Aihe: Minkä lainen pedaali mulle?
1 2 3
Jusu91
23.05.2006 16:31:52
Soittelen Greenday,metallica ym muuta tollasta.Minkä laista pedaalii suosittelette laittakaa linkkiä sivusta KIITOS
Petrukki
23.05.2006 16:34:52
Sinulla ei ole kuvausta, mutta olettaisin, että sinulla on trankkuvahhvistin, jonka kanssa spedut ei pääse oikeuksiinsa.
Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?"
Heikki
23.05.2006 16:37:46

Sinulla ei ole kuvausta, mutta olettaisin, että sinulla on trankkuvahhvistin, jonka kanssa spedut ei pääse oikeuksiinsa.

Miks sä noin sanot, kuinka niin ei pääse oikeuksiinsa transistorivahvistimien kanssa??
Starlia
23.05.2006 16:38:04

Väitäkkö muka, että kaikki pedaalit valmistetaan vain ja ainoastaan putkivahvareita varten?? Just joo.
Super-Jari
23.05.2006 16:40:26 (muokattu 23.05.2006 16:41:11)
Bossin säröjä kannattaa kokeilla. Niissä on moneen lähtöön ja kestävät esim. ydinpommin.
mikäsoli?
cruel_destiny
23.05.2006 16:42:38
ProCo RAT2:

http://www.thomann.de/thoiw3_proco_rat2_prodinfo.html
http://www.procosound.com/ratindex.htm#rat2

James Hetfield käytti ekan levyn aikoihin, sopii hyvin kaikenlaiseen musaan paitsi nykyajan deathmättöön. Säröllä paljon säätö varaa, saa pikkuoverdrivestä aina kunnon metallica menoon. muista vaan että ne nuppien ei aina tartte olla kaakossa, sinunlaisesi musassa filter (se keskinuppi) ei kannata olla yli klo12, muuten menee ihan mössöksi. :) teinpä päivän hyvän työn, nyt voin olla loppupäivän kusipää. :D
myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin, myös näitä uudempia hi-gaineja saa tarjota... :D
juici
23.05.2006 16:44:42

Boss MD-2. Monesti hekuttanut olen ja hehkutan vastaisuudessakin. Säätövaraa piisaa ja alakertaankin saa tukevuutta. Taittuu varmasti Green Daystä Metallicaan.
"Luulin olevani ainoa sekopää tässä joukossa. Olin väärässä..."
jussimus
23.05.2006 16:47:58
Väitäkkö muka, että kaikki pedaalit valmistetaan vain ja ainoastaan putkivahvareita varten?? Just joo.

Siis jos pedaaleita erehtyy käyttämään trankkuvahvarin kanssa, edessä voi olla linnareissu! Se on nimittäin laissa kiellettyä semmonen.
Starlia
23.05.2006 16:51:03
Siis jos pedaaleita erehtyy käyttämään trankkuvahvarin kanssa, edessä voi olla linnareissu! Se on nimittäin laissa kiellettyä semmonen.

Ai saatana.. Myydään trankkuvahvari + pedaalit pois! Könttähinta 50e.. Nopeesti nyt ennen ku ne pääsee mun jäljille :-o
reppana
23.05.2006 16:51:36 (muokattu 23.05.2006 16:52:16)
Ihmettelen syvästi tota kommettia: "pedaalit ei pääse oikeuksiinsa trankkuvahvistimen kanssa". Mulla on on 5 purkkia trankun edessä ja hyvin toimii.
Harjottelemalla oppii=)
jussimus
23.05.2006 16:55:28
Ai saatana.. Myydään trankkuvahvari + pedaalit pois! Könttähinta 50e.. Nopeesti nyt ennen ku ne pääsee mun jäljille :-o

Äkkiä! Mee vetämään kamat alas vessanpöntöstä!

:D
Dareon
23.05.2006 16:57:52
Ihmettelen syvästi tota kommettia: "pedaalit ei pääse oikeuksiinsa trankkuvahvistimen kanssa". Mulla on on 5 purkkia trankun edessä ja hyvin toimii.

Niin... ?

Varmasti voivatkin toimia hyvin, mutta oletko kokeillut niitä putkivahvarin edessä ?
Mielestäni pedaaleista saatavat soundit nousevat uusiin potensseihin putkipelien kanssa, varsinkin jos niistä ennenkin on saanut itselle maittavaa soundia (ja eihän muulla ole väliä ?)
Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä.
Starlia
23.05.2006 17:00:10 (muokattu 23.05.2006 17:00:50)
Niin... ?

Varmasti voivatkin toimia hyvin, mutta oletko kokeillut niitä putkivahvarin edessä ?
Mielestäni pedaaleista saatavat soundit nousevat uusiin potensseihin putkipelien kanssa, varsinkin jos niistä ennenkin on saanut itselle maittavaa soundia (ja eihän muulla ole väliä ?

Vähän niinku, että heppi ei pääse oikeuksiinsa rumien naisten kanssa, eiks? Ja mitä kauniimpi nainen, sitä kovempi potenssi. Äh.. Paskan väliä tuollasilla.

E: Soundi lähtee sormista eikä mistään putkista
Dareon
23.05.2006 17:11:08
E: Soundi lähtee sormista eikä mistään putkista

Juu niin lähtee, mutta menee usein putkien kautta (hymiö)
Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä.
PekkaM
23.05.2006 17:12:53
Minkä laista pedaalii suosittelette

Lappeen ranta laista.

(sori, oli pakko)
Myyn BOSS GT-6 multiefektin. Katso ilmoitukseni jäsenkuvauksesta.
Cujo
23.05.2006 17:17:10
Tarkoitatko nyt sitten nimenomaan säröpedaalia vai jotain ihan muuta efektipedaalia? Efektejä on monenlaisia, ja aika hyvä sääntö on, että jos ei tiedä millaista efektiä tahtoo, ei kauheasti kannata ehkä lähteä ostelemaan.

Tuolta:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=11&t=21846

voi lukea eri efekteistä, että mitä ne tekee ja varmasti netistä löytyy ääninäytteitäkin. Eli ensin kannattaa vähän selvitellä, mitä tahtoo, ennen kuin alkaa yksittäisiä pedaalivaihtoehtoja miettimään.
Something borrowed, something blue.
Every me and every you.

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Aki
23.05.2006 17:47:28

Mielestäni pedaaleista saatavat soundit nousevat uusiin potensseihin putkipelien kanssa
No niin kitaroistakin, mutta en silti sanoisi ettei muka kannata ostaa kitaraa trankkuvahvistimen kanssa soitettavaksi.

Lappeen ranta laista.
:D Tulihan se sieltä, ni ei itse tartte.

Osta Vox Cooltron Bulldog.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
Miikathebest
23.05.2006 18:15:54

Peavyn 112 fenkulla soitettuna aika muovisoundinen mutta J-Station eteen ilman kaiutin mallinnoksia niin a vot mitä tapahtuukaan soundille :)

J-Station onkin ihan eri asia...
Behringerin listalta! Minäkin menen kaupassa käymään varmasti pian, kun vihdoin ovat tajunneet ottaa behkuja myyntiin.
http://www.behringer.com/02_product … nt_index.cfm?lang=ENG#STOMP%20BOXES

JOS menee särki (tai muuten vaan alkaa epäillä että se on paska), niin ostaa sitten alkuperäisen.
Hei sinä!
Super-Jari
23.05.2006 18:18:46
Kehnosta maineestaan huolimatta tässä on aika monipuolinen pedaali http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=108149

Vaati pyörittelyä vähän enemmän.
mikäsoli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)