssin keikalla oli laulajana?Mun mielestä se ei ollut Graves.Ei se ainakaan näyttänyt ja kuulostanut siltä. Oisko ollut Myke Hideous? En ole aivan 100% varma... ive got a book of matches
ive got a can of kerosene
ive got some bad ideas, involving you and me. | |
![]() 02.10.2003 09:53:47 | |
Tuskinpa Project 1950 mitään älytöntä pettymystä tulee tuottamaan. Mä sain hankittua tämän levyn vasta nyt, en vain törmännyt siihen aikaisemmin. Sen DVD:llisen version onneksi löysin. Toi levy vastaa ennakkokäsityksiä aivan täsmälleen. Ihan hauska projektilevy. | |
![]() 02.10.2003 10:49:56 (muokattu 02.10.2003 10:56:21) | |
No mä ostin ton uuden Project 1950 cd:n Hyvinkään Isabel-levykaupasta.Dvd oli messissä tossa painoksessa ainakin.. Jaaha, sä käyt näköjään samassa levykaupassa kuin mäkin. Sen verran närkiksi kyllä tunnustaudun, etten juuri ole Danzigin jälkeiseen tuotantoon tutustunut, vaikka luultavasti pitäisi/kannattaisi. (Taitaa olla vähän sama juttu kuin AC/DC ja Bon Scott...) No, oli mulla joskus se Famous Monsters -levy mutta siitä en tykännyt yhtään. EDIT: Niin, ja ainakin äkkiseltään ajateltuna idea vetää noita klassikkorokkenrolleja tolleen kuulostaa aivan pirun hyvältä. On itelläkin ollut joskus aatoksena, että ne kuulostaisivat varmaan aika loistavilta justiin Ramones/Misfits -staililla ja että niitä olisi joskus kiva soittaa jonkun projektin kanssa. Muutamasta olen jo yrittänyt jonkinlaista sovitusta vääntää. Butcher baby - they`re gonna put you away! | |
![]() 02.10.2003 14:18:15 | |
misfits ilman glenniä=paskaa jota ei kuuntele kukaan. Kyllähän tuossa on ikävä kyllä totuuden siemen. Ei niitä uusia levyjä jaksa kuunnella. Danzig on niin kova äijä, että ei sitä oikein pysty korvaamaan kenelläkään muulla. En tiedä sitten, jos joku on aloittanut kuuntelunsa juuri näistä uudemmista levyistä, silloin ei osaa Gleniä kaivata. | |
![]() 02.10.2003 19:20:44 (muokattu 02.10.2003 19:21:23) | |
Joo levyn ostin ja bonarina DVD. Levy oli ihan jees mutta jokin jäi puuttumaan. Monster Mash on kyllä yksi parhaimpia covereita mitä MIsfits on tehnyt. Tosin tämän levyn versio on mielestäni aavistuksen huonompi kuin "Cuts From The Crypt" levyltä löytyvä. Levyn lisänä ollut DVD oli mielestäni huono. Ei siitä sen enempää. Misfits ilman Glenniä ei todellakaan ole paskaa. Mielestäni uudempi Misfits on paljon parempaa kuin vanhempi. Toki vanhoilla Misfits levyillä on hetkensä ja legendaarisia kappaleita on paljon. Ja tosiaan, Provinssi ´98 oli unelmien täyttymys. Aivan mahtava keikka. I´ve been locked in a cage, created by myself... | |
![]() 02.10.2003 19:43:56 | |
Se Misfitsin Provinssi-keikka -98 oli kyllä ihan täyttä kuraa. Laulaja, kuka lie olikaan, ei kyllä sopinu yhtään hommaansa. Kyllä harmitti ja vitutti sen keikan jälkeen,kun ikänsä Misfitsiä digannu... Ja jos hifisteleen aletaa niin saundit oli melkeen vielä kauheempaa ku se laulaja. Semmosta mössöä, ei mitään erottanu.. paitsi laulun, jota ei voinu olla kuulematta. No huh..tulipa vuodatus ;-) Älkää pahottako mieltänne. Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-) | |
![]() 03.10.2003 09:04:51 | |
