Aihe: Tascam guitar trainer
1
musaniko
24.05.2006 07:56:22
eli kukaan ei ilmeisesti tiedä laitteesta mitään vai??
jarmos
24.05.2006 08:28:01
eli kukaan ei ilmeisesti tiedä laitteesta mitään vai??

Riffissä oli jonkinlainen testi

Tascam CD-GT1, CD-soitin kitararansoiton harjoitteluun, Riffi 3/2003
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
rosberg
24.05.2006 09:27:15
dave mustaine väittää käyttävänsä sitä. kyllähän siinä on varmaankin vermeet vetämiseen.
jos se vielä tukisi muistikorttimusaa, niin sehän voisi kestää pitkäänkin.
miksi?
PeeJii
26.05.2006 14:53:05
Elikkäs kertokaa kyseisestä laitteesta.. käytättekö ja tekeekö sillä mitään.. ajattelin tommoisen hommata treenaamiseen..:)

Moi. Mulla kun ei ole vielä kotona tietokonetta enkä pysty hyödyntämään sitä kautta löytyviä ohjelmia, toi laite on aika välttämätön piisien opettelussa. Peruskäyttö Tascamilla on helppoa ja vaivatonta. Kovin suurta vireen muutosta tai toistonopeuden hidastamista ei kannata tehdä, sillä äänenlaatu heikkenee oleellisesti. Kuitenkin, se vähäinenkin nopeuden muutos yleensä auttaa. Siis jos sitä yleensäkään tarvitsee tehdä. Normaalein käyttö mulla on sitä että merkkaa toistettavan kohdan alkukohdan ja loppukohdan mikä laitteella on todella helppoa, ja kelaa sitä sitten niin kauan kuin haluaa ja siirtyy eteenpäin.

Kitaran soundimaailman muutoksiin löytyy useita radikaalisti muuttavia soundeja, mutta perusrokkisoundia ei oikein tahdo laitteella saada aikaiseksi. Yleensä itse soittelenkin puhtailla soundeilla, aavistuksen kompressoituna korkeintaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)