Aihe: Suositelkaa tomikalvoja
1 2 3 4
ltg
23.05.2006 13:17:43
Tai sitten valkoinen ambassador ylle ja kirkas alle.
Oranki eats my bananas
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
Magiz
23.05.2006 13:20:05
yamaha sc kannuista saa hyvät soundit valkonen g1 päälle, kirkas alle. tosin itse pidän enemmän semmosesta muhkeasta ja vähän lyhyemmästä soundista, joten seuraavaksi laitan pinstripet päälle, ja katon miten kaverit käyttäytyvät.
Whatever happens, happens.
Niq
23.05.2006 13:36:55

Mulla on rockstareissa pikkutomeissa (10"/12") Evans G2 päällä ja Ambassador alla, lattiatomissa(14") on päällä Pinstripe, alla Ambassador. Yhdistelmä toimii aika hyvin, pikkutomeissa ei pinstripet toimineet, mutta lattiatomissa soi aivan pirun hyvin. Tomikompit eivät kuulosta niin puuroisilta kun tuo lattiatomin soundi on kontrolloitua jytinää/lätinää, pikkutomit taas soivat pitkään niinkuin asiaan kuuluukin.
"I have a cunning plan" -Baldrick
mankkis
23.05.2006 13:41:05
And we used to sleep on the beach here, sleep over night. They don't do it anymore.. things changed. They dont sleep anymore on the beach... (Sleep-Godspeed you black emperor!
Valvetronic
23.05.2006 16:37:54
Mulla on rockstareissa pikkutomeissa (10"/12") Evans G2 päällä ja Ambassador alla, lattiatomissa(14") on päällä Pinstripe, alla Ambassador. Yhdistelmä toimii aika hyvin, pikkutomeissa ei pinstripet toimineet, mutta lattiatomissa soi aivan pirun hyvin. Tomikompit eivät kuulosta niin puuroisilta kun tuo lattiatomin soundi on kontrolloitua jytinää/lätinää, pikkutomit taas soivat pitkään niinkuin asiaan kuuluukin.

Tämä täytyy painaa mieleen. Minunkin mielestä lattiatomissa toimii pinstripe hyvin.
Mikael
23.05.2006 22:15:45

Mä vaihdoin tänään tomeihin takaisin Aquarianin American Vintage Thin -kalvot. Testimielessä hankitut Evans J1:t saa mun osalta jäädä unholaan, vaik ihan hyvät olivat nekin. American Vintaget toimii mun setissä vaan niiiiin paljon paremmin. Lämpöinen mutta silti soiva ja avoin soundi, plussana oiva ulkomuoto.
Siitä mistä aita on matalin...
moderndrummer88
23.05.2006 22:26:32
Mä vaihdoin tänään tomeihin takaisin Aquarianin American Vintage Thin -kalvot. Testimielessä hankitut Evans J1:t saa mun osalta jäädä unholaan, vaik ihan hyvät olivat nekin. American Vintaget toimii mun setissä vaan niiiiin paljon paremmin. Lämpöinen mutta silti soiva ja avoin soundi, plussana oiva ulkomuoto.

Onkos nuo suunniteltu just alimitoitettuja pönttöjä varten? Tuommoset vois olla ihan näpäkät genistoissakin
musiikki on kuin musiikkia korvilleni
Mikael
23.05.2006 22:30:42 (muokattu 23.05.2006 22:30:58)

Onkos nuo suunniteltu just alimitoitettuja pönttöjä varten? Tuommoset vois olla ihan näpäkät genistoissakin

Siis ylimitoitettuja... noi vanhat rojut on usein vähän isompia kun nykystandradin mukaiset. American Vintage on niille ja sama kalvo noille nykynormikokoisille on Modern Vintage.
moderndrummer88
24.05.2006 11:16:24
Onko toi Remo Bass Powerstroke 4 clear reso vai lyöntikalvo?

Kyllä se lyöntikalvo taitaa olla pääasiassa, mutta eiköhän sitä voi käyttää basarissa ihan resokalvonakin, eipähän tarvitse tunkea demppiä niin paljoa sitten basarin sisään.
Dnjmaster
24.05.2006 14:58:17
kalamies#40 >-)))>
Rock N Roll children
24.05.2006 15:01:06
Oukei! Kiitos.
Youni
24.05.2006 15:08:43 (muokattu 24.05.2006 15:09:11)
Edelleen, lukekaa niitä valmistajien kotisivuja! Sieltä löytyy kaikki tarvittava fakta:

http://www.evansdrumheads.com/
http://www.remo.com/
http://www.aquariandrumheads.com/
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr
Mikael
24.05.2006 16:19:47

Sieltä löytyy kaikki tarvittava fakta

sekä markkinamiesten höpötykset...
moderndrummer88
24.05.2006 16:21:37
Edelleen, lukekaa niitä valmistajien kotisivuja! Sieltä löytyy kaikki tarvittava fakta:

Kyllä sitä mielummin lukee ihan oman maan kielellä käyttäjien omia kokemuksia, samahan se olisi sitten laittaa lukkoon joka ikinen soittokamatopikki täältä ja laittaa linkit eri valmistajien sivuille.
Rock N Roll children
24.05.2006 16:50:51
Kyllä sitä mielummin lukee ihan oman maan kielellä käyttäjien omia kokemuksia, samahan se olisi sitten laittaa lukkoon joka ikinen soittokamatopikki täältä ja laittaa linkit eri valmistajien sivuille.

Juuri näin!
Niskamies
24.05.2006 17:10:01

Mielipide:

Onko XXX hyvä?

Fakta:

Onko XXX batter vai resokalvo?

Tuon kysymyksen kysyjä olisi aikoja sitten saanut vastauksen Remon sivuilta.
More is more.
Rock N Roll children
24.05.2006 17:19:26
Mikä resokalvo kannattaisi pistää virveliin jos lyöntikalvona on remon emperor x coated dot?
rumpali-isti
24.05.2006 17:45:36
Mitkä tomi kalvot olis hyvät noihin Pdp:n kannuihin? Nykyisin on Remon Ambassador Coated. Nämä soivat kyllä hyvin, mutta haluaisin pikkusen jytympää soundia...
"Be the Devil's own, Lucifer is my name! Moonchild..."
Migo
24.05.2006 17:47:44
Mitkä tomi kalvot olis hyvät noihin Pdp:n kannuihin? Nykyisin on Remon Ambassador Coated. Nämä soivat kyllä hyvin, mutta haluaisin pikkusen jytympää soundia...

Emperor? Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus!
Niinpä..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)