ainakin äkkiseltään ajateltuna idea vetää noita klassikkorokkenrolleja tolleen kuulostaa aivan pirun hyvältä Kyllä mä oikeastaan kehtaan tuota levyä sulle suositella. Mielikuvasi siitä, mitä toi levy on, on varmasti kohdallaan. Project 1950 on mun mielestäni paras uusi Misfits-levy, joten jos jotain noista meinaa kuunnella niin toi on ihan hyvä eka ostos (sitä kryptalevyä en oo kuullut, mutta American Psycho ja Famous Monsters mulla on). Ainakaan mä en ajattele Glennin jälkeistä Misfitsiä niinkään samana bändinä kuin ennen. Tietysti vertaileminen tulee helposti mieleen, kun samaa nimeä käytetään. Semmoinen hauska juttu, että toi levyhän on aika lyhyt. Eikä se mun mielestäni oo huono juttu, varsinkin Famous Monsters olisi ollut hivenen parempi levy jos siitä olisi turhimmat vedot vain jätetty pois. | |
![]() 04.10.2003 00:57:20 | |
Ensi vuonna 30 v. ja ei voi mitään: asenne sanoo että Misfits ilman Glenniä = yhtä tyhjän kanssa. En yhtään epäile etteikö voisi olla hyviä biisejä ja varmasti paremmin soitettuna, mutta kyllä niissä alkupään kappaleissa on ihan oma tunnelmansa. Misfits ei voi enää tehdä esimerkiksi niin hienoa kappaletta kuin London Dungeon. Glenn on Glenn ja onpa mieskin varmasti parhaat päivänsä jo nähnyt. http://esa.emvg.net | |
![]() 08.10.2003 22:09:08 | |
No niin, tulihan se ostettua sitten ja olen kyllä tosi positiivisesti yllättynyt. Itse asiassa vitun hyvä ja hauska levy. Mittakin oli juuri sopiva, yli puoli tuntia tuota olisi voinut olla jo liikaa! Tykkään kovasti 50-luvun rokista ja biisit mitä tohon oli valittu on just riittävän hyviä toimiakseen Misfits-versioinakin. Vaikka eihän se puhtaasti 50`s -levy ollut, oli siellä sitä 60-luvun poppistakin mukana. Dream Loverinhan on levyttänyt Plasmaticskin. Dvd oli mukana, ja se se vasta hauska olikin. Aika hyvin Jerry nappaili niitä lumipalloja kiinni, heh heh. Kyllä tuosta sai kummasti uutta intoa bändihommille. Ei kun tukka eteen ja menoks. Misfits kicks ass. Butcher baby - they`re gonna put you away! | |
![]() 08.10.2003 22:21:04 | |
kyllä mäkin oon danzigin kannalla. mut kyllä tohon silti kai pitää tutustua jossain. i'm about to have a nervous breakdown. | |
![]() 10.10.2003 14:13:07 | |
Glenn on se mies. Idea on se että Jerry Onlyn uutta bändiä ei pitäisi kutsua Misfitsiksi. Ei kai kukaan voi kyseenalaistaa sitä että Misfits==Glenn Danzig. Tykkään kyllä monesta newfitsin biisistä, mutta kutsuisivat itseään joksiskin muuksi. Jäljellä yksi alkuperäisjäsen eikä sekään edes se joka teki biisit ja lauloi. Michael Graves on hyvä laulaja. Ei tietenkään mikään Glenin korvaaja mutta tosi hyvä. Jerryhän sen potki vittuun sitten eikä edes uskaltanu sanoo sitä itse sille päin naamaa. Kyllä tämä täytyy varmaan kuunteluun ottaa, mutta Misfitsin nimeähän ei tulisi mainittavan tämän bändin yhteydessä! ;) | |
![]() 10.10.2003 16:21:41 (muokattu 10.10.2003 16:22:51) | |
En tiedä sitten, jos joku on aloittanut kuuntelunsa juuri näistä uudemmista levyistä, silloin ei osaa Gleniä kaivata. Yhdelle tällaselle tyypille soittelin vanhoja Misfits-klassikoita ni johan rupes tajuamaan... Joku toinen nimi sille Jerryn orkalle. Nopeesti. EDIT: Die die my darling / Mommy, can I go out and kill tonight-sinkku Glenin nimmarilla myytävänä. Plan9, vitun kallis :) | |
![]() 10.10.2003 17:31:37 | |
EDIT: Die die my darling / Mommy, can I go out and kill tonight-sinkku Glenin nimmarilla myytävänä. Plan9, vitun kallis :) Voi helvetti, paljonko pyydät? Die, die my darling on ihan helvetin tyly biisi. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)