Aihe: Bootsit
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Rumpali Rölli
23.07.2005 18:13:52
Käärmeentappo bootsit??
The Berzerker:in rumpali on aika nopea
Antti90
23.07.2005 18:16:45

Käärmeentappo bootsit??

tuleeks niis viidakkoveitsi mukana?
Saatiin muuten keikalla juomat ilmatteeks ja ei tarvinnu maksaa mitään! Pastilli?
rautayrtti
23.07.2005 22:25:42
omat buutsini löysin kirppikseltä viidellä eurolla. hyvät ovat ja viininpunaiset väriltään. kotimaisetkin kaikenlisäksi.
"these smiling eyes are just a mirror for"
dictatorsh*t
23.07.2005 22:49:50
tuleeks niis viidakkoveitsi mukana?

Ja Rambo -juliste.
HELL-O TO ALL OF YOUR SWINGING PARTS!
Mimi
23.07.2005 23:28:26
Jeps...Sendroista menee just kannan eestä remmi, joka kiinnitettään takaa. Emmä osaa selittää...hieno on tuo...

Noita rensseleitä kutsutaan yleensä kannusremmeiksi, vaikkei niissä nykyään enää kannuksia yleensä pidetäkään. Tuo juontaa varmaan juurensa siitä, että ennenvanhaan Cowboyt (ja miksei nykyäänkin) käytti bootseja ja hevostellessa sitten kannuksia nuitten kera. Nykyään lähinnä koristeena. Tietysti jos tahtoo olla kova jätkä, ni sit menee hevostarvikeliikkeeseen ostamaan oikein hienot rullakannukset, oikeen länkkärimalliin!

Selvennykseksi, tässä on kannukset: http://www.horsehouse.fi/images/w_ruostkannus.jpg

Bootseista, itse en omista, mutta hankinnassa ovat. Koklasin jossain tavis kenkäkaupassa ihan huvikseni parit mallit jalkaan, ja hyvän tuntuiset oli, vaikkakin aika kuppaisen oloista nahkaa. Kokeilin myös "bootseja", semoisia kymmenen sentin piikkikoroilla varustettuja kankaasta tehtyjä (HUOM! kengät jollaisia en oikeasti voisi edes kuvitella käyttäväni) ja hittovie että oli hyvät jalassa. Jätin kuitenkin ostamatta, kun en moisia käytä, enkä osaisi edes kävellä niillä. Pitäydyn vanhoissa maihareissani näin rahapulassa.
Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"!
-Jani The Rock
Jani The Rock
23.07.2005 23:51:13

Sendroja ostaessanne tsekatkaa ne sivusaumat, miten ne on ommeltu tosta nilkan alaosan kohdalta. Ettei nahka jää siinä pussille sisäänpäin ja ala hiertää. Sitä ei huomaa kokeillessa, se alkaa tuntua vasta jonkin ajan päästä.

En oo muuten vielä nähnyt tasalaatusta paria Sendra-bootseja.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Vainhaalee
24.07.2005 15:33:11 (muokattu 24.07.2005 15:33:36)
Sendrat on hyvät... Tykkään omista pyyttoneistani...

Tekisi mieli kokeilla noita Tony Moran kenkiä. Onko kokemuksia? Varsinkin huonoja...

Cobrat on kanssa ihan päteviä saappaita, mitä olen kokeillut, en tosin ole omistanut yhtääkään paria... Isoveikka tosin omistaa...

Täytyisi ostaa vielä yhdet, jotkin ruskeat... Hmm... Enpäs tiedä mitkä hommaisin...
Nyt mennään eikä meikata!
bluesteel
15.05.2006 09:54:40

Tässä olen jo pidemmän aikaa himoinnut bootseja joten nyt voisi olla aika ostaa maihareiden ja lenkkareiden seuraksi tällaiset.
Kannattaako minun siis ostaa alle 100€ K-Kengästä saapikkaat vai esim. Boot Factorystä vähän kalliimalla? Onko merkkiehdotuksia kellään?

