ltg 02.10.2003 15:12:15 (muokattu 02.10.2003 15:12:34) | |
---|
..Kun pelti olisi ostoa vaille minun. |
ltg 03.10.2003 12:59:17 | |
---|
Niin arvelinkin, ei noita paljon täällä pyöri. Käynpä siis testaamassa ja totean itse. Luultavasti hyvä pelti rankempaan musiikkiin, ja se kupukin on hieno:) Missä voisin olla muualla kuin humalassa? |
Paas 03.10.2003 17:04:45 | |
---|
Niin arvelinkin, ei noita paljon täällä pyöri. Käynpä siis testaamassa ja totean itse. Luultavasti hyvä pelti rankempaan musiikkiin, ja se kupukin on hieno:) En ole henk. kohtaisesti päässyt kokeilemaan mutta jotenkin epäilen että ei ne mitään "aarteita" ole. Onhan niillä käyttäjänsä(esim. Jörg Michael, Stratovarius) mutta epäilen että hänkään ole mikään hi-fisti sen soundin suhteen. Niitähän kyllä suositellaan raskaampaan musiikkiin joten volyymiä niillä pitäisi olla mikäli sitä haet. Itse olen kyllä ajatellut jossain vaiheessa tutustua meinlin pelteihin tarkemmin kunhan vain pääsen pian helsinkiin kilkuttelemaan. Ajattelen lähinna byzance sarjan peltejä. Takatukat kunniaan! |
Sgandalf 03.10.2003 17:33:15 | |
---|
Eikös Michael käytä pelkästään Raker-sarjan haitsuja? Amuneillahan hän muuten soittelee. Ihan vaan villi arvaus, mutta bongasitko ko. lätkän Thomannin Blow-outs-palstalta? Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Mikko A 03.10.2003 21:43:02 | |
---|
Onhan niillä käyttäjänsä(esim. Jörg Michael, Stratovarius) mutta epäilen että hänkään ole mikään hi-fisti sen soundin suhteen. Samoilla linjoilla ollaan, joskus tuli telkkarista joku ohjelma Startoista kiertueella ja ainakin yhdessä kohdasssa pistin merkille että Jörgille kasailtiin siinä Exporteja stagelle =) Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Eikös Michael käytä pelkästään Raker-sarjan haitsuja? Amuneillahan hän muuten soittelee. Ihan vaan villi arvaus, mutta bongasitko ko. lätkän Thomannin Blow-outs-palstalta? Muistin ilmeisesti väärin. Ehkä oli kenties ennen toisin, mutta tällä hetkellä hänellä on kyllä näköjään enimmäkseen amun-sarjan peltejä sittenkin. http://www.meinl.de/cymbals/2_2arti … cymb_2_2_24.html?cymb_2_2_24_r.html En ole bongannut mitään thomannin blow-outs hommeleita. Takatukat kunniaan! |
Paas 03.10.2003 22:07:06 | |
---|
Samoilla linjoilla ollaan, joskus tuli telkkarista joku ohjelma Startoista kiertueella ja ainakin yhdessä kohdasssa pistin merkille että Jörgille kasailtiin siinä Exporteja stagelle =) Oli ilmeisesti lainarummut. On saattanut olla vaikeuksia toimittaa omat vehkeet paikalle. Hänellähän on vissiin jonkinlainen endorsment sopimus premierin kanssa(rumpujen osalta) ja taman kanssa(hardwaren osalta). Käyttää ilmeisesti signia vaahtera sarjaa. Takatukat kunniaan! |
Sgandalf 04.10.2003 11:06:11 | |
---|
En ole bongannut mitään thomannin blow-outs hommeleita. Niin, kysymys oli siis osoitettu lähinnä ltg:lle. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
ltg 06.10.2003 08:49:19 (muokattu 06.10.2003 08:57:46) | |
---|
Niin, kysymys oli siis osoitettu lähinnä ltg:lle. Ei kun musaliikkeestä.. täytyy käydä testailemassa viikolla. EDIT: Ja itselläni on jonkinlainen perversio noiden raskaampien ratsujen suuntaan. Ei se kovin extraheavylta näyttänyt, ja kiireissäni en ehtinyt kokeilla peltiä, mut saa nähdä. Yhden ylistävän kommentin olen kyllä ko. pellistä lukenut, sopii kuulemma heavyyn kuin nakutettu. Generation X-sarjan filter china on kanssa suht mielenkiintoinen yksilö, aksentteihin kuin tehty. Hemmetin terävä ja lyhyt soundi, taitaapa ensi reissulla lähteä mukaan liikkeestä. Missä voisin olla muualla kuin humalassa? |