Jormaz 24.05.2006 09:39:25 | |
---|
Kirka laulamaan heviä, mukaan iloisia tilusooloja esim. kolmen kitaran yhtäaikaisena sovituksena. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Juntunen 24.05.2006 09:41:01 | |
---|
Mä laittaisin noihin skaboihin Don Johnsson Big Bandin. Ens vuonna sinne on kuitenkin useampi maa yrittämässä heavyllä, niin oltais sitten taas askel edellä. Ne olis just oikealla tavalla erilainen bändi, joka voisi hyvinkin herättää Euroopan kiinnostuksen meiningillään. Siinäkin jatkuisi tämä oikea bändi -teema, jonka Lordi aloitti. Tuo ois muuten oikeasti hyvä. |
kivi 24.05.2006 09:44:02 | |
---|
Hmmm, kuinkas sattuikaan tuossa aamulla tulemaan mieleen, että en ole koskaan nähnyt Kiveä ja Lordia yhtä aikaa. Todistettavasti olen esiintynyt valokuvissa jotka esittävät ensisijaisesti Lordia. Olen myös soittanut Lordin kamoilla. Minulla on myös ollut Lordin stagepassi, ja olen sen turvin torottanut Lordin lavalla. Eikä Rovaniemikään ole aivan vieras. Olisinko Lordi? Siinä tapauksessa pidin aika kovaa kiirettä ehtiäkseni Suomeen ja Kemin Hemingwayhin (ent. Panimo) juhlimaan Lordin voittoa. |
IommI 24.05.2006 09:48:53 | |
---|
Ei ei ei! Pitää luottaa niihin koviin ammattilaisiin... eikös semmonen joku Geir oo kovettu? Joku kiva herkkä balladi välillä... ei kestä YLE:n massi kahta voittoa putkeen Hohhoh... Saan nyt nähdä. Kun olisivat aikoinaan pistäneet Nightwishin viisuihin niin ei olisi tarvinnut viisuvoittoa odottaa näin pitkään... ja siitä 2007 Suomen viisu edustajasta voin sanoa, että mitään hevibändiä sinne ei enää kannata tosiaankaan laittaa koska muut maat meitä ensi viisuissa kuitenkin matkii (vaikka Lordi toivoi tuovansa rockin viisuihin)?!?!? Paikkana tuo Rovaniemi olisi helvetin hyvä. Rovaniemi on kuitenkin Suomalaisen luonnon maisema tuntureineen jne... Sieltä löytyisi sitä Suomalaista mystiikkaa. Toivottavasti Lappi-halli ei ole liian pieni. Vai hä? Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
Sertzo S 24.05.2006 09:57:17 (muokattu 24.05.2006 09:57:42) | |
---|
Paikkana tuo Rovaniemi olisi helvetin hyvä. Rovaniemi on kuitenkin Suomalaisen luonnon maisema tuntureineen jne... Sieltä löytyisi sitä Suomalaista mystiikkaa. Toivottavasti Lappi-halli ei ole liian pieni. Vai hä? Kyllä nuo kisat kaiken järjen mukaan Helsingissä järjestetään jo infastruktuurinkin vuoksi. Hartwall-Arena vetää eniten yleisöä ja majoituskapasiteettia Helsingistä ja läheltä löytyy tarpeeksi euroviisuvieraille, toimittajille ja tv-väelle. Ylen "paja" on vielä aivan siinä lähellä.
