Aihe: straton ja telecasterin erot?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
J.Hollström
23.05.2006 10:50:06
Mun mielestäni 1975 on öljykriisin ja huonojen kitaroiden alkuvuosi.

No, mulla on tossa 3 kpl -75 Fenkkuja. Voin huoletta laittaa ne riviin ja AB-testiin minkä tahansa tuoreemman kitaran tai basson kanssa. En väitä, että ne olisi jotenkin ylivoimaisia, mutta aika monen instrumentin omistaneena olen todennut nämä hyviksi soittimiksi. Toki juttuja laadun vaihtelusta on, ja varmasti löytyy huonojakin yksilöitä liikenteessä. Ei silti kannata koko vuosikertaa dissata sen takia, vaan ottaa soittimet yksilöinä (vaikka joidenkin mielestä ne ei niitä ole).
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi- Mighty Shade
weelie
23.05.2006 14:37:36 (muokattu 23.05.2006 14:41:54)
EI ei ei, ymmärsit väärin, sori, ei todellakaan ollut tarkoitus mollata tuota vuosikertaa... en siis tarkoittanut että sinun tai kenenkään muunkaan kitara olisi huono, vaikka olisi vuodelta 1975 tms.

Kunhan vain kerroin mitä minulle tulee tuosta vuodesta mieleen, samalla tavalla kuin vuodesta 1215 tulee mieleen Magna Carta, vaikken edes tiedä mikä se oli, mutta näin on historiassa opetettu... :D

70:luvun puoliväliä pidetään öljykriisin ja huonon tuotantolaadun aikana. Mutta sillähän ei tarvitse olla mitään tekemistä reaalimaailman kanssa, saati sitten omistamiesi kitaroiden. :)
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)