Aihe: Kuka basisti ärsyttää sinua?
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
Jimoleon
22.05.2006 14:05:48 (muokattu 22.05.2006 14:06:09)
Tom Araya

Billy Sheehan

Ja ei, en perustele enkä vastaa.
"The secret of success is knowing who to blame for your mistakes"
Midian89
23.05.2006 09:27:15
Apulannan Parta-Sami, Uniklubin basisti, Negativen basisti ja Lemmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siinä ne oli!!!

Moni varmaan ihmettelee, että Lemmyn laitoin listaan, mutta sen soitto on vaan mitään sanomatonta.

PS: Mun mielipide!!!
Ihme Basisti
23.05.2006 15:30:13
Flea. En tiedä miksi, en vain voi sietää sitä.
Withered Within Vastajulkaistu demo kuunneltavissa täällä!
srgi
23.05.2006 15:46:20
Yleisesti ottaen Minä.
Monologi voi olla joskus myös kahden ihmisen välinen keskustelu. Erityisesti silloin kun kyseessä on mies ja hänen vaimonsa.
Boxeri
23.05.2006 16:59:18
Apulannan Parta-Sami, Uniklubin basisti, Negativen basisti ja Lemmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siinä ne oli!!!

Moni varmaan ihmettelee, että Lemmyn laitoin listaan, mutta sen soitto on vaan mitään sanomatonta.

PS: Mun mielipide!!!

Edellä mainitut osaavat ainakin virittää basson... Tsekkasin tuon musanäytteen ;-D
"Mä en tiedä mut kerrottu on, et isoreisi nainen on sieluton.."
Tana
23.05.2006 21:24:09

Mua ei ärsytä kukaan basisti!
jjylli
24.05.2006 01:00:49
Mua ei ärsytä kukaan basisti!

vaikka mä kuinka yrittäisin sua ärsyttää?!
Riksu_basisti!!!
25.05.2006 17:35:19
Mua ärsyttää meijän bändin basisti..
Elämästä saa ja pitää nauttia. Musiikki on tapa muistaa se_____ Riksu_basisti_____
Sacrificed son
13.06.2006 18:32:39
Kyse ei ole siitä, etteikö Flea olisi ihan kelpo basisti (parempi kuin minä), mutta yliarvostus häiritsee. By the waytä mainostetaan tolkuttoman vaikeana, mutta kun näin sen tutun bändin esittämänä, niin eipä tuo niin kauhean vaikealta vaikuttanut. Pistetään Fleaa maailman parhaana pitävät soittamaan Dream theaterin Erotomania, ja katsotaan, mitä syntyy. Luultavasti sylttyä.
absqua
13.06.2006 18:33:39
Kyse ei ole siitä, etteikö Flea olisi ihan kelpo basisti (parempi kuin minä), mutta yliarvostus häiritsee. By the waytä mainostetaan tolkuttoman vaikeana, mutta kun näin sen tutun bändin esittämänä, niin eipä tuo niin kauhean vaikealta vaikuttanut. Pistetään Fleaa maailman parhaana pitävät soittamaan Dream theaterin Erotomania, ja katsotaan, mitä syntyy. Luultavasti sylttyä.

Samalla vois laittaa sen Muyngin pariksi illaksi peppersiin ja kuunnella miten taittuu.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
sirdickyj
13.06.2006 19:18:01
Samalla vois laittaa sen Muyngin pariksi illaksi peppersiin ja kuunnella miten taittuu.

Kuka anto luvan viedä jalat suustani, hä?
Mark 3 on miesten Purple
Pasifisti basisti
13.06.2006 21:46:48

Luultavasti omanlaisella tyylillä soitettu Erotomania. Ei kai tässä ole kyse siitä kuka ne jutut osaa soittaa vaan kuka ne on keksinyt. Esimerkissäsi on kyse tosi erilaisista basisteista, molemmaton omassa lajissaan varmasti tosi päteviä. Typerää vaan lähteä vertailemaan heitä noi mustavalkoisesti.
balzary
13.06.2006 22:37:41

Kyse ei ole siitä, etteikö Flea olisi ihan kelpo basisti (parempi kuin minä), mutta yliarvostus häiritsee. By the waytä mainostetaan tolkuttoman vaikeana, mutta kun näin sen tutun bändin esittämänä, niin eipä tuo niin kauhean vaikealta vaikuttanut.

Eli arvostetut basistit soittavat vaikeita juttuja?
Osta Pedulla.
hollmi-5
14.06.2006 00:34:43 (muokattu 14.06.2006 00:35:09)
Kyse ei ole siitä, etteikö Flea olisi ihan kelpo basisti (parempi kuin minä), mutta yliarvostus häiritsee. Kyllä se Muyng (vai mikä se nyt oli) on kepeästi yliarvostetumpi, kuin moni kunnon basisti. Juniorit nyt aina hehkuttaa jotakin tiluveijoa. Sama tuolla rumpupuolella. Jos ei ole tuplapedaalia vähintään, niin ei voi olla kova...
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Pirkka
14.06.2006 03:18:29 (muokattu 14.06.2006 03:19:32)
Kyllä se Muyng (vai mikä se nyt oli) on kepeästi yliarvostetumpi, kuin moni kunnon basisti.

Ja Myungko ei sitte ole kunnon basisti? Ei kuulu mitenkään omiin suosikeihin mutta tää on taas kyllä niin laatukommenttia että...
Teijo K.
14.06.2006 08:36:02

Ja Myungko ei sitte ole kunnon basisti? Ei kuulu mitenkään omiin suosikeihin mutta tää on taas kyllä niin laatukommenttia että...

Myungista on yhden keikan perusteella vaikea sanoa mitään, kun selvästi näki että sormet liikkuu mutta mitään ei kuulunut bassosta sinne yleisön puolelle.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Pasifisti basisti
14.06.2006 16:27:40 (muokattu 14.06.2006 16:27:54)
Myungista on yhden keikan perusteella vaikea sanoa mitään, kun selvästi näki että sormet liikkuu mutta mitään ei kuulunut bassosta sinne yleisön puolelle.

Mahtoko olla tää viimesin Suomen vierailu Helsingin jäähallissa? Oli meinaan semmosta puuroo, että huh huh. Sen keikan jälkeen päätin, etten kyseistä bändiä mene enää katsomaan.
Teijo K.
14.06.2006 17:50:22

Mahtoko olla tää viimesin Suomen vierailu Helsingin jäähallissa? Oli meinaan semmosta puuroo, että huh huh. Sen keikan jälkeen päätin, etten kyseistä bändiä mene enää katsomaan.

Viimestä edellinen, silloin joskus kun olivat Spocks Beardin kanssa.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Hämyy
14.06.2006 22:33:58
Mark King, level 42...
Kitos means bye-bye in Finnish. @Eurovision.tv ..Halatkaa toisianne..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)