Aihe: Mesa/Boogie Triaxis! Muutamia kysymyksiä..
1
Jakem
24.05.2006 00:40:09
Terve!

Minkä valmistajan putkia käytätte/olette käyttäneet Triaxiksessa ja millaisiin tuloksiin olette niillä päässeet?
Onko joku testannut Mesa 20/20 + Triaxis yhdistelmää?

-Jaakko
LO
24.05.2006 00:50:12
Heh, kerrankin treadi mihin mäkin voin jotani sanoa :) Mä jossain vaiheessa kyselin samasta yhdistelmästä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=119688

Tulin siihen tulokseen, että 2:90 sopi mulle paremmin, enkä jaksanu kahta päätettä roudata mukana. 6L6:t tarjoaa mulle sitä headroomia mistä mä tykkään, toisaalta EL84:ssa oli tiettyä perinnehenkeä ja se kyllä toi paljon uutta henkeä Triaxiksen soundeihin. Niistä vaan puuttui kokonaan se modernimpi juttu mitä mäkin välillä haluun. Joka tapauksessa kannattaa käydä testaamassa!

Ihan orkkisputkilla oon Triaxista (2.0) käyttänyt. Mä en yleensäkään oo jaksanu lähteä putkilla pelleilemään, mitä nyt pääteputkia välillä vaihdellut. Mun mielestä se laite kuulostaa hyvältä sellaisenaan.

Mua kiinnostais Triaxiksen kolmosversio kun siinä on se Lone Star mukana. Toisaalta oon harkinnu vaihtoa pelkkään Lone Star nuppiin kun Triaxiksessa on niin hirveästi säädettävää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)