Aihe: Mistä ruuvi
1
BigPapa
23.05.2006 17:53:42 (muokattu 23.05.2006 17:54:30)

Ludwigin Speed King basaripedaalin alle pitämään sellaista prikan näköistä jutskaa paikallaan.Tärinästä johtuen kaiketi irronnut se, ja kadonnut.Mitä kokoa moinen ruuvi lienee.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
BigPapa
23.05.2006 18:05:48

Turhaan sitten kysyin?
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
LumPus
23.05.2006 18:08:42
Turhaan sitten kysyin?

eläpä vedä hernettä nenään jos ei parissa minuutissa vastata. joku roti.
kysäseppä esim. millbrook musiikista jos heillä sattus varana olemaan.
Youni
23.05.2006 20:07:34
Jos kyseessä on tavallinen ruuvi tai pultti, ota koko pedaali rautakauppaan ja sitten ruuvihyllylle testailemaan.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr
ddrum54
23.05.2006 20:35:49
SpeedKingissä on sitten tuumaiset ruuvit, että ei ihan vakioruuvikaupasta löydy. Suosittelen jotakin amerikanautoihin erikoistunutta varaosakauppaa.
2`n 4
sutikomppi
25.05.2006 11:28:25
Ludwigin Speed King basaripedaalin alle pitämään sellaista prikan näköistä jutskaa paikallaan.Tärinästä johtuen kaiketi irronnut se, ja kadonnut.Mitä kokoa moinen ruuvi lienee.

Näitä rumpuruuveja olen itsekin joutunut joskus etsimään. Hyvä paikka on juuri ruuveihin erikoistunut liike. Ei niinkään mus., liike. Englannissa ja amerikassa on muistaakseni kierteissä tuumamitat ja meillä millimetrit. Tämä sekoittaa joninverran.

Ota se spedu mukaan ja kävele lähimpään ruuviliikkeeseen. Itse olen aina lopuksi näistä liikkeistä saanut halutun ruuvin. Viimeksi kävin sonorin spedun kanssa ja löytyi.
Lisäksi nuo myyjät joskus innostuvat kun pitää oikein etsimällä etsiä. Vai että rumpuihin........ No katotaan.
El Jefe
25.05.2006 13:12:27
Englannissa ja Yhdysvalloissa on tuumakierteet,ja niitäkin on tiheää ja harvaa.Kovin moni liike ei myy irtona noita ruuveja.Kannattaa tsekata tosiaan erikoisliikkeet.Eilen hain muutaman siitä pitkänsillan viereisestä liikkeestä.Osoite joku pitkänsillanranta.

Tai jos sen prikan voi vaihtaa tavalliseen,niin ostat siihen ruuvin.Mä vaihdoin yhteen projektiin lugien sisällön tavalliseen mutteriin,aluslevyyn ja keltaisiin korvatulppiin pitämään sen mutterin paikoillaan,ja ruuveiksi normipultit ku meni hermot..
fabarm
25.05.2006 13:49:41
Ruuvi/pulttikaupoissa on.
On varmaankin tuumainen hienokierre,eli UNF.
Ugh.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)