bluesteel 22.05.2006 16:42:31 | |
---|
Mitäs mieltä ootte siitä, jos kaikki muut on lyhyttukkasia ja sit on yks pitkätukka siellä? Haittaako kokonaisuutta? |
salmivaara 22.05.2006 17:42:40 | |
---|
Mitäs mieltä ootte siitä, jos kaikki muut on lyhyttukkasia ja sit on yks pitkätukka siellä? Haittaako kokonaisuutta? Haittaa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
bluesteel 22.05.2006 20:13:49 | |
---|
Haittaa. Hmph. |
D-Kay 22.05.2006 22:16:56 | |
---|
Mitäs mieltä ootte siitä, jos kaikki muut on lyhyttukkasia ja sit on yks pitkätukka siellä? Haittaako kokonaisuutta? Riippuu aika paljon bändin muusta lookista. Jos tavoitellaan yhtenäisyyttä, esim. kaikilla mustat puvut, niin sitten haittaa. Jos kaikilla kuitenkin oma tyylinsä, niin väliäkö tuolla sitten. "I'm not a business man I'm a business, man" |
nikomati 22.05.2006 22:39:44 | |
---|
Mitäs mieltä ootte siitä, jos kaikki muut on lyhyttukkasia ja sit on yks pitkätukka siellä? Haittaako kokonaisuutta? poies vaan siltä pitkätukaltaki letti! ei bändi voi muuten toimia. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
Closure 22.05.2006 23:03:55 | |
---|
Hohohohoho. Jätkä pisti viikon provon! Joo!! Mä oon tossa keskellä hame päällä! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Rakkauden Prinsessa 23.05.2006 00:32:47 | |
---|
Taas meni pelleilyks tääki topikki. En halua kopioida imagea muilta. Tuo druidi-bändi näytti kyllä sellaselta että menestystä on lupa odottaa. Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6 |
JPQ 23.05.2006 02:37:30 | |
---|
Mitäs mieltä ootte siitä, jos kaikki muut on lyhyttukkasia ja sit on yks pitkätukka siellä? Haittaako kokonaisuutta? Minusta ei varsinkin jos kitaristi.:) |
Miikathebest 23.05.2006 17:25:48 (muokattu 23.05.2006 17:27:40) | |
---|
Taas meni pelleilyks tääki topikki. En halua kopioida imagea muilta. Tuo druidi-bändi näytti kyllä sellaselta että menestystä on lupa odottaa. Menestystä voisi odottaa muutenkin kuin vain pelkästään ulkonäön perusteella! Mutta eikös (lähes) kaikki pukeutuminen jollain tavalla ole kuitenkin joltain muulta kopioitu. Kun ei täysin 1/1 ketään matki, niin minusta sekin on ihan ok. Hei sinä! |
Roitto 23.05.2006 18:17:05 | |
---|
Menestystä voisi odottaa muutenkin kuin vain pelkästään ulkonäön perusteella! Mutta eikös (lähes) kaikki pukeutuminen jollain tavalla ole kuitenkin joltain muulta kopioitu. Kun ei täysin 1/1 ketään matki, niin minusta sekin on ihan ok. EIEIEI SANON MINÄ!! Mä pukeudun aina keikalle kuin maikkel jaksoni. Siinä miehessä on tyyliä ja karismaa. Teippaan nenänkin otsaan keikan ajaksi. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Minusta ei varsinkin jos kitaristi.:) Entä jos on basisti? |
Hannu H. 23.05.2006 19:09:54 | |
---|
Juu kyllähän se pukeutuminen kannattaa bändin mukaan kattoa. En oo ajatellu vetää keikkaa samanlaisissa kuteissa sekä reggaebändin, että grungebändin kanssa.. |
JPQ 23.05.2006 20:53:54 | |
---|
