Peter Spiegelmann 20.05.2006 10:39:31 (muokattu 20.05.2006 10:40:09) | |
---|
"Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done."
Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla. |
McNulty 20.05.2006 11:11:58 | |
---|
Jos tarvit ihan herrasmies-kampeamiseen niin tuo Schallerin stopbarin tilalle asennettava kampihärveli on ihan toimiva. Bigsby siinä tapauksessa jos käytät enemmänkin kampea ja haluat sijoittaa vähän enemmän. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
tenkainen 20.05.2006 13:52:39 | |
---|
Millaista vibrakampea suosittelisitte Les Pauliin? Soitan (blues) rockia ja heavya. Bigsby? Schaller (ei Floyd Rose)? Göldo? Mikä olisi helpoin asentaa? Mulla on jo Jackson PS-2 floykalla, joten jotain tuollaista Bigsby-tyylistä ajattelin. Eroavatko mitenkään vireessä pysymisen, ja käytännöllisyyden kannalta? Itse tilasin Rockingerilta Duesenbergin B5-kopion. Ei ole tullut vielä, joten en voi antaa kokemuksia, mutta edullinen vaihtoehto se ainakin on. (95€) "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
LaXu 20.05.2006 14:02:34 (muokattu 20.05.2006 14:03:04) | |
---|
Tuo Schallerin LP trem toimi mielestäni ainakin Flaxwoodeissa erinomaisesti, joten se olisi minun valintani. Bigsbysta en ole koskaan tykännyt. |
Bald Anus 20.05.2006 14:03:22 | |
---|
Bigsby-talla sopis varmaan parhaiten. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Stalkah 21.05.2006 09:12:58 (muokattu 21.05.2006 09:13:11) | |
---|
jos joku pitäs noista siun omista ehdotuksista otta ni ei missään nimessä ainakaan kahta alimmaista, rumia ku hitto, sopii ennemi johoki gibsonin vegas - sarjan kitaroihin tai firebirdiin. Up the Irons ja sillee.. |
Mustikkamuffinssi 21.05.2006 09:45:24 | |
---|
jos joku pitäs noista siun omista ehdotuksista otta ni ei missään nimessä ainakaan kahta alimmaista, rumia ku hitto, sopii ennemi johoki gibsonin vegas - sarjan kitaroihin tai firebirdiin. Kauniimmin bigsby pauliin istuu, kuin mikään muu kampisysteemi. Bigsby on kaunis. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
aziztcf 21.05.2006 09:48:05 | |
---|
jos joku pitäs noista siun omista ehdotuksista otta ni ei missään nimessä ainakaan kahta alimmaista, rumia ku hitto, sopii ennemi johoki gibsonin vegas - sarjan kitaroihin tai firebirdiin. Jaa että bigspyä ei kannata ottaa koska se on ruma? Kyseessä on kuitenkin niin erityyppinen ratkaisu kuin tuo LP-Tremolo talla ettei ulkonäön perusteella arvioinnissa ole mitään järkeä. Eikä se edes ole ruma :) The truth ain't easy. |
Stalkah 21.05.2006 10:14:14 | |
---|
no se oli miun mielipide ehkä ostaja ratkaisee ite minkä ostaa mut täällä se kysykii mielipiteitä. ite en kauheesti tykkää sen näkösistä tremolobareista ja se oli siis miun mielipide. et turha sanoo et "ai on ruma vai, pitäs sen olla kaunis siunkii mielestä"! teidän meilestä se o kaunis, miusta ei ihan nii. pidetään se sillee. Up the Irons ja sillee.. |
varakeef 21.05.2006 14:34:53 | |
---|
Jos päädyt bigsbyyn (tai kopioon) sen pitänee olla peräkppaleella varustettua mallia, koska lespa on kaarevakoppainen. Se siis tulee ruuveilla kiinni sinne takahihnanapin kieppeille ja lepää kannen päällä huopatassuilla. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
joukov 21.05.2006 15:34:59 | |
---|
koska lespa on kaarevakoppainen. Tuohan taas riippuu lespasta. |
Ze Kink 21.05.2006 16:18:10 | |
---|
Tuo Schallerin LP trem toimi mielestäni ainakin Flaxwoodeissa erinomaisesti, joten se olisi minun valintani. Bigsbysta en ole koskaan tykännyt. Tätä mieltä minäkin olen. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
hullu_ukko 21.05.2006 16:44:24 (muokattu 21.05.2006 16:44:48) | |
---|
no se oli miun mielipide ehkä ostaja ratkaisee ite minkä ostaa mut täällä se kysykii mielipiteitä. ite en kauheesti tykkää sen näkösistä tremolobareista ja se oli siis miun mielipide. et turha sanoo et "ai on ruma vai, pitäs sen olla kaunis siunkii mielestä"! teidän meilestä se o kaunis, miusta ei ihan nii. pidetään se sillee. Mun meilestä ols kiv jos sä krjotaisit väh selvemi. Mutta asiaan. Itse ottaisin luultavasti bigsbyn vaikka joskus ajattelinkin ostavani Deanin Cadillacin ja pistäväni siihen tuollaisen LP-tremin. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
Satan's got me by the balls!