Itsekin buutseja olen metsästänyt. Oon kokeillut vaan Citymarketin buutseja, mutta ne vaikuttaa niin halvoilta rupuilta, että ei tee mieli ostaa. Oiskos noista K-kengän saapikkaista mihinkään? Ei viitsisi ihan pariasataa sijoittaa kenkiin, vaikka laatu tietty maksaakin...
Legatus
15.05.2006 16:28:05
niin minullakin menee kannan edestä,nuita bootseja ei joka paikasta löydy,omani löysin Nilsiän Ruotsalaisesta! =D

Ruotsalaisessa myydään ihan hyviä buutseja :) Itse en ostanut sentään sieltä vaan kuopion kenkäkellarista tämmöset GO WEST mallit jotka on valmistanut Umberto.
Eiku...
mettän peikko
15.05.2006 16:38:34
Kirpputorilta löytyy hyviä puutseja ja halavalla.
jonain päivänä sinäkin voit olla kirka
Leppala
15.05.2006 19:18:22
Boot factory, ja sieltä bikerit.
Kestää isältä pojalle, perkeleen hyvät jalassa, ja sopii housujen ku housujen kanssa (kuhan et shortseissa kulje ;) )
Alpha
16.05.2006 20:05:46
Tässäkin taas kun lukee tättä ketjua, niin tulee mietittyä, että mitähän sieniä sitä on tullut vajaa vuosi sitten syötyä. Ihme sekoilua ja selitystä...

Ja Sendrat on edelleen hyvässä kunnossa, mutta Sanchezeista on takaremmit päässy kulahtamaan.
bluesteel
16.05.2006 20:44:18 (muokattu 16.05.2006 20:45:28)

Mulla on lättäjalka, ja vasen jalka tuntuisi olevan vähän isompi. Kun olen Citymarketissa jotain buutseja kokeillut, niin olen kyllä saanut ne hyvin jalkaan ja poiskin oikeasta jalasta, mutta vasemman jalan kanssa olen jo meinannut vaipua epätoivoon. Ja ne buutsit on muuten ollut ihan sopivan kokoisia. Ja vieläpä nilkkureita kaiken lisäksi, pitkävartisia en ole uskaltanut edes kokeilla. Kertokaas nyt, onko mulla toivoakaan löytää sopivia käyttökelpoisia bootseja? Vai pitääkö tässä mennä teettämään, ei kyllä rahat sellaseen riitä...
tigrushka
16.05.2006 21:56:53
perkeleen hyvät jalassa, ja sopii housujen ku housujen kanssa (kuhan et shortseissa kulje ;) )

Eikö biker chicksit nimenomaan käytä niitä shortsien kanssa?

Nämä tosin eivät: http://www.spokes-women.org/images/joke-stuff/Biker-Chicks.jpg
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
rumpali-oscu91
21.05.2006 19:54:11
new rockit on ne oikeet höm........ ainakin mulle..
oscu
bluesteel
22.05.2006 17:04:36

Ei kyllä tosiaan viittis 200 euroa maksaa buutseista. Kyllä ne markettibuutsitkin on ihan tarpeeks kalliita.
bluesteel
23.05.2006 09:18:11 (muokattu 23.05.2006 09:19:10)

Nuo kyllä saattavat pilata mielikuvan buutseista totaalisesti... Ja kestävyyskin on ihan eri luokkaa...

Mutta kyllähän jotkut niitäkin käyttää ja ovat ihan tyytyväisiä? Kyllähän mä tiedän, että ne on aika surkeita verrattuna aitoihin, mutta kun 60 euroa ei oo kovin paha sijoitus, toisin kuin 200-300... Ja kaitpa noi markettibuutsitkin ajan mittaan muotoutuu jalkaan?
Hannu H.
23.05.2006 19:15:49

Ääh joo.. nyt tänäkesänä alkaa metsästys. Bootsit on saatava. Kokoa ~48..
Jos enste juoksis kaupungin kaupat läpi, sitte Somerolle Leather Heaveniin ja jos ei sieltäkään niin Bootfactoryyn ostaan cobra kakkoset..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
bluesman86
28.05.2006 21:48:48
mulla on tällä hetkellä kolmet sendrat kahdet tylpät ja yhdet terävät kaikilla on juostu pusikot ja pensaat mutta mikskään ei oo menny.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)