Aihe: 45min Special: 30 päivää
1 2 3
Magic Bullet
19.05.2006 17:32:08
Tuo on kyllä naurettavaa, että et saa minkäänlaista hoitoa jos ei löydy rahaa.

Kapitalismia....Kapitalismia

Missasin! Olisin kylä halunnut katsoa.
esatus
19.05.2006 18:13:22
Odotan innolla sitä jaksoa missä morgan ryyppää 30 päivää putkeen.
Toveri
19.05.2006 18:17:05

Suomalaisen tosimiehen ryyppäämistä vai jenkkien "I had like three beers and got fuckin' wasted! Now I think I'm an alcoholic" -tyylistä?
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
carnation
19.05.2006 18:27:53

Kaikissa noissa jaksoissa ei ole pääosassa Spurlock, esim. ensi viikon jakso: Muslimina Amerikassa. 33-vuotias harras kristitty David Stacy viettää kuukauden muslimiyhteisössä Michiganissa. Pystyykö hän sopeutumaan yhteisöön, jota kohtaan tuntee suurta ennakkoluuloa? Entä muuttaako kuukausi miehen käsityksiä?

En tiedä sitten onko Morgan useammassa kuin tuossa yhdessä, jo näytetyssä jaksossa.
"Mein Führer! I can walk!"

Osta levy
Tympee Huttunen
19.05.2006 19:05:05
Hehheh. Ja täällä köyhät istuu viihde-elektroniikkapinon keskellä koneellaan mässyttäen mikropizzaa ja kirjoittavat nerokasta nettikolumnia Suomen "surkeasta" systeemistä..

No älä nyt. Täällä osataan myös mellakoida linnanjuhlien takia, vaatia lisää tukia, poltella makasiineja ja ties mitä valittaa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Hot RedX
20.05.2006 11:28:25
Köyhyys on suhteellista.

Mitä mieltä olette, eikö ruuan pitäisikin olla ilmaista?!
So What? Who Cares?
Mechanizm
20.05.2006 11:34:29 (muokattu 20.05.2006 11:34:49)
Nevermind...
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
Mechanizm
20.05.2006 11:36:43
Vaikuttaa mielenkiintoiselta sarjalta. Koska nuo jaksot on tehty? Meinaan vaan että jos jokaisen jakson väsäämiseen menee 30 päivää + alku- ja jälkituotanto, niin luulisi noiden olevan jo muutamia vuosia vanhoja.
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
author
20.05.2006 12:20:06
Vaikuttaa mielenkiintoiselta sarjalta. Koska nuo jaksot on tehty? Meinaan vaan että jos jokaisen jakson väsäämiseen menee 30 päivää + alku- ja jälkituotanto, niin luulisi noiden olevan jo muutamia vuosia vanhoja.

Tietty ne voi kuvata useampaa eri ihmistä samana aikana eri teemoissa.
Alttoviulisti
20.05.2006 12:24:31

Ekaa jaksoa en kerinny kattoa, mutta kyllä tätä ois mielenkiintosta alkaa seuraa.
Mechanizm
23.05.2006 14:50:21
Tietty ne voi kuvata useampaa eri ihmistä samana aikana eri teemoissa.

Niinpä tietenkin joo, jos Morgan itse ei muissa jaksoissa ole.
author
24.05.2006 18:29:05
Muistutus päivän jaksosta:

Muslimina Amerikassa. 33-vuotias harras kristitty David Stacy viettää kuukauden muslimiyhteisössä Michiganissa. Pystyykö hän sopeutumaan yhteisöön, jota kohtaan tuntee suurta ennakkoluuloa? Entä muuttaako kuukausi miehen käsityksiä?
Tmp
24.05.2006 21:03:09
Muistutus päivän jaksosta:

Muslimina Amerikassa. 33-vuotias harras kristitty David Stacy viettää kuukauden muslimiyhteisössä Michiganissa. Pystyykö hän sopeutumaan yhteisöön, jota kohtaan tuntee suurta ennakkoluuloa? Entä muuttaako kuukausi miehen käsityksiä?

Pystyy.

Virhe! Liian tyhmä kirjoitus!
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
zuppermuhle
24.05.2006 21:59:37
Jännä jakso oli. Vähän ihmetytti kun ihmiset pistää tappouhkauksia kun muslimit kuuluttavat rukoustunnariaan.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
esatus
24.05.2006 22:04:16
Hullluja nuo muslimit kyl.
Ei ihmekkään kun tekevet itsemurhapommituksia kun ei saa juoda alkomahoolia eikä syödä sianlihaa eikä harrastaa suuseksiä.
HaloOfFlies
24.05.2006 23:52:46

Vilahtikos tuossa jaksossa Tuomas Enbuske?
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
superfly
24.05.2006 23:54:35
Vilahtikos tuossa jaksossa Tuomas Enbuske?

Samaa epäilivät myös minun silmät, mutta ei kai sentään...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
JPQ
25.05.2006 01:21:14

Hullluja nuo muslimit kyl.
Ei ihmekkään kun tekevet itsemurhapommituksia kun ei saa juoda alkomahoolia eikä syödä sianlihaa eikä harrastaa suuseksiä.

Kaikelle on perustelunsa (jopa sianliha jutulle on periaateenssa
kait ihan järki syynsä) jokaisella oikeus toivottavasti vaihtaa uskoa
jos ei nykyisestä pidä. Ja mun puolesta vaikkapa 30päivän välein.:)
(tai miksei tiheämminkin)
greshgurt
25.05.2006 01:31:32
Mulla vähän tirskahti kyynel, kun tuollainen 'tosi kristitty vapauden puollustaja' löysi myös terroristien uskonnosta jotain kaunista ja arvostettavaa.

Ja tuli vähän paha mieli aina kun jakson 'tähti' yritti maanmiehilleen jotain adressia tai muuta tarjota tutkittavaksi. "Heidät pitäisi kaikki tarkistaa!", "Et viitsisi disturbeerata ihmisiä". :(

Tosin onpa noita ennakkoluuloja itsellänikin. Onneksi vähän erilaisia kuin monilla tuolla ameriikassa.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)