khassera: ''Straton vibraattori + puupala'' |
darrell 21.05.2006 19:19:24 | |
---|
Mutta, olenko käsittänyt oikein, että Floikan tyylistä kampeamista ja pommittamista noista mistään ei saa irti lähellekään, vaan on tyytyminen tähän ns. herrasmiesvibratoon?? Olen nimittäin itsekin katsellut tuota Schalleria, mutta ei viitsisi ostaa lähinnä koeiltavaksi huomatakseen, että ei tää oo mun kampi/kampe. |
varakeef 22.05.2006 09:46:28 | |
---|
Tuohan taas riippuu lespasta. Les Paul on kaarevakoppainen. Jos se ei ole kaarevakoppainen, se on joku muu peli, lespa junior esimerkiksi. Silloin taas kysymys tulee asettaa muotoon "tarvitsen kammen lespa junioriin". "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Ze Kink 22.05.2006 10:51:35 | |
---|
Mutta, olenko käsittänyt oikein, että Floikan tyylistä kampeamista ja pommittamista noista mistään ei saa irti lähellekään, vaan on tyytyminen tähän ns. herrasmiesvibratoon?? Olet käsittänyt oikein. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Peter Spiegelmann 22.05.2006 22:05:59 | |
---|
Kiitoksia kommenteista, oli mukava saada rakentavia vastauksia tyyliin: "Jos päädyt bigsbyyn (tai kopioon) sen pitänee olla peräkppaleella varustettua mallia, koska lespa on kaarevakoppainen. Se siis tulee ruuveilla kiinni sinne takahihnanapin kieppeille ja lepää kannen päällä huopatassuilla." Entä noi muut kammet? Tarviiko niitä varten tehdä kaarevan kopan takia muutoksia? "Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done."
Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla. |
jami87 22.05.2006 23:04:03 (muokattu 22.05.2006 23:04:41) | |
---|
Mulla oli toi: http://www.thomann.de/thoiw3_goeldo_lestrem_prodinfo.html Ihan kiva ja toimiva oli periaatteessa. Ei heilutellut virettä edes takas. Helppo asentaa. Myin pois, koska ei ollut käyttöä herrasmiesvibralle. Turhan kallis tuollaiseksi leluksi. Edit. Entä noi muut kammet? Tarviiko niitä varten tehdä kaarevan kopan takia muutoksia?Ei tarvinnu tuossa Les Tremissa ainaskaan. Bustard! |
|
fox 22.05.2006 23:40:37 (muokattu 22.05.2006 23:42:24) | |
---|
Def Leppardin Steve Clark käytti Kahlerin kampea Les Paul Customissaan. Katsokaa linkistä hyvät kuvat. http://www.steveclarkguitar.com/StevesHysteriaTourGuitars.html Tuon asennuksen jälkeen on turha itkeä jos ei pidäkään kammesta. ; ) Kahlerin kampia oli saatavana tehdasasennuksena, kuten myös Bigsbyä. Bigsby oli/on se perinteisempi, ja edelleenkin saatavilla. Mutta jos kokee vain satunnaista vibraveivi-tarvetta, valitsisin Duesenberg/muu valmistaja tekemän Les Tremin. Sen saa näppärähkösti pois. Paras vibraveivi toki on Kahler, kuten moneen muuhunkin kitaraan.. :) Edith Piaf: Pistänpä linkin tuohon todella harvoin nähtyyn 80-luvun Les Paul Hyperspeediin.. http://www.lehmo.com/fox/lataamo/LP%20Hyperspeed.jpg |