Entä jos on basisti? Mieltäsin sillain että kitaristilla paras jotenkin perus rockbändissä pitää tärkeimpänä (vaikka totuus kaikki yhtä tärkeitä) mutta toki minua ei haittaa millaiset tukat bändin/orkesterin tyypeillä. Kunhan jotenkin muuten edes joku mietitty kokonaisuus. Nimiä Omaa imagoakin pitäs kehitellä.... |
mathias 24.05.2006 21:05:07 (muokattu 24.05.2006 21:05:20) | |
---|
Alkon muovipussit. On muuten halvin Alkon tuote mikä menee päähän. |
Loitsulaulu 27.05.2006 00:48:00 | |
---|
Juu kyllähän se pukeutuminen kannattaa bändin mukaan kattoa. En oo ajatellu vetää keikkaa samanlaisissa kuteissa sekä reggaebändin, että grungebändin kanssa.. Norja -92 kukkapaita ja berbuudasortsit jalassa :D |
BaariMikko 27.05.2006 14:12:55 | |
---|
Kasatkaa ensin bändi valmiiksi, treenatkaa itsellenne biisejä esityskuntoon ja hommatkaa keikkaa. Siinä vaiheessa, kun olette muutenkin valmiita stagelle, tulee pukeutumisen miettiminen vasta ajankohtaiseksi. Varsinkin, jos ei ole edes tiedossa, millaista musaa aiotte soittaa. Kyllähän se on niin, että musiikki on pääasia ja pukeutumisella voidaan sitä livetilanteessa tehostaa. Eikä niille keikoillekaan ole mikään pakko pukeutua kovin ihmeellisesti. Soitan tällä hetkellä kolmessa bändissä, yhdenkään kanssa ei ole koskaan juurikaan mietitty, mitä keikalle laitetaan päälle. Jokseenkin tyylikkäät ja tyyliin sopivat vaatteet riittävät - tarkka pukukoodi ei ole bändin toiminnalle mikään edellytys, ainoastaan vaihtoehto. Kannattaa myös muistaa se, että jos valitsee sen linjan, että bändillä on aina keikalla joku tietty asu, niin siitä voi olla vaikea päästä eroon. "jos
et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta."
-JPQ |
Riidankylväjä 27.05.2006 16:43:20 | |
---|
Itse en pidä kovin suurta meteliä siitä, miltä näytän keikoilla. Yleensä samalta kuin harjoituksissakin. Tietenkin persoonallinen pukeutuminen tuo huomiota, itse vihaan ns. massabändejä. Keinomunuainen |
Epämuusikko 28.05.2006 14:17:08 | |
---|
Kasatkaa ensin bändi valmiiksi, treenatkaa itsellenne biisejä esityskuntoon ja hommatkaa keikkaa. Siinä vaiheessa, kun olette muutenkin valmiita stagelle, tulee pukeutumisen miettiminen vasta ajankohtaiseksi. Varsinkin, jos ei ole edes tiedossa, millaista musaa aiotte soittaa. Kyllähän se on niin, että musiikki on pääasia ja pukeutumisella voidaan sitä livetilanteessa tehostaa. Plussaa ja arvostusta sinne päin! Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Mustikkamuffinssi 28.05.2006 14:58:15 | |
---|
Koko bändille vaan catsuitit. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Cocktus 29.05.2006 23:24:02 | |
---|
Kyllä mulla ainakin on paskat housussa että mitäs pistän meidän ekalle keikalle päälle. Ihan normivaatteissa en mene. Onneksi on jo visioita, mutta saa nähdä miten saamme ne toteutettua. Kannattaa miettiä haluatko mennä lavalle omana itsenäsi. Toinen vaihtoehto on sovittaa pukeutuminen musatyylin mukaisesti. Vahvalla imagolla varustetut bändit keräävät huomiota jo ulkoasullaan. Sitä kautta löytyy mahdollisesti myös teidän musiikista kiinnostuneita henkilöitä. Kääpiö! |