|
micro 24.05.2006 10:26:31 | |
---|
apocalypticalta sellontappo-biisi johon tarja turunen laulamaan jotain tosi hevisti. mummeli |
McNulty 24.05.2006 10:26:59 (muokattu 24.05.2006 10:28:21) | |
---|
Ens vuonna kaikki kehittelevät jotain erikoista euroviisuihin ja luulevat voittavansa sillä. Nyt on suomen vuoro vetää pari askelta taaksepäin ja ottaa vaikka joku Angelin Tytöt tai Värttinä, missä mukana olisi perisuomalaista Kalevala + kantele meininkiä. Eli lähdettäis esittämään Suomen ns. alkuperäiskansan meininkiä muulle maailmalle. PS. tietysti jos haluaa hevilinjalla jatkaa, niin laitetaan samantien sitten Satanic Warmaster edustamaan Suomea. Tai miten olisi Sniper? Äärioikeistolaista ja isänmaallista punkkia... Myös Kuolleet Intiaanit vois olla kova :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Valdemar 24.05.2006 10:46:34 | |
---|
Dxxxa vois olla kova. Let that paranoia cut my head off |
IommI 24.05.2006 10:48:06 | |
---|
Kyllä nuo kisat kaiken järjen mukaan Helsingissä järjestetään jo infastruktuurinkin vuoksi. Hartwall-Arena vetää eniten yleisöä ja majoituskapasiteettia Helsingistä ja läheltä löytyy tarpeeksi euroviisuvieraille, toimittajille ja tv-väelle. Ylen "paja" on vielä aivan siinä lähellä. Niin... Majapaikoista en tiedä mitä Rniemellä on tarjottavaa, mutta kun Helsinkiin saisi sen saman tunnelman.. Voi itku. Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
IommI 24.05.2006 10:48:50 | |
---|
apocalypticalta sellontappo-biisi johon tarja turunen laulamaan jotain tosi hevisti. Kyllä! Tyhmä tai liian lyhyt muna. Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?!?!?! Molempia räplätään rei'än kohdalta... |
mullet3000 24.05.2006 11:08:12 | |
---|
No okei. Lähetetään Jucciz sinne. Eiks Jucciz sopis paremmin kommentaattoriks. Vois korjailla sanotusten kielioppivirheitä yms. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
Eiks Jucciz sopis paremmin kommentaattoriks. Vois korjailla sanotusten kielioppivirheitä yms. Hoho! Sait plussan. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Mr. Mustard 24.05.2006 11:42:15 | |
---|
Parhaimmat ehdotukset ovat olleet DJBB ja Apocalyptica solistina Tarja Turunen. Tuomas Holopainen voisi säveltää biisin jollekulle? Mitenkäs toimisi joku a cappella -yhtye esim. Seminaarinmäen mieslaulajat tai Club for Five? "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
McNulty 24.05.2006 11:46:47 | |
---|
Club For Five vois olla kova sana! Ihan aikuistenoikeasti! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
NHR 24.05.2006 11:48:03 | |
---|
Mitenkäs toimisi joku a cappella -yhtye esim. Seminaarinmäen mieslaulajat tai Club for Five? Tai mieskuoro Huutajat... There's nothing you can do that can't be done. |
Hot RedX 24.05.2006 11:55:49 | |
---|
Nylon Beat reunion... So What? Who Cares? |
PJS 24.05.2006 11:59:02 | |
---|
Club For Five vois olla kova sana! Ihan aikuistenoikeasti! ei passaa. eiks se oo A capella, tänä vuonna joku käytti jo sen kortin. DJBB olis munstakin kyllä aika varteenotettava ehdokas, tai hemma beast. Night time with PJS @ 62.183.214.174:8000, online aina kun minäkin olen. |
Kimmo72 24.05.2006 12:39:38 | |
---|
Mä sanoisin Tuomas Holopaiselle, että väsääppäs joku mahtipontinen sävelteos jonka Ville Tuomi sitten tulkitsisi hienolla äänellään. Jäbät sinne sitte esiintymään. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mimi 24.05.2006 13:59:27 | |
---|
Tuli sinne sitten mitä tahansa, niin toivon, että siinä olisi mukana se rehellinen, aito bändihenki, eikä mitään konebiittiä ja discosynaa taustalla. Olen jo maininnut tämän aiemmassa euroviisuketjussa ja monet muut jo tässäkin ketjussa, mutta Apocalyptica vois olla jees, nais- tahi mieslaulajan kera joku nätti biisi. Ei liian hevi kuitenkaan. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
MOIhei 24.05.2006 14:08:08 (muokattu 24.05.2006 14:08:29) | |
---|
Eiks leningrad cowboys ois aika kova ja jostain herätettäs viel puna armeijan kuoro. "